تبلیغات کمپین برند هیوندای موتور ‘The Bigger Crash’ برنده شیرهای نقره ای در جشنواره بین المللی خلاقیت Cannes Lions شد.

Sungwon Jee، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بخش تجربه برند هیوندای موتور گفت: «این جایزه تلاش‌های هیوندای موتور برای نشان دادن به مشتریان خود را نشان می‌دهد که ما صادقانه متعهد به پرورش آینده‌ای پایدار هستیم.» ما به انجام فعالیت‌های مختلف برای ترویج تحرک سازگار با محیط زیست تحت چشم‌انداز برند خود، «پیشرفت برای بشریت» ادامه خواهیم داد.»

###

قبل از جوایز شیرهای نقره‌ای در Cannes Lions، این کمپین همچنین جایزه نقره‌ای Graphite Pencil را در بخش عکاسی در Design and Art Direction (D&AD)، جایزه برجسته تبلیغات و طراحی اروپا دریافت کرد. همچنین برنده هفت جایزه برجسته در The One Show Award در ایالات متحده و جوایز نقره و برنز در The Art Directors Club در آلمان شد.

در کنار جوایز شیر نقره‌ای در دسته‌های تبلیغاتی بیلبورد در فضای باز و چاپ، «تصادف بزرگتر» نیز در فهرست نهایی بخش طراحی قرار گرفت.

بیلبورد Bigger Crash در فضای باز و کمپین تبلیغاتی چاپی خودروهایی را نشان می دهد که توسط طوفان هایی که در چند سال گذشته در سراسر جهان رخ داده اند واژگون شده اند. این کمپین جدیت تغییرات آب و هوایی را از طریق شرح‌هایی درباره سرعت باد طوفان‌ها، نه سرعت وسایل نقلیه، مانند «کاترینا 280 کیلومتر در ساعت» و «جبی 285 کیلومتر در ساعت» نشان می‌دهد. این تصاویر همچنین به طور موثر بر نیاز به اقدامات سازگار با محیط زیست در سراسر جهان به خاطر نسل های آینده تأکید می کند.



منبع


سئول، 27 ژوئن 2022
– کمپین برند جهانی شرکت هیوندای موتور، «تصادف بزرگتر»، برنده جایزه شیرهای نقره ای در جشنواره بین المللی خلاقیت شیرهای کن 2022 در فرانسه شد که یکی از معتبرترین افتخارات تبلیغاتی در جهان است.

کمپین «تصادف بزرگتر» برای هدایت گفتگو در مورد تغییرات آب و هوا به سمت آینده ای سبزتر طراحی شده است و رویکرد متفکرانه هیوندای موتور را برای ارائه ابزارهای مختلف تحرک نشان می دهد. این کمپین همچنین بر تعهد هیوندای موتور به ایفای نقش فعال در مقابله با این موضوع به نفع نسل های آینده تاکید می کند.

درباره شرکت هیوندای موتور
شرکت هیوندای موتور که در سال 1967 تأسیس شد، در بیش از 200 کشور جهان با بیش از 120000 کارمند برای مقابله با چالش‌های حرکتی در دنیای واقعی در سراسر جهان حضور دارد. هیوندای موتور بر اساس چشم انداز برند “پیشرفت برای بشریت” در حال تسریع تبدیل خود به ارائه دهنده راه حل های هوشمند تحرک است. این شرکت در فناوری‌های پیشرفته مانند روباتیک و تحرک هوایی پیشرفته (AAM) سرمایه‌گذاری می‌کند تا راه‌حل‌های تحرک انقلابی را ایجاد کند، در حالی که به دنبال نوآوری باز برای معرفی خدمات حمل‌ونقل آینده است. هیوندای به دنبال آینده ای پایدار برای جهان، به تلاش های خود برای معرفی خودروهای بدون آلایندگی مجهز به فناوری های پیل سوختی هیدروژنی و EV ادامه خواهد داد.

اطلاعات بیشتر در مورد موتور هیوندای و محصولات آن را می توانید در آدرس زیر مشاهده کنید: http://worldwide.hyundai.com یا http://globalpr.hyundai.com

جشنواره بین المللی خلاقیت شیرهای کن که در سال 1954 تأسیس شد، یکی از مهم ترین رویدادهای صنعت تبلیغات است که امسال بیش از 25000 اثر از 90 کشور جهان ارسال شده است. این جشنواره از 20 تا 24 ژوئن امسال برگزار شد.

  • تبلیغات کمپین برند هیوندای برنده شیر نقره ای در کمپین تبلیغات در فضای باز و چاپ در بخش خودرو شد.
  • کمپین «تصادف بزرگتر» در بخش شیرهای طراحی در جشنواره بین‌المللی خلاقیت شیرهای کن نیز در فهرست نهایی قرار گرفت.
  • «سقوط بزرگتر» جدیت تغییرات آب و هوایی را برجسته می‌کند و توجه فوری جهان را برای رسیدگی به این موضوع جلب می‌کند.
  • این جدیدترین کمپین برند هیوندای است که با تحسین تبلیغاتی جهانی شناخته شده است