به منظور قدردانی از عملکرد فعالیت های مدیریت ESG، این شرکت برای اولین بار در سال گذشته در شاخص جهانی پایداری داوجونز (DJSI) قرار گرفت، به این معنی که با ارزش بازار به 10 درصد برتر از 2500 شرکت جهانی رسید.
هیوندای موتور تحت برند اختصاصی EV خود، از دانش تولید پیشرو در صنعت خود برای افزودن شاسی بلند تمام الکتریکی IONIQ 7 در سال 2024 در پاسخ به تقاضای رو به رشد بازار استفاده خواهد کرد و همچنان به ایجاد موقعیت رهبری خود در بخش خودروهای برقی ادامه خواهد داد.
در نمایشگاه CES 2022، این شرکت پیشبینی کرد که تمایز بین حرکتهای آینده از طریق توسعه بیشتر فناوری رباتیک، مانند هوش مصنوعی و رانندگی خودکار، محو خواهد شد. تحرک های متنوع، از جمله خودرو، رباتیک و تحرک هوایی شهری (UAM) نیز به عنوان دستگاه های هوشمند برای دسترسی به پلت فرم متاورس عمل خواهند کرد.
اطلاعات بیشتر در مورد موتور هیوندای و محصولات آن را می توانید در آدرس زیر مشاهده کنید: http://worldwide.hyundai.com یا http://globalpr.hyundai.com
در غرفه هیوندای موتور CES 2022، که برنده جایزه بزرگ جایزه Red Dot 2022 شد، این شرکت نشان داد که چگونه کسب و کار روباتیک خود تغییر پارادایم را به سمت تحرک آینده سوق خواهد داد و فراتر از وسایل حمل و نقل سنتی برای تحقق آزادی حرکت نامحدود برای نوع بشر است. .
از آنجایی که صنعت خودروسازی همچنان در حال عبور از یک تغییر پارادایم بزرگ است، هیوندای موتور به تلاش خود برای تبدیل شدن به یک رهبر هوشمند حملونقل ادامه خواهد داد که نه تنها از طریق سرمایهگذاری جسورانه در صنعت حملونقل آینده، مهارتهای فناوری را تضمین میکند، بلکه مسئولیتهای خود را برای فردایی بهتر برای آینده ایفا میکند. همه بشریت، گفت: Jaehoon Chang، رئیس و مدیر عامل شرکت هیوندای موتور.
عوامل کلیدی در ارزیابی مثبت اینتربرند از هیوندای موتور عبارتند از تمرکز استراتژیک این شرکت بر وسایل نقلیه الکتریکی (EVs)، گسترش چشم انداز تحرک آینده آن به متا متحرک بودن و مدیریت فعال ESG آن – همگی بر امکان سنجی تجاری و رقابتی آن در مقایسه با سایر خودروها تاکید می کنند. برندها در طول یک تغییر پارادایم بزرگ در صنعت.
این شرکت در حمایت از چشم انداز تحرک آینده خود، مفهوم «Metamobility» خود را با هدف پیشروی یک اتصال متاورس دستگاه هوشمند که نقش تحرک را به واقعیت مجازی (VR) گسترش میدهد و در نهایت به افراد اجازه میدهد بر محدودیتهای فیزیکی غلبه کنند، نشان داد. هیوندای موتور همچنین دیدگاه خود را در مورد اینکه چگونه رباتها بهعنوان واسطهای بین دنیای واقعی و فضاهای مجازی عمل میکنند، به اشتراک گذاشت و کاربران را قادر میسازد تا تغییراتی در متاورس ایجاد کنند تا در واقعیت منعکس شود.
خط تولید IONIQ در حال رشد هیوندای به دلیل آوردن فناوریهای نوآورانه و طراحیهای هیجانانگیز به بخش رقابتی فزاینده خودروهای برقی به طور گسترده مورد تایید قرار گرفته است. IONIQ 5 که در سال 2021 عرضه شد، مسیر طراحی و فناوری هیوندای موتور را برای خودروهای برقی آینده تعیین کرد. به نوبه خود، جوایز متعددی از جمله معتبرترین خودروی سال جهان در سال 2022 را به دست آورد و مدل های لوکس و با عملکرد بالا را شکست داد.
گسترش چشم انداز تحرک آینده و پیشرفت فن آوری
مخاطب:
همراه با تحقق فناوریهای سازگار با محیط زیست و آیندهمحور، هیوندای موتور اعتبار و همدلی برند خود را از طریق ابتکارات محیطی، اجتماعی و حاکمیتی فعال (ESG) مانند تقویت دستورالعملها برای بهبود محیط کاری در زنجیره تامین افزایش میدهد.
سلب مسئولیت: شرکت هیوندای موتور معتقد است اطلاعات موجود در اینجا در زمان انتشار دقیق است. با این حال، شرکت ممکن است در صورت نیاز اطلاعات جدید یا به روز شده را آپلود کند و فرض می کند که مسئولیتی در قبال صحت اطلاعات تفسیر شده و استفاده شده توسط خواننده ندارد.
پیشرو در بازار خودروهای برقی با فناوری های پیشرفته و طراحی های چشم نواز
درباره شرکت هیوندای موتور
شرکت هیوندای موتور که در سال 1967 تأسیس شد، در بیش از 200 کشور جهان با بیش از 120000 کارمند برای مقابله با چالشهای حرکتی در دنیای واقعی در سراسر جهان حضور دارد. هیوندای موتور بر اساس چشم انداز برند “پیشرفت برای بشریت” در حال تسریع تبدیل خود به ارائه دهنده راه حل های هوشمند تحرک است. این شرکت در فناوریهای پیشرفته مانند روباتیک و تحرک هوایی پیشرفته (AAM) سرمایهگذاری میکند تا راهحلهای تحرک انقلابی را ایجاد کند، در حالی که به دنبال نوآوری باز برای معرفی خدمات حملونقل آینده است. هیوندای به دنبال آینده ای پایدار برای جهان، به تلاش های خود برای معرفی خودروهای بدون آلایندگی مجهز به فناوری های پیل سوختی هیدروژنی و EV ادامه خواهد داد.
تقویت قابلیت اطمینان و همدلی برند از طریق مدیریت فعال ESG
شرکت مشاوره برند جهانی Interbrand ارزیابی سالانه شرکت های چند ملیتی بزرگ را برای انتشار رتبه بندی بهترین برندهای جهانی خود انجام می دهد. ارزش فعلی هر برند پس از ارزیابی جامع عملیات مالی و بازاریابی آن به دست می آید که برای محاسبه درآمد آتی آن استفاده می شود.
- هیوندای موتور مکان 35هفتم در ارزش برند جهانی برای دومین سال متوالی، در حالی که هشتمین سال متوالی خود را در بین 40 برند برتر ثبت کرد.
- ارزیابی مثبت اینتربرند، تمرکز استراتژیک شرکت بر خودروهای برقی، گسترش چشم انداز تحرک آینده و ابتکارات مدیریت پیشگیرانه ESG را تایید می کند.
- نرخ رشد ارزش نام تجاری شماره 1 در بازار انبوه خودرو منعکس کننده چشم انداز تحرک گسترده شرکت برای برآورده کردن نیازهای متغیر مشتریان در میان تغییر پارادایم صنعت است.
هی چون
تیم روابط عمومی جهانی / شرکت هیوندای موتور
[email protected]
به منظور تحقق متا تحرک، این شرکت در نظر دارد تا پایان سال 2022 با ایجاد مشارکت های استراتژیک با شرکت های پیشرو، یک “کارخانه هوشمند” در سنگاپور ایجاد کند تا یک پلت فرم و تهیه نقشه راه ایجاد کند. با انجام این کار، هیوندای موتور انتظار دارد تبدیل خود را به یک ارائهدهنده راهحل تحرک هوشمند مجهز به یک اکوسیستم حرکتی منحصربهفرد که کارایی عملیاتی را ارتقا میدهد و نوآوری در تولید را ارتقا میدهد، تسریع کند.
در سال 2022، هیوندای موتور IONIQ 6 «استریم لاینر برقی» را معرفی کرد که با طراحی منحصر به فرد، محدوده رانندگی گسترده و فضای داخلی خلاقانه، علاقه شدید مصرف کنندگان و منتقدان را به خود جلب کرد.
سئول، 2 نوامبر 2022 – شرکت هیوندای موتور امروز اعلام کرد که ارزش برند جهانی اینتربرند آن نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد افزایش یافته و به 17.3 میلیارد دلار در سال 2022 رسیده است و آن را در رتبه 35 قرار داده است.هفتم برای دومین سال متوالی در حالی که هشتمین سال متوالی خود را در بین 40 برند برتر ثبت کرد. این سریعترین رشد را در بین برندهای بازار انبوه خودرو، به استثنای لوکس/پرمیوم، نشان داد.
###