نقطه سرود در پالمدیل، کالیفرنیا فیلمبرداری شد و تحت مدیریت ایسیس مالپیکا، با مدیر فیلمبرداری مک گرگور، زنده شد.
اسپات تلویزیونی انگلیسی کمپین برند دوزبانه هیوندای Anthemic
Lopez Negrete Communications
Lopez Negrete Communications بهعنوان بزرگترین آژانس خدمات کامل مستقل، تحت مالکیت و اداره اسپانیاییها در ایالات متحده است که در ارائه خدمات بازاریابی به شرکتهایی که مایل به دسترسی و تعامل با بخش بزرگ و تأثیرگذار مصرفکننده اسپانیایی اسپانیایی هستند، تخصص دارد. این آژانس که در سال 1985 توسط الکس و کتی لوپز نگرته تأسیس شد، رهبری فکری و طیف کاملی از خدمات بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات از جمله برنامه ریزی استراتژیک، استراتژی برند، خلاقیت و تولید، تحقیق و بینش مصرف کننده، برنامه ریزی و خرید رسانه، دیجیتال را ارائه می دهد. / خدمات بازاریابی اجتماعی/موبایل، روابط عمومی و تبلیغات.
مشتری: هیوندای موتور آمریکا
آژانس: Lopez Negrete Communications
مدیر ارشد خلاقیت: فرناندو اوسونا
مدیر خلاقیت اجرایی: الکس گارسیا
مدیر خلاقیت: دیوید پادیرنا
دستیار کارگردان خلاق: لوئیس رودریگز
مدیر تولید پخش: کلودیو میلچوسکی
شرکت سازنده: شوترز فیلمز
کارگردان: Isis Malpica
مدیر فیلمبرداری: Macgregor
پس از تولید: ZapBoomBang Studios
تدوینگر: فیلیپ فنتون
منبع
الکس لوپز نگرته، مدیرعامل Lopez Negrete Communications گفت: “به عنوان آژانس هیوندای سابقه دار هیوندای، ما مفتخریم که برندی را نمایندگی می کنیم که متعهد به ایجاد یک رابطه معتبر با این مشتری است، چه در زبان یا فرهنگ یا هر دو باشد.” . دیدن استراتژی و تولید نهایی ما که محتوایی را هم برای بازار ما و هم برای بازار اصلی ارائه میکند، باعث میشود به کار و تیمهای مشترکمان افتخار فوقالعادهای داشته باشم.»
###

مایل هایی که ما را متحد می کند هیوندای | نمایش تبلیغات تلویزیونی هیوندای با کمپین برند سرود دوزبانه Lopez Negrete Communications، جمعه، 30 سپتامبر 2022.
- کمپین خلاقانه برند جدید Anthemic از فرهنگهایی با هدف مخاطبان عمومی و اسپانیایی تجاوز میکند
FOUNTAIN VALLEY، کالیفرنیا، 19 ژانویه 2023 – هیوندای موتور آمریکا اولین کمپین خلاقانه دوزبانه خود را با آژانس بازاریابی اسپانیایی آمریکایی Lopez Negrete Communications توسعه داده است. این کمپین یک پیام برند سرود متحد کننده را برجسته می کند که نشان می دهد مهم نیست چقدر از هم دور هستیم، کجا می رویم یا از کجا آمده ایم، این مایل هایی است که با هم می گذرانیم که خاطرات را می سازد و ما را به هم نزدیک می کند.
اولین کمپین برند سرود دو زبانه ما با لوپز نگرته از وسایل نقلیه ما فراتر می رود تا واقعاً دیدگاه هیوندای در مورد زندگی را به تصویر بکشد، در حالی که “مایل ها” معمولاً به عنوان شاخص های جدایی جغرافیایی در نظر گرفته می شوند، زمانی که از آنها برای ایجاد تجربیاتی استفاده می شود که ما را به ارمغان می آورد، می توانند ما را متحد کنند. با هم،” آنجلا زپدا، مدیر عامل هیوندای موتور آمریکا گفت. ما همچنین قویاً معتقدیم که این کمپین از فرهنگها عبور میکند و از نظر احساسی با مخاطبان مختلف ارتباط برقرار میکند، بنابراین کمپین پخش و دیجیتال به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی اجرا میشود و مصرفکنندگان چندفرهنگی امروزی را جذب میکند.»
هیوندای موتور آمریکا
هیوندای موتور آمریکا بر روی «پیشرفت برای بشریت» و راهحلهای هوشمند حرکت تمرکز دارد. هیوندای مجموعهای از خودروها، شاسیبلندها و خودروهای الکتریکی را به مصرفکنندگان آمریکایی ارائه میکند. 830 فروشنده ما در سال 2022 بیش از 724000 وسیله نقلیه در ایالات متحده فروختند و تقریباً نیمی از آنها در هیوندای موتور تولید آلاباما ساخته شدند. برای اطلاعات بیشتر به www.HyundaiNews.com مراجعه کنید.
هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام | لینکدین | TikTok
اعتبار کمپین
این کمپین که هم مخاطبان بازار عمومی و هم مخاطبان اسپانیایی را هدف قرار می دهد، شامل تبلیغات تلویزیونی انگلیسی و اسپانیایی: 15، : 30، و 60، : 30 نقطه رادیویی و پخش صوتی و دارایی های دیجیتال است که تا پایان سال جاری در سطح ملی به اشتراک گذاشته می شود. 2023.