امتیاز هیوندای با استراتژی تبلیغات دیجیتال اول اجتماعی در طول بازی بزرگ

آنجلا زپدا، مدیر عامل هیوندای موتور آمریکا، می‌گوید: «برای راه‌اندازی IONIQ 6 منتهی به بازی بزرگ، ما می‌خواستیم یک رویکرد استراتژیک و یکپارچه برای دستیابی به مخاطبانمان از مصرف‌کنندگان کنجکاو خودروهای برقی که چندین نسل را شامل می‌شود، در پیش بگیریم. «به همین دلیل است که ما با استعدادهای کلیدی سلبریتی و چندین تأثیرگذار TikTok همکاری کردیم تا کمپین چند هفته‌ای خود را در کانال‌های پخش، دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی گسترش دهیم. و ما از موفقیتی که تاکنون دیده‌ایم هیجان‌زده هستیم.»

هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام | لینکدین | TikTok

این تبلیغات تا ماه مارس، زمانی که IONIQ 6 به فروش می رسد، در پلتفرم های پخش و رسانه های دیجیتال پخش می شود.

هیوندای موتور آمریکا
هیوندای موتور آمریکا بر روی «پیشرفت برای بشریت» و راه‌حل‌های هوشمند حرکت تمرکز دارد. هیوندای مجموعه‌ای از خودروها، شاسی‌بلندها و خودروهای الکتریکی را به مصرف‌کنندگان آمریکایی ارائه می‌کند. 830 فروشنده ما در سال 2022 بیش از 724000 وسیله نقلیه در ایالات متحده فروختند و تقریباً نیمی از آنها در هیوندای موتور تولید آلاباما ساخته شدند. برای اطلاعات بیشتر به www.HyundaiNews.com مراجعه کنید.

  • با TikTok Reveal شروع شد، به دنبال آن Ad Buys در جریان مسابقات قهرمانی کنفرانس فوتبال و پیش نمایش بزرگ بازی در 12 فوریه
  • نتایج فراتر از معیارها – تقریباً همان میزان بیننده بازی بزرگ برای یک سوم سرمایه گذاری مالی
  • با استعدادهای مشهور نمادین و اینفلوئنسرهای TikTok برای رسیدن به مخاطبان چند نسلی

FOUNTAIN VALLEY، کالیفرنیا، 7 مارس 2023
– برای دومین سال متوالی، هیوندای موتور آمریکا با موفقیت جدیدترین خودروی الکتریکی خود، IONIQ 6 کاملاً جدید را با استراتژی تبلیغاتی دیجیتال و پخشی تهاجمی منتهی به بازی بزرگ در 12 فوریه عرضه کرد.

این کمپین در صبح روز 29 ژانویه با یک آگهی نمادین از افراد مشهور با عنوان “پدر شما برقی می‌شود” در TikTok – اولین برند – و سپس پخش اولین نقطه‌هایی که در جریان بازی‌های قهرمانی کنفرانس فوتبال پخش شد، راه‌اندازی شد. عکس‌های اجتماعی و محتوای دیگر منتشر شد که منجر به بازی بزرگ شد، و نقطه قهرمان دوباره در طول نمایش قبل از بازی پخش شد. این کمپین در مقایسه با کمپین 2022 هیوندای و تعداد مخاطبانی که بینندگان بازی بزرگ را برای یک سوم سرمایه‌گذاری مالی رقابت می‌کرد، باعث رشد شد.

###





منبع

کمپین بازاریابی IONIQ 6 با همکاری آژانس سابقه هیوندای، INNOCEAN USA ایجاد شد، در حالی که آژانس رسانه ای آن، Canvas، خریدهای رسانه ای را هماهنگ می کرد.

کمپین «زمان رفتن به برق است» با تیزرهایی در رسانه‌های اجتماعی آغاز شد که شامل سازندگان برجسته TikTok مانند Chef Amaury، Chef Reactions و Angry Reactions بود که با محتوای ویژه‌ای همراه شد که استعداد افراد مشهور را از تبلیغات نشان می‌داد. نقاط قهرمان 60 و 30 ثانیه‌ای که IONIQ 6 تمام الکتریکی جدید را به نمایش می‌گذارد با یک نقطه همراه 30 ثانیه‌ای، «Grandkids» تکمیل شد. پس از بازی های قهرمانی، تبلیغات و محتوای ویدئویی رسانه های اجتماعی متنی اضافی در چندین پلتفرم از جمله YouTube، TikTok، گسترش یافتند. توییتر، فیس بوک و اینستاگرام، منجر به تبلیغاتی شد که در طول نمایش قبل از بازی Big Game پخش شد.

این کمپین تاکنون به این نتیجه رسیده است:

  • بیش از 100 میلیون بیننده در طول بازی های قهرمانی کنفرانس – تقریباً مشابه بازی بزرگ برای یک سوم سرمایه گذاری مالی
  • 2.25 میلیارد کل برداشت های رسانه ای:
    • افزایش 20 درصدی نسبت به سال 2022 (با 25 درصد سرمایه گذاری کمتر در کل)
  • 1.44 میلیارد برداشت از رسانه های اجتماعی:
    • افزایش 106 درصدی نسبت به سال 2022
  • 837 میلیون بازدید ویدیو:
    • افزایش 153 درصدی نسبت به سال 2022
  • 345 میلیون مشارکت اجتماعی:
    • افزایش 98 درصدی نسبت به سال 2022
  • برنده شماره 1 YouTube Adblitz با بیش از 145 میلیون بازدید ویدیوی YouTube (+ 63٪ در مقایسه با 2022)
    • بالابرهای جستجوی کلیدواژه مهم +118% هیوندای / +385% هیوندای IONIQ6