امتیاز هیوندای با استراتژی تبلیغات دیجیتال اول اجتماعی در طول بازی بزرگ

هیوندای موتور آمریکا
هیوندای موتور آمریکا بر روی «پیشرفت برای بشریت» و راه‌حل‌های هوشمند حرکت تمرکز دارد. هیوندای مجموعه‌ای از خودروها، شاسی‌بلندها و خودروهای الکتریکی را به مصرف‌کنندگان آمریکایی ارائه می‌کند. 830 فروشنده ما در سال 2022 بیش از 724000 وسیله نقلیه در ایالات متحده فروختند و تقریباً نیمی از آنها در هیوندای موتور تولید آلاباما ساخته شدند. برای اطلاعات بیشتر به www.HyundaiNews.com مراجعه کنید.

  • با TikTok Reveal شروع شد، به دنبال آن Ad Buys در جریان مسابقات قهرمانی کنفرانس فوتبال و پیش نمایش بزرگ بازی در 12 فوریه
  • نتایج فراتر از معیارها – تقریباً همان میزان بیننده بازی بزرگ برای یک سوم سرمایه گذاری مالی
  • با استعدادهای مشهور نمادین و اینفلوئنسرهای TikTok برای رسیدن به مخاطبان چند نسلی

این کمپین تاکنون به این نتیجه رسیده است:

  • بیش از 100 میلیون بیننده در طول بازی های قهرمانی کنفرانس – تقریباً مشابه بازی بزرگ برای یک سوم سرمایه گذاری مالی
  • 2.25 میلیارد کل برداشت های رسانه ای:
    • افزایش 20 درصدی نسبت به سال 2022 (با 25 درصد سرمایه گذاری کمتر در کل)
  • 1.44 میلیارد برداشت از رسانه های اجتماعی:
    • افزایش 106 درصدی نسبت به سال 2022
  • 837 میلیون بازدید ویدیو:
    • افزایش 153 درصدی نسبت به سال 2022
  • 345 میلیون مشارکت اجتماعی:
    • افزایش 98 درصدی نسبت به سال 2022
  • برنده شماره 1 YouTube Adblitz با بیش از 145 میلیون بازدید ویدیوی YouTube (+ 63٪ در مقایسه با 2022)
    • بالابرهای جستجوی کلیدواژه مهم +118% هیوندای / +385% هیوندای IONIQ6

کمپین بازاریابی IONIQ 6 با همکاری آژانس سابقه هیوندای، INNOCEAN USA ایجاد شد، در حالی که آژانس رسانه ای آن، Canvas، خریدهای رسانه ای را هماهنگ می کرد.


FOUNTAIN VALLEY، کالیفرنیا، 7 مارس 2023
– برای دومین سال متوالی، هیوندای موتور آمریکا با موفقیت جدیدترین خودروی الکتریکی خود، IONIQ 6 کاملاً جدید را با استراتژی تبلیغاتی دیجیتال و پخشی تهاجمی منتهی به بازی بزرگ در 12 فوریه عرضه کرد.

این تبلیغات تا ماه مارس، زمانی که IONIQ 6 به فروش می رسد، در پلتفرم های پخش و رسانه های دیجیتال پخش می شود.

آنجلا زپدا، مدیر عامل هیوندای موتور آمریکا، می‌گوید: «برای راه‌اندازی IONIQ 6 منتهی به بازی بزرگ، ما می‌خواستیم یک رویکرد استراتژیک و یکپارچه برای دستیابی به مخاطبانمان از مصرف‌کنندگان کنجکاو خودروهای برقی که چندین نسل را شامل می‌شود، در پیش بگیریم. «به همین دلیل است که ما با استعدادهای کلیدی سلبریتی و چندین تأثیرگذار TikTok همکاری کردیم تا کمپین چند هفته‌ای خود را در کانال‌های پخش، دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی گسترش دهیم. و ما از موفقیتی که تاکنون دیده‌ایم هیجان‌زده هستیم.»

کمپین «زمان رفتن به برق است» با تیزرهایی در رسانه‌های اجتماعی آغاز شد که شامل سازندگان برجسته TikTok مانند Chef Amaury، Chef Reactions و Angry Reactions بود که با محتوای ویژه‌ای همراه شد که استعداد افراد مشهور را از تبلیغات نشان می‌داد. نقاط قهرمان 60 و 30 ثانیه‌ای که IONIQ 6 تمام الکتریکی جدید را به نمایش می‌گذارد با یک نقطه همراه 30 ثانیه‌ای، «Grandkids» تکمیل شد. پس از بازی های قهرمانی، تبلیغات و محتوای ویدئویی رسانه های اجتماعی متنی اضافی در چندین پلتفرم از جمله YouTube، TikTok، گسترش یافتند. توییتر، فیس بوک و اینستاگرام، منجر به تبلیغاتی شد که در طول نمایش قبل از بازی Big Game پخش شد.





منبع ###

این کمپین در صبح روز 29 ژانویه با یک آگهی نمادین از افراد مشهور با عنوان “پدر شما برقی می‌شود” در TikTok – اولین برند – و سپس پخش اولین نقطه‌هایی که در جریان بازی‌های قهرمانی کنفرانس فوتبال پخش شد، راه‌اندازی شد. عکس‌های اجتماعی و محتوای دیگر منتشر شد که منجر به بازی بزرگ شد، و نقطه قهرمان دوباره در طول نمایش قبل از بازی پخش شد. این کمپین در مقایسه با کمپین 2022 هیوندای و تعداد مخاطبانی که بینندگان بازی بزرگ را برای یک سوم سرمایه‌گذاری مالی رقابت می‌کرد، باعث رشد شد.

هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام | لینکدین | TikTok