به منظور تحقق متا تحرک، این شرکت در نظر دارد تا پایان سال 2022 با ایجاد مشارکت های استراتژیک با شرکت های پیشرو، یک “کارخانه هوشمند” در سنگاپور ایجاد کند تا یک پلت فرم و تهیه نقشه راه ایجاد کند. با انجام این کار، هیوندای موتور انتظار دارد تبدیل خود را به یک ارائهدهنده راهحل تحرک هوشمند مجهز به یک اکوسیستم حرکتی منحصربهفرد که کارایی عملیاتی را ارتقا میدهد و نوآوری در تولید را ارتقا میدهد، تسریع کند.
مخاطب:
در نمایشگاه CES 2022، این شرکت پیشبینی کرد که تمایز بین حرکتهای آینده از طریق توسعه بیشتر فناوری رباتیک، مانند هوش مصنوعی و رانندگی خودکار، محو خواهد شد. تحرک های متنوع، از جمله خودرو، رباتیک و تحرک هوایی شهری (UAM) نیز به عنوان دستگاه های هوشمند برای دسترسی به پلت فرم متاورس عمل خواهند کرد.
پیشرو در بازار خودروهای برقی با فناوری های پیشرفته و طراحی های چشم نواز
از آنجایی که صنعت خودروسازی همچنان در حال عبور از یک تغییر پارادایم بزرگ است، هیوندای موتور به تلاش خود برای تبدیل شدن به یک رهبر هوشمند حملونقل ادامه خواهد داد که نه تنها از طریق سرمایهگذاری جسورانه در صنعت حملونقل آینده، مهارتهای فناوری را تضمین میکند، بلکه مسئولیتهای خود را برای فردایی بهتر برای آینده ایفا میکند. همه بشریت، گفت: Jaehoon Chang، رئیس و مدیر عامل شرکت هیوندای موتور.
شرکت مشاوره برند جهانی Interbrand ارزیابی سالانه شرکت های چند ملیتی بزرگ را برای انتشار رتبه بندی بهترین برندهای جهانی خود انجام می دهد. ارزش فعلی هر برند پس از ارزیابی جامع عملیات مالی و بازاریابی آن به دست می آید که برای محاسبه درآمد آتی آن استفاده می شود.
سلب مسئولیت: شرکت هیوندای موتور معتقد است اطلاعات موجود در اینجا در زمان انتشار دقیق است. با این حال، شرکت ممکن است در صورت نیاز اطلاعات جدید یا به روز شده را آپلود کند و فرض می کند که مسئولیتی در قبال صحت اطلاعات تفسیر شده و استفاده شده توسط خواننده ندارد.
این شرکت در حمایت از چشم انداز تحرک آینده خود، مفهوم «Metamobility» خود را با هدف پیشروی یک اتصال متاورس دستگاه هوشمند که نقش تحرک را به واقعیت مجازی (VR) گسترش میدهد و در نهایت به افراد اجازه میدهد بر محدودیتهای فیزیکی غلبه کنند، نشان داد. هیوندای موتور همچنین دیدگاه خود را در مورد اینکه چگونه رباتها بهعنوان واسطهای بین دنیای واقعی و فضاهای مجازی عمل میکنند، به اشتراک گذاشت و کاربران را قادر میسازد تا تغییراتی در متاورس ایجاد کنند تا در واقعیت منعکس شود.
در غرفه هیوندای موتور CES 2022، که برنده جایزه بزرگ جایزه Red Dot 2022 شد، این شرکت نشان داد که چگونه کسب و کار روباتیک خود تغییر پارادایم را به سمت تحرک آینده سوق خواهد داد و فراتر از وسایل حمل و نقل سنتی برای تحقق آزادی حرکت نامحدود برای نوع بشر است. .
در سال 2022، هیوندای موتور IONIQ 6 «استریم لاینر برقی» را معرفی کرد که با طراحی منحصر به فرد، محدوده رانندگی گسترده و فضای داخلی خلاقانه، علاقه شدید مصرف کنندگان و منتقدان را به خود جلب کرد.
خط تولید IONIQ در حال رشد هیوندای به دلیل آوردن فناوریهای نوآورانه و طراحیهای هیجانانگیز به بخش رقابتی فزاینده خودروهای برقی به طور گسترده مورد تایید قرار گرفته است. IONIQ 5 که در سال 2021 عرضه شد، مسیر طراحی و فناوری هیوندای موتور را برای خودروهای برقی آینده تعیین کرد. به نوبه خود، جوایز متعددی از جمله معتبرترین خودروی سال جهان در سال 2022 را به دست آورد و مدل های لوکس و با عملکرد بالا را شکست داد.
عوامل کلیدی در ارزیابی مثبت اینتربرند از هیوندای موتور عبارتند از تمرکز استراتژیک این شرکت بر وسایل نقلیه الکتریکی (EVs)، گسترش چشم انداز تحرک آینده آن به متا متحرک بودن و مدیریت فعال ESG آن – همگی بر امکان سنجی تجاری و رقابتی آن در مقایسه با سایر خودروها تاکید می کنند. برندها در طول یک تغییر پارادایم بزرگ در صنعت.
به منظور قدردانی از عملکرد فعالیت های مدیریت ESG، این شرکت برای اولین بار در سال گذشته در شاخص جهانی پایداری داوجونز (DJSI) قرار گرفت، به این معنی که با ارزش بازار به 10 درصد برتر از 2500 شرکت جهانی رسید.
همراه با تحقق فناوریهای سازگار با محیط زیست و آیندهمحور، هیوندای موتور اعتبار و همدلی برند خود را از طریق ابتکارات محیطی، اجتماعی و حاکمیتی فعال (ESG) مانند تقویت دستورالعملها برای بهبود محیط کاری در زنجیره تامین افزایش میدهد.
هی چون
تیم روابط عمومی جهانی / شرکت هیوندای موتور
[email protected]