ارتباطات هیوندای و لوپز نگریت اولین کمپین اسپانیایی خود را به نام “مادر مربی” برای شاسی بلند توسان توسعه دادند.

Lopez Negrete Communications
Lopez Negrete Communications به‌عنوان بزرگترین آژانس خدمات کامل مستقل، تحت مالکیت و اداره اسپانیایی‌ها در ایالات متحده است که در ارائه خدمات بازاریابی به شرکت‌هایی که مایل به دسترسی و تعامل با بخش بزرگ و تأثیرگذار مصرف‌کننده اسپانیایی اسپانیایی هستند، تخصص دارد. این آژانس که در سال 1985 توسط الکس و کتی لوپز نگرته تأسیس شد، رهبری فکری و طیف کاملی از خدمات بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات از جمله برنامه ریزی استراتژیک، استراتژی برند، خلاقیت و تولید، تحقیق و بینش مصرف کننده، برنامه ریزی و خرید رسانه، دیجیتال را ارائه می دهد. / خدمات بازاریابی اجتماعی/موبایل، روابط عمومی و تبلیغات.

هیوندای موتور آمریکا
هیوندای موتور آمریکا بر روی «پیشرفت برای بشریت» و راه‌حل‌های هوشمند حرکت تمرکز دارد. هیوندای مجموعه‌ای از خودروها، شاسی‌بلندها و خودروهای الکتریکی را به مصرف‌کنندگان آمریکایی ارائه می‌کند. 820 فروشنده ما در سال 2021 بیش از 738000 وسیله نقلیه را در ایالات متحده فروختند و تقریباً نیمی از آنها در هیوندای موتور تولید آلاباما ساخته شدند. برای اطلاعات بیشتر به www.HyundaiNews.com مراجعه کنید.





منبع

آنجلا زپدا، مدیر ارشد اجرایی هیوندای موتور آمریکا، گفت: «کمپین افتتاحیه ما با لوپز نگرته، گفتگو را با بخش‌های اسپانیایی تبار برای اتحاد با به یاد ماندنی‌ترین لحظات زندگی باز می‌کند. مدل‌های هیبریدی گازی، هیبریدی و پلاگین توسان، به خانواده‌های اسپانیایی تبار، که جوان‌تر هستند، سفری شبیه به هیچ‌کس دیگر، هم در وسیله نقلیه و هم در مرحله زندگی‌شان ارائه می‌دهد. خلاقیت کاملاً جدید به برند هیوندای اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های توسان را به شیوه‌ای واقعی‌تر به اشتراک بگذارد.

اسپات تلویزیونی مادر اسپانیایی مربی هیوندای توسان

FOUNTAIN VALLEY، کالیفرنیا، 9 دسامبر 2022 – هیوندای موتور آمریکا اولین کمپین خلاقانه اصلی خود را با آژانس بازاریابی اسپانیایی جدید ایالات متحده، Lopez Negrete Communications، توسعه داده است. این کمپین قدرت مادران اسپانیایی تبار را در حفظ مشتاقانه خانواده خود در مسیر و در عین حال نمایش پرفروش‌ترین SUV توسان هیوندای و توانایی آن در کمک به خانواده‌های جوان و در حال انتقال برای انجام همه این کارها برجسته می‌کند. از دسامبر 2022، پرتاب چرخان شامل تلویزیون، رادیو و دیجیتال اسپانیایی زبان است.

کمپین “مربی مادر” لحظات خاصی در فرهنگ اسپانیایی و زیبایی اتصال و انعطاف پذیری برای غلبه بر هر چالشی را به نمایش می گذارد. هیوندای توسان با توانایی موثر خود در حمل و نقل مصرف کننده و خانواده اسپانیایی تبار با برجسته کردن جزئیات داخلی خودرو، فناوری بصری و ایمنی، توجه را به خود جلب می کند. همچنین فرصتی برای فراتر رفتن از مکالمه ماشین ها و جشن گرفتن لحظات مهم و تغییر دهنده زندگی با عزیزان بود.


مامان مربی هیوندای | نمایش تبلیغات تلویزیونی هیوندای با Lopez Negrete Communications برای تبلیغ توسان 2023، جمعه، 9 دسامبر 2022.

هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام | لینکدین

“سوار شدن در ماشین با خانواده و دوستان ممکن است بخشی از زندگی روزمره باشد، اما همچنین وسیله ای برای گرد هم آوردن ما است، جایی که خاطرات ساخته می شوند، پیوندها تقویت می شوند، و تجربیاتی در هر مایل زندگی می شود. این کمپین نشان می‌دهد که چگونه مادران لاتینی، فرزندان خود را به موفقیت هدایت می‌کنند، در حالی که از پرفروش‌ترین شاسی بلند توسان هیوندای برای انجام کار استفاده می‌کنند. این دستور العمل فوق العاده ای از همدلی، اشتیاق و فناوری است. الکس لوپز نگرته، رئیس و مدیر عامل Lopez Negrete Communications اظهار داشت: ما مفتخریم که با هیوندای لحظاتی مانند این را روشن می کنیم.

علاوه بر استراتژی استراتژیک خلاقانه و رسانه ای با لوپز نگرته، کارگردان جوان لاتین، ایسیس مالپیکا، چرخشی منحصر به فرد و بینش های مرتبط فرهنگی را برای زنده کردن چشم انداز کمپین به ارمغان آورد. خلاقیت در حال توسعه شامل یک کمپین سرود آتی برای برند هیوندای است.