جنسیس یک کمپین GV60 با مفهومی ایجاد کرد که بر کره کریستال، یکی از برجستهترین ویژگیهای این مدل تمرکز داشت. یک چیدمان هنری همراه شامل ماژولهایی با ابعاد 400 × 400 × 80 بود که از فیلم دو رنگی دو طرفه ساخته شده بودند که مکان را با انعکاسهای رنگین کمانی متحول میکرد و فضاهای متحرک را ایجاد میکرد.
سان وو کیم
تیم جهانی روابط عمومی/گروه موتور هیوندای
[email protected]
+82 2 3464 2921
درباره گروه موتور هیوندای
گروه موتور هیوندای یک شرکت جهانی است که یک زنجیره ارزش مبتنی بر تحرک، فولاد و ساخت و ساز و همچنین لجستیک، مالی، فناوری اطلاعات و خدمات ایجاد کرده است. با حدود 250000 کارمند در سراسر جهان، برندهای متحرک گروه شامل هیوندای، کیا و جنسیس است. مسلح به تفکر خلاق، ارتباطات مشارکتی و اراده برای مقابله با هر چالشی، ما در تلاش برای ایجاد آینده ای بهتر برای همه هستیم.
برای اطلاعات بیشتر در مورد جنسیس و تعریف جدید آن از تجمل، لطفاً به https://www.genesis.com مراجعه کنید
مخاطب:
###
آخرین اما نه کماهمیت، شرکت کیا با کسب جایزه «برنده» برای راهنمای طراحی شرکتی خود، بر مزیت رقابتی خود تأکید کرد. «راهنمای Kia CI» یک کتابچه راهنمای طراحی برای برقراری ارتباط مداوم هویت سازمانی به مشتریان جهانی در راستای مسیر و استراتژی برند جدید شرکت است. این دستورالعمل مبتکرانه عناصر طراحی برند مانند لوگو، شعار و فونت را توصیف می کند. از زمان راه اندازی مجدد برند خود در سال گذشته، کیا به سرعت به سمت آینده حرکت کرده است تا به یک “ارائه دهنده راه حل های جابجایی پایدار” تبدیل شود.
برای اطلاعات بیشتر به مرکز رسانه جهانی کیا مراجعه کنید: www.kianewscenter.com
در نمایشگاه CES 2022، هیوندای موتور مفهوم جدید خود را از “Metamobility” با هدف پیشگامی در استفاده از رباتیک در دنیای واقعی و متاورس، با اکوسیستم Mobility of Things (MoT) مبتنی بر رباتیک معرفی کرد و به بازدیدکنندگان اجازه داد تا آنها را در غرفه نمایشگاهی هیوندای تجربه کنید. هیوندای همچنین پلتفرمهای مدولار Plug & Drive (PnD) و Drive & Lift (DnL) خود را به عنوان راهحلهای همهجانبه برای اکوسیستم MoT خود و ربات چهارپا Spot® Boston Dynamics و ربات انساننما دوپا Atlas TM معرفی کرد.
غرفه نمایشگاه CES 2022 هیوندای موتور، که دیدگاه شرکت را برای رباتیک فراهم می کند که آزادی حرکت نامحدود در دنیای واقعی و متاورس را به اشتراک بگذارد، برنده جایزه بهترین بهترین ها – بالاترین نشانی که هیئت داوران می توانند ارائه دهند – در این نمایشگاه شد. دسته غرفه.
اطلاعات بیشتر در مورد گروه موتور هیوندای، لطفاً به سایت www.hyundaimotorgroup.com مراجعه کنید
مهمتر از همه، جنسیس سوجی جایزه «بهترین از بهترینها» را در بخش فروشگاههای برند به خانه برد. جنسیس سوجی تجربه مشتری خودرو کره ای را دوباره تعریف می کند. این مرکز چهار طبقه، 4991 متر مربع به طور همزمان به عنوان ویترین خودرو، پلت فرم ارائه خدمات و مرکز تست رانندگی عمل می کند. این اولین فضای در نوع خود در کره است که یک فضای ارائه را با یک برنامه خدماتی ترکیب می کند.
نمایشگاه Genesis Studio Anseong با مساحت 663 متر مربع که کاملاً در تضاد با محیط فروشگاه سفید روشن خود قرار دارد، جدیدترین ماشینهای رانندگی این برند را با چشماندازی آیندهنگر از طراحی، صدا و نور طراحی میکند که از مشتریان استقبال میکند تا مدلهای بسیار پیشرفته را از نزدیک تجربه کنند.
- افتخارات شامل دو جایزه «بهترین بهترین» و شش جایزه «برنده» است
- دسته بندی های برنده جوایز شامل غرفه های نمایشگاهی، فروشگاه های برند، نمایشگاه ها، طراحی نمایشگاه، رابط کاربری و راهنمای طراحی شرکتی است.
- افتخارات نشان دهنده تلاش های هیوندای، جنسیس و کیا برای نشان دادن ارزش های برند از طریق طراحی و ارائه تجربیات منحصر به فرد برای مشتریان است.
برای برند لوکس جنسیس، جنسیس سوجی، جنسیس استودیو انسئونگ و جنسیس هاوس نیویورک هر کدام جایزه Red Dot را برای طراحی خردهفروشی دریافت کردند، و یک اینستالیشن هنری با الهام از خودروی الکتریکی GV60 که برای ارتباطات فضایی برنده شد. به علاوه، Genesis Connected Car Cockpit یکپارچه (ccIC) برای رابط کاربری خود برنده شد. این بردها نشان می دهد که جنسیس چگونه هویت برند خود را به صورت بصری در تمام فضاها و تجربیات مشتری بیان می کند.
علاوه بر این، Genesis ccIC (Connected Car Integrated Cockpit) خوشه، سیستم اطلاعات سرگرمی و هدآپ دیسپلی را به یک صفحه نمایش پانوراما متصل می کند و ظاهری با تکنولوژی بالا و قابلیت استفاده فوق العاده ایجاد می کند. اولین کنترلر کابین خلبان یکپارچه جهان با چرخش ارگانیک و پیوند دادن محتویات هر سیستم در سیستم اطلاعات سرگرمی، تجربه کاربری جدیدی را برای مشتریان فراهم می کند.
اطلاعات بیشتر در مورد موتور هیوندای و محصولات آن را می توانید در: worldwide.hyundai.com یا globalpr.hyundai.com بیابید.
سئول، 4 اوت 2022 – هیوندای موتور، جنسیس و کیا، سه برند خودروسازی گروه هیوندای موتور، هشت جایزه طراحی، از جمله دو جایزه «بهترین بهترین» و شش جایزه «برنده» را در جایزه Red Dot: طراحی برند و ارتباطات 2022 به میزبانی آلمان کسب کردند. طراحی Zentrum Nordrhein-Westfalen.
افتخارات مرتبط با طراحی فضایی فوق از طریق همکاری جنسیس با شرکت معماری Suh Architects مستقر در سئول به دست آمد، که با همکاری نزدیک برای ارائه فلسفه برند در یک زمینه فرهنگی همکاری کردند. با درک هویت برند جنسیس در بافت منحصربهفرد شهری که هر فضایی اشغال میکرد، این برند توانست پیامهای ثابتی را همراه با فردیت هر محیط منتقل کند.
علاوه بر این، جایزه Red Dot به هیوندای موتور با جایزه “برنده” برای نمایشگاه های هیوندای موتور Songpa در دسته فروشگاه های برند تجلیل کرد. این سالن یک فضای جدید و تجربه مشتری را بر اساس خدمات دربان هیوندای فراهم می کند. شبکه های مشبک ضد زنگ مکرر و 2100 گیره مونتاژ داخل و خارج ساختمان نماد تعهد قوی هیوندای به کل فرآیند تولید و فروش خودرو است.
Genesis House نیویورک که به عنوان یک واحه پیچیده در قلب شهر توصیف می شود، یک پناهگاه جذاب است. چیزهای زیادی برای کاوش وجود دارد، از چیدمانهای هنری گرفته تا ظاهری مدرن از غذاخوریهای سنتی کرهای، در کنار مناظر چشمگیر مجموعه Genesis. مردم حتی می توانند در مراسم چای کره ای شرکت کنند و از مناظر پانوراما از رودخانه هادسون و پارک های لاین لذت ببرند.