تیم هیوندای موتور و هدف مشترک برای پایداری

بن میلر
مشاور ارشد / هدف مشترک
[email protected]



منبع

http://worldwide.hyundai.com یا http://globalpr.hyundai.com

درباره شرکت هیوندای موتور
شرکت هیوندای موتور که در سال 1967 تأسیس شد، در بیش از 200 کشور جهان با بیش از 120000 کارمند برای مقابله با چالش‌های حرکتی در دنیای واقعی در سراسر جهان حضور دارد. هیوندای موتور بر اساس چشم انداز برند “پیشرفت برای بشریت” در حال تسریع تبدیل خود به ارائه دهنده راه حل های هوشمند تحرک است. این شرکت در فناوری‌های پیشرفته مانند روباتیک و تحرک هوایی پیشرفته (AAM) سرمایه‌گذاری می‌کند تا راه‌حل‌های تحرک انقلابی را ایجاد کند، در حالی که به دنبال نوآوری باز برای معرفی خدمات حمل‌ونقل آینده است. هیوندای به دنبال آینده ای پایدار برای جهان، به تلاش های خود برای معرفی خودروهای بدون آلایندگی مجهز به فناوری های پیل سوختی هیدروژنی و EV ادامه خواهد داد.

هی چون
تیم روابط عمومی جهانی / شرکت هیوندای موتور
[email protected]

– پایان –

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد «هدف قرن»، «قرن تیم» یا برنامه پایداری هیوندای، لطفاً از www.hyundai.com/worldcup دیدن کنید و [email protected] را در اینستاگرام یا [email protected] را در YouTube دنبال کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد هدف مشترک، لطفاً به www.common-goal.org مراجعه کنید و [email protected] را در اینستاگرام و توییتر دنبال کنید.

Fútbol Más بخشی از جامعه هدف مشترک است و این بازدید فضایی را برای تحقق هدف مشترک فراهم کرد: اتحاد جامعه فوتبال برای مبارزه با بزرگترین چالش های زمانه ما. این بازدید هیوندای موتور، هدف مشترک و فوتبال ماس را قادر ساخت تا موضوعاتی مانند نقش آموزش برای ترویج اقدامات آب و هوایی و توانایی فوتبال برای الهام بخشیدن، بسیج و متحد شدن را بررسی کنند. این فرصت همچنین اهمیت حمایت از جوامع محروم را که اثرات تغییرات آب و هوایی قوی تر است، برای دستیابی به آینده ای پایدار و عادلانه برای همه نشان داد.

درباره هدف مشترک
هدف مشترک یک جنبش تاثیرگذاری جهانی است که برای متحد کردن جامعه فوتبال در مقابله با بزرگترین چالش های زمانه ما وجود دارد. این جنبش با هدف الهام بخشیدن و بسیج همه ذینفعان اقتصاد فوتبال برای ایفای نقش معنادار در خدمت به رفاه مردم و سیاره ما است. برای انجام این کار، Common Goal مکانیزمی ساده و تاثیرگذار را برای بازیکنان حرفه‌ای فوتبال، مدیران، مسئولان، باشگاه‌ها و سایر ذینفعان فراهم می‌کند تا حداقل 1% از درآمد خود را به ابتکاراتی با تأثیرگذاری بالا که از بازی برای پیشبرد پیشرفت به سمت استفاده می‌کنند، متعهد شوند. اهداف جهانی از زمان آغاز به کار، بیش از 250 بازیکن و مدیر حرفه ای فوتبال از جمله پائولو دیبالا، پرنیل هاردر، تیمو ورنر، سرژ گنابری، کیسی استونی، یورگن کلوپ و مگان راپینو به این تیم پیوسته اند. همچنین چهره‌های تاثیرگذار فوتبال مانند الکساندر چفرین، رئیس یوفا، برندهایی مانند آدیداس یا DAZN، به‌علاوه باشگاه‌های حرفه‌ای مانند FC Nordsjælland، از لیگ برتر دانمارک، و Oakland Roots، از USL در آمریکای شمالی و SV Werder به جنبش پیوسته‌اند. برمن از بوندسلیگا

سئول/برلین، 27 ژوئیه 2022 – شرکت هیوندای موتور و Common Goal امروز همکاری خود را برای کمک به ایجاد تغییر و ایجاد آینده ای پایدارتر اعلام کردند. هیوندای موتور و Common Goal برای پایداری با هم متحد شده‌اند و این باور را دارند که فوتبال یکی از معدود نیروهای فرهنگی است که می‌تواند به تغییر جامعه به سمت جامعه‌ای پایدارتر و برابرتر برای همه کمک کند. این مشارکت امیدوار است از قدرت فوتبال استفاده کند تا مردم را ترغیب کند تا برای حمایت از سیاره ما گرد هم آیند و آن را برای نسل های آینده حفظ کنند. با این فراخوان برای اقدام، هیوندای و هدف مشترک آگاهی را افزایش داده و بر اهمیت همبستگی برای یک سیاره پایدار تأکید خواهند کرد.

به عنوان بخشی از این ابتکار، هیوندای موتور متعهد شده است 1٪ از جام جهانی 2022 خود را در اختیار بگیرد.TM هزینه حمایت از هدف مشترک علاوه بر این، این شرکت خودروهای سازگار با محیط زیست را به Common Goal ارائه می‌کند تا تحرک پایدار را فعال کرده و از آن پشتیبانی کند، که نقش کلیدی در استراتژی هیوندای موتور برای دستیابی به بی‌طرفی کربن تا سال 2045 دارد.

اولین فعال‌سازی این مشارکت، نادیا ندیم، عضو هیوندای «تیم قرن» را می‌بیند که از فوتبال برای سازمان خوب Fútbol Más در توربلانکا، اسپانیا – یکی از آسیب‌پذیرترین جوامع اسپانیا – بازدید می‌کند تا داستان الهام‌بخش خود را به اشتراک بگذارد. پس از فرار از افغانستان به دانمارک به عنوان پناهنده، ندیم با عزم راسخ، حمایت خانواده و اشتیاق افسارگسیخته در داخل و خارج از میدان به اوج رسیده است. امروز، با کمک هیوندای موتور و هدف مشترک، او از پلتفرم خود برای تأثیرگذاری و آموزش نسل بعدی برای مسئولیت پذیری و اقدام استفاده می کند – زیرا آموزش کلید محافظت از سیاره ای است که در آن زندگی می کنیم.

اهداف هیوندای موتور در مورد پایداری به مسائل زیست محیطی محدود نمی شود. جاهون چانگ، رئیس و مدیر عامل شرکت هیوندای موتور گفت: ما متعهد به انجام کار درست برای جامعه، رسیدن به یک هدف بزرگتر و مشارکت دادن جامعه خود هستیم. با همکاری با Common Goal، می‌توانیم به نفع بیشتر پیشرفت کنیم.»

یورگن گریسبک، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Common Goal گفت: «هیوندای برندی است که پایداری را در هسته خود قرار می دهد و یک استراتژی بلندمدت به سمت آلایندگی صفر ایجاد می کند. ما برای شروع این همکاری هیجان‌زده هستیم و منتظر رشد آن در سال‌های آینده هستیم. و ما از همه در فوتبال دعوت می کنیم تا در حمایت از آینده ای پایدارتر برای همه به ما بپیوندند.”

  • هیوندای موتور 1 درصد از جام جهانی 2022 خود را متعهد می‌شودTM هزینه حمایت از هدف مشترک برای ایجاد تغییرات اجتماعی از طریق فوتبال
  • هیوندای موتور خودروهای سازگار با محیط زیست را به هدف مشترک ارائه می کند تا تحرک پایدار را فعال و پشتیبانی کند.
  • نادیا ندیم، ستاره دانمارکی فوتبال، برای اولین بار از بنیاد فوتبال ماس بازدید می کند

هیوندای موتور به عنوان شریک رسمی فیفا، اولین کمپین اختصاصی پایداری را تحت عنوان “هدف قرن” در آوریل در راه جام جهانی 2022 راه اندازی کرد. TM. برای پیشبرد این کمپین، این شرکت همچنین «Team Century» را معرفی کرد، یک گروه تازه تاسیس از سفیران، از جمله استیون جرارد بازیکن سابق تیم ملی انگلیس و BTS مشهور پاپ جهانی، و همچنین نادیا ندیم، که پروژه های پایداری زیست محیطی و اجتماعی را ترویج می کند. جی سونگ پارک کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کره و علی الحبسی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال عمان اخیراً به تیم قرن اضافه شده اند و اعضای بیشتری متعاقبا اعلام خواهند شد. تعهد 1 درصدی هیوندای موتور همچنین شامل مجوز و هزینه پروژه «تیم قرن» می شود.

مخاطب:

اطلاعات بیشتر در مورد هیوندای موتور و محصولات آن را می توانید در آدرس زیر مشاهده کنید:

Common Goal در سال 2017 راه اندازی شد، زمانی که خوان ماتا، بازیکن منچستریونایتد متعهد شد 1٪ از حقوق خود را برای حمایت از طرح هایی که باعث پیشرفت در حمایت از مردم و سیاره ما می شود، بپردازد. پنج سال بعد، این جنبش به بیش از 230 بازیکن و مدیر، از جمله یورگن کلوپ، سرژ گنابری، جورجیو کیلینی، پرنیل هاردر، ویو میدما و پائولو دیبالا و همچنین برندهایی مانند آدیداس و DAZN افزایش یافت.

طرح Common Goal در مورد اقدام اقلیمی مبتنی بر این باور است که آینده سیاره ما مسئولیت همه است و فوتبال فرصتی برای الهام بخشیدن و بسیج در مقیاس دارد. بنابراین، Common Goal با همکاری سازمان‌ها، بازیکنان، برندها و سایر ذینفعان در فوتبال، یک برنامه ائتلافی و تأثیرگذاری ایجاد خواهد کرد تا از نفوذ فرهنگی فوتبال استفاده کند تا همه ذینفعان بتوانند عمل کنند.