برندهای هیوندای و فرهنگ برنده جایزه درود بر تعالی توسط انجمن ملی خبرنگاران سیاه پوست شدند

مخاطب:
رندی جونز
(586) 567-2639
[email protected]





منبع

###

انجمن ملی روزنامه نگاران سیاه پوست (NABJ) که در سال 1975 تأسیس شد، قدیمی ترین سازمان حمایت از روزنامه نگاران و متخصصان رسانه های رنگین پوست در کشور است. جوایز سلام به تعالی به روزنامه‌نگاری و ارتباطاتی که به بهترین وجه تجربه سیاه‌پوستان را پوشش می‌دهند یا به مسائلی که بر جامعه جهانی سیاه‌پوستان تأثیر می‌گذارند، می‌پردازد. ورودی‌ها بر اساس محتوا، خلاقیت، نوآوری، استفاده از رسانه و ارتباط با جامعه سیاه‌پوست ارزیابی می‌شوند.

آنجلا زپدا، مدیر عامل هیوندای موتور آمریکا، گفت: «ما از این شناخت برای کاری که برای تعامل با مصرف کنندگان چندفرهنگی خود انجام می دهیم، هیجان زده هستیم. “تقدیر شدن توسط NABJ در این راه نه تنها تایید تلاش های ما است، بلکه تایید تعهد ما برای تعامل با مصرف کنندگان آمریکایی آفریقایی تبار به روشی معتبر فرهنگی است.”


برندهای فرهنگی
فرهنگ برندز یک آژانس مستقل، اقلیت و متعلق به زنان است که برای تجلیل، انعکاس و نمایندگی آمریکایی های آفریقایی تبار در رسانه ها وجود دارد. ما در سال 2017 توسط یونیک جونز گیبسون کهنه کار تبلیغاتی 15 ساله تأسیس شد، کمپین ها و محتوایی از نظر فرهنگی مرتبط و تأییدکننده ایجاد می کنیم که با اطمینان از اینکه مخاطبان آفریقایی آمریکایی احساس می کنند دیده می شوند، شنیده می شوند و ارزش دارند، الهام می گیرند. در فرهنگ برندز، ما دائماً از طریق پلتفرم‌های رسانه‌ای تحت مالکیت و مدیریت خود و مارک‌های مصرف‌کننده مانند برند برنده جوایز «به‌خاطر آنها ما می‌توانیم» درگیر گفتگوی دوطرفه با جامعه آفریقایی آمریکایی هستیم.®، به خاطر آنها می توانیم جعبه (فقط برای بچه ها)، #CultureTags® و دهکده رویایی®. دفتر مرکزی Culture Brands درست خارج از پایتخت کشور در Hyattsville، MD است. www.culturebrands.co

FOUNTAIN VALLEY، کالیفرنیا، 12 اوت 2022 – هیوندای موتور آمریکا و آژانس بازاریابی آفریقایی-آمریکایی سابقه دار آن، برندهای فرهنگ، توسط انجمن ملی روزنامه نگاران سیاه پوست (NABJ) با جایزه سلام به تعالی برای کمپین OKAY هیوندای شناخته شدند. این جایزه آخر هفته گذشته در مراسم اهدای جوایز سلام به تعالی که در کنوانسیون NABJ 2022 در لاس وگاس برگزار شد، اعلام شد.

گیبسون گفت: “ما بسیار هیجان زده و مفتخریم که این تقدیرنامه مهم توسط NABJ را دریافت می کنیم.” “برای به رسمیت شناخته شدن توسط بزرگترین سازمان رسانه ای کشور برای روزنامه نگاران رنگین پوست، این نشان دهنده کار، خلاقیت و تعهد ما برای نمایندگی آمریکایی های آفریقایی تبار در رسانه ها با محتوایی است که با اطمینان از اینکه آنها احساس می کنند دیده شده، شنیده می شوند و با ارزش هستند، الهام بخش آن مخاطبان است.”

موضوع بازاریابی OKAY Hyundai برای اولین بار در پاییز 2021 راه اندازی شد و برای تقویت ارتباط بین هیوندای و جامعه آفریقایی آمریکایی از طریق تعبیه ارجاعات فرهنگی و تفاوت های ظریف در پیام های خلاقانه طراحی شده است. این کمپین توسط فرهنگ برندز تحت رهبری یونیک جونز گیبسون، بنیانگذار و مدیر ارشد خلاقیت توسعه داده شد.

هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام

هیوندای موتور آمریکا
هیوندای موتور آمریکا بر روی «پیشرفت برای بشریت» و راه‌حل‌های هوشمند تحرک تمرکز دارد. هیوندای مجموعه‌ای از خودروها، شاسی‌بلندها و خودروهای برقی را به مصرف‌کنندگان آمریکایی ارائه می‌کند. 820 فروشنده ما در سال 2021 بیش از 738000 وسیله نقلیه را در ایالات متحده فروختند و تقریباً نیمی از آنها در هیوندای موتور تولید آلاباما ساخته شدند. برای اطلاعات بیشتر به www.HyundaiNews.com مراجعه کنید.

اریک توماس، مدیر ارشد گروه، بازاریابی تجربی و چندفرهنگی، هیوندای موتور آمریکا افزود: «از طریق همکاری با برندهای فرهنگ، ما همچنان به دنبال ارتباط با افراد بر اساس شرایط خود و از راه‌های مرتبط هستیم، که می‌دانیم پس از آن منجر به روابط طولانی‌مدت می‌شود. . همانطور که ما سهم خود را با بازار آفریقایی آمریکایی افزایش می‌دهیم و با موفقیت ارتباط برقرار می‌کنیم، این افتخار و به رسمیت شناختن فوق‌العاده از سوی NABJ تأیید دیگری است که در مسیر درست قرار داریم.»