- هیوندای موتور 5000 IONIQ 6 NFT منحصر به فرد را در همان روز با اولین نمایش جهانی برند IONIQ ‘Electriified Streamliner’ مورد انتظار برند IONIQ رونمایی کرد.
- این شرکت همچنین IONIQ Citizenship را معرفی کرد، یک برنامه عضویت NFT برای دارندگان NFT که تجربیات و ابزارهای انحصاری را ارائه می دهد.
- تجارب نوآورانه IONIQ 6 از طریق مشارکت های مختلف آنلاین و آفلاین گسترش می یابد
سئول، 17 ژوئیه 2022 – شرکت هیوندای موتور امروز نقشه راه دقیق شهروندی IONIQ را معرفی کرد، یک بسته کاربردی برای دارندگان مجموعه IONIQ 6 NFT.
مجموعه IONIQ 6 NFT که در 14 ژوئیه، همزمان با اولین نمایش جهانی IONIQ 6 رونمایی شد، دومین مجموعه رسمی توکن غیرقابل تعویض بود که توسط هیوندای موتور تا به امروز منتشر شد، که برای ارائه تجربیات و ارزش جدید به ویژه برای مصرف کنندگان Millennial و Gen Z طراحی شده است. . بر اساس تجارب شخصی مشتری که رانندگان و مسافران میتوانند با ‘الکتریک استریم لاینر’ جدید هیوندای منتظر آن باشند، این شرکت قصد دارد تجربه الکتریکی IONIQ 6 را در فضای دیجیتال گسترش دهد.
IONIQ Citizenship، یک برنامه عضویت NFT، تجربیات و ابزارهای انحصاری را در اختیار دارندگان IONIQ 6 NFT قرار می دهد. فراتر از ارزشهای کاربردی در دنیای واقعی، شهروندی IONIQ قصد دارد قلمرو تجربیات منحصربهفرد مشتری برقدار ارائه شده توسط مجموعه IONIQ را به فضای دیجیتالی که هیچ محدودیت فیزیکی ندارد، گسترش دهد. دسترسی انحصاری به فضاهای دیجیتال، محتوای دیجیتال ویژه و اقلام فیزیکی مربوط به IONIQ 6 گنجانده شده است، و برخی از ابزارها ممکن است به ندرت متفاوت باشند.
به طور خاص، تجربیات نوآورانه IONIQ 6 از طریق مشارکتهای مختلف، با هدایای اقلام مد مجازی و دسترسی VIP انحصاری در «Planet Hyundai»، فضای مجازی هیوندای موتور که در 14 جولای با همکاری مشترک در ZEPETO، پلتفرم متاورس جهانی افتتاح شد، گسترش خواهد یافت. با Naver Z. Plus، صاحبان این فرصت را خواهند داشت که یک کارت هدیه برای یک قاب تلفن سفارشی فیزیکی از NFTYC (NFT Your Case)، اولین سازنده قاب گوشی NFT در جهان، که بخشی از برند لوازم جانبی فناوری جهانی CASETiFY است، بازخرید کنند. سپس این شرکت به تدریج یک فضای مجازی تعاملی را برای یک رویداد انحصاری دارندگان، “IONIQ Digital Garage” برای دارندگان NFT ارائه خواهد کرد.
مجموعه IONIQ 6 NFT منعکس کننده تجربیات شخصی مشتری است که با فضای داخلی انعطاف پذیر تکمیل شده است. این شرکت 5000 IONIQ 6 NFT در شش موضوع مختلف از جمله رانندگی سرگرم کننده، رانندگی بدون استرس، کار، معاشرت، درمان و سرگرمی منتشر کرد.
هر یک از NFT های IONIQ 6 دارای هنر منحصر به فردی است که در قالبی مولد ایجاد شده است که به طور تصادفی پس زمینه های مختلف، رنگ های بیرونی و اشیاء را با هم ترکیب می کند که می تواند ده ها هزار ترکیب را ایجاد کند. پسزمینههای NFT فضای داخلی آگاهانه IONIQ 6 را نشان میدهند و از نورپردازی محیطی دو رنگ جدید الهام گرفته شدهاند. علاوه بر این، چهار رنگ انحصاری NFT IONIQ 6 بر طراحی آیندهنگر هویت IONIQ آن تأکید دارد.
هیوندای موتور مجموعه IONIQ 6 NFT را بهجای فروش به صورت رایگان توزیع کرد تا مانع ورود افراد بیشتری برای شرکت در تجربههای منحصربهفرد شود.
هیوندای موتور به طور مداوم روشهای جدیدی را برای ارتباط و مشارکت مشتریان خود بررسی کرده است. توماس شیمرا، معاون اجرایی، مدیر ارشد بازاریابی جهانی و رئیس بخش تجربه مشتری، شرکت هیوندای موتور، گفت: مجموعه IONIQ 6 NFT یک تلاش معنادار برای گسترش مرز NFT ها از سرمایه گذاری و مالکیت ساده به تجربه و داستان سرایی است. ما امیدواریم بر اساس ارزش منحصر به فرد مجموعه IONIQ، ارتباط با مشتریان را افزایش دهیم و به روشی نوآورانه تر تعامل کنیم. ما به ارائه تجارب «فیژیتال (فیزیکی + دیجیتال)» که دنیای واقعی و دنیای دیجیتال را ادغام میکند، برای نسل جدید مشتریانی که بیشتر به فناوری دیجیتال عادت دارند، ادامه خواهیم داد.»
هیوندای موتور به برقراری ارتباط در مورد تجارب نوآورانه خط تولید IONIQ از طریق «Capsule IONIQ»، یک خبرنامه NFT برای تقویت روابط با جامعه NFT از اوت ادامه خواهد داد. کپسول IONIQ با الهام از مجموعههای کپسولی برندهای مد، داستانهایی درباره IONIQ در قالبی آزمایشی تعریف میکند.
###
درباره شرکت هیوندای موتور
شرکت هیوندای موتور که در سال 1967 تأسیس شد، در بیش از 200 کشور جهان با بیش از 120000 کارمند برای مقابله با چالشهای حرکتی در دنیای واقعی در سراسر جهان حضور دارد. هیوندای موتور بر اساس چشم انداز برند “پیشرفت برای بشریت” در حال تسریع تبدیل خود به ارائه دهنده راه حل های هوشمند تحرک است. این شرکت در فناوریهای پیشرفته مانند روباتیک و تحرک هوایی پیشرفته (AAM) سرمایهگذاری میکند تا راهحلهای تحرک انقلابی را ایجاد کند، در حالی که به دنبال نوآوری باز برای معرفی خدمات حملونقل آینده است. هیوندای به دنبال آیندهای پایدار برای جهان، به تلاشهای خود برای معرفی خودروهای بدون آلایندگی مجهز به فناوریهای پیل سوختی هیدروژنی و EV ادامه خواهد داد.
اطلاعات بیشتر در مورد موتور هیوندای و محصولات آن را می توانید در آدرس زیر مشاهده کنید: http://worldwide.hyundai.com یا http://globalpr.hyundai.com
مخاطب:
سان وو کیم
تیم روابط عمومی جهانی / شرکت هیوندای موتور
[email protected]
+82 2 3464 2921