بررسی نرم افزار CRM جولیو فرازسافت-نرم افزار CRM

یکماه بعد از اموزش و اجرا، برنامه های تازه سازی داشته باشید تا مطمئن شوید کارکنان شما از نرم افزار CRM بیشترین بهره را نرم افزار های crm می برند. پیگیری آموزش CRM همچنین به شما کمک می کند تا عادت های بد در کار با سیستم جدید دائمی نشوند. شرکت های نرم افزاری ارائه دهنده نرم افزار غالبا خدمات سفارشی را به عنوان بخشی از بسته پشتیبان اجرا ارائه می دهند و آنها اطلاعات نرم افزاری خود را بهتر از هر کس دیگری می دانند.آنها اجزای نهایی در تیم اجرای شما هستند. وقتی شما تیم خود را کامل کردید، می توانید رویکرد اجرا را گسترش دهید.شروع کنید با تعیین اینکه کدام سیستمها یا نرم افزارهای داخلی همانند ERP یا منابع انسانی نیاز است که با CRM در تعامل باشد. توجه کنید که همواره بین امکانات و ویژگی‌های موجود در نرم افزار و نیازمندی‌های کسب و کار شما، فاصله‌ای وجود دارد.

ثبت مشخصات مشتریان / عملیات حساب / صدور و چاپ فاکتور خرید و فروش / انبارداری / گزارش موجودی ریالی و تعدادی کالا / ریزگردش کالا / ثبت و چاپ چک / دبیرخانه با امکان چاپ نامه با ف… نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و… معمولا کسب و کارها آموزش هایی را ارائه نمی دهند که مختص جایگاه شغلی افراد باشد. آنها ممکن است آموزش crm را به کارکنان خود ارائه دهند، اما نه متناسب با تخصص افراد بلکه به صورت عمومی. CRM با جمع‌آوری و ذخیره سازی اطلاعات، بخشهای مختلف کار و حرفه شما را از بازاریابی تا فروش و خدمات مشتری به یکدیگر متصل کرده و یادداشت ها، فعالیت ها و معیارهای آنها را در یک سیستم منسجم سازمان می دهد.

بستری برای رشد کسب و کار شما

اطلاعات حاصل از تحلیل داده ها از مزیت های کلیدی نرم افزار CRM است. آن ها میتواند ضرر های زیادی برایتان رقم بزند و علی رغم هزینه هایی که برای تهیه و راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری میکنید، نتیجه مطلوبی دریافت نکنید. قبل تر توضیح دادم که نرم افزار سی آر ام یک ابزار برای رفع مشکلات، نیازها و پیاده سازی سیستماتیک استراتژی هاست. متفاوت باشند، تعریف ویژگی ها و قابلیت های بهترین نرم افزار CRM در این سازمان ها نیز متفاوت اند. برای انتخاب مناسب ترین نرم افزار سی آر ام پیشنهاد می کنم بخش “راهنما و پارامترهای مهم انتخاب بهترین نرم افزار CRM ایران” را در همین مقاله، مجددا مطالعه نمایید.

معرفی بهترین نرم افزار CRM و مقایسه شرکت های نرم افزار CRM در ایران:

بررسی نرم افزار CRM جولیو فرازسافت-نرم افزار CRM زمانی که کاربر این کد یا المان‌های مشخص شده توسط شما را به سامانه پیامکی مشخصی ارسال کند، اطلاعات کسب و کارتان را به صورت خودکار دریافت خواهد کرد. همانطور که گفته شد، نرم افزار Salesforce اپلیکیشن اندرویدی دارد و به شما امکان مدیریت ارتباطات با مشتری را در پلتفرم اندروید را خواهد داد. البته سرویس‌های دیگر هم اپلیکیشن اندرویدی دارند اما این نرم افزار در رده بالاتری نسبت به دیگر رقبا قرار دارد.

نرم افزار سرو یک نسخه از نرم افزار sugarCRM بوده که بهترین نرم افزار crm برای مدیریت ارتباط با مشتریان است؛ اما متاسفانه در کشور ایران نمایندگی رسمی ندارد. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا نرم افزار crm فارسی نیاز مدیران به نرم افزار مدیریت کارمندان و ارتباط با مشتریان یا نرم افزار CRM باعث تولید نرم افزار بسیاری در سرتاسر جها… بنابراین می‌بایست اطلاعات پیگیری هر یک از مشتریان ثبت و نگهداری شود. زیرا از این طریق می‌توان از هدر رفتن زمان و انرژی تیم کاری برای سردرگمی در رابطه با فرایندهای پشتیبانی و پیگیری امور مشتریان جلوگیری کنیم. به همین دلیل وجود نرم افزاری برای ثبت اطلاعات کارهای انجام شده و دسترسی به آن اطلاعات بر اساس سمت کاری نیاز اساسی در این شرایط است.

پیشنهاد من به شما در مورد نرم افزار دیدار CRM:

برای مثال شما مخاطبانی دارید که شامل فرصت فروش، لید و مشتری هستند. این‌که بتوانید در هر لحظه با توجه به مسیری که در آن هستید جایگاه آن‌ها را تغییر دهید موضوع مهمی‌ست که نرم افزار انتخابی شما باید آن‌ را داشته باشد. تمرکز برخی از آن‌ها برای کسب‌وکارهای کوچک‌ است و برخی دیگر فقط سازمان‌های بزرگ را هدف قرار می‌دهند.

برای مثال میزان دسترسی به داده‌ها بین یک کارشناس و مدیر ارشد باید متفاوت باشد. پس اهمیت زیادی دارد که قبل از شروع جستجو برای انتخاب نرم افزار CRM دقیقا از نیازهای‌تان آگاه باشید و براساس آن‌ها جلو بروید. تمام تصمیم‌ها در سازمان برپایه‌ی دانستن نیازهای اصلی آن انجام می‌شود. دانستن این موضوع به مدیران کمک می‌کند لیستی از نیازهای سیستمی، عملیاتی و تحلیلی داشته باشند تا بتوانند دقیقا براساس آن‌چه نیاز است پیش روند. ساده‌تر بگوییم، اگر بدانید به‌دنبال چه چیزی هستید، راحت‌تر آن را پیدا می‌کنید.

  • سرعت زیاد- کاربر پسند بودن – سهولت دسترسی به اطلاعات – انعطاف پذیری بالا – قابلیت سفارشی سازی و وجود امکانات منحصر بفرد نظیر تحت وب بودن ، سیستم های مالی ،فروش ، بازاریابی …
  • یک نرم افزار CRM در اینجا کمک می‌کند که تما‌می‌ این اطلاعات، برای همه تیم‌ها یعنی تیم فروش، دیجیتال مارکتینگ و خدمات مشتریان براحتی قابل دید باشد.
  • این نرم افزار پیشرفته قابلیت اتصال به واتساپ، تلگرام، پنل های پیامکی، تلفن های اینترنتی، پنل فروشندگان دیجی کالا و پنل فروشندگان اسنپ را داراست.