خدمات خودروهای متصل گروه موتور هیوندای به 10 میلیون مشترک خدمات جهانی رسید

  • خدمات خودروی متصل گروه موتور هیوندای تنها یک سال و 10 ماه پس از رسیدن به 5 میلیون مشترک به 10 میلیون مشترک می رسد و پیش بینی می شود تا پایان سال 2026 به 20 میلیون مشترک برسد.
  • با گسترش خدمات خودروی متصل مانند Bluelink، Kia Connect و Genesis Connected Services در سطح جهانی، مشترکان خارج از کشور رشد می‌کنند.
  • گروه موتور هیوندای با تقویت شراکت با ارائه دهندگان خدمات بزرگ جهانی، گسترش به بازارهای آسیای جنوب شرقی را بررسی می کند.
  • خدمات خودروی متصل برای گسترش با انتقال به وسایل نقلیه نرم‌افزاری تعریف شده

مخاطب:
هونا سئو
تیم محتوای روابط عمومی جهانی / گروه موتور هیوندای
[email protected]



منبع

Hae-Young Kwon، معاون مرکز توسعه اطلاعات سرگرمی در هیوندای موتور گفت: «هدف ما تسریع انتقال به عصر SDV با تمرکز بر فناوری‌های نرم‌افزاری است که همه سفرها را به هم متصل می‌کند. ما اکوسیستم را گسترش خواهیم داد تا خدمات حرکتی شخصی‌تر را برای مشتریان خود ارائه کنیم.»

بر اساس معماری متمرکز دامنه، گروه کنترل کننده های خودرو را در چهار حوزه شامل الکترونیک و راحتی، عملکرد رانندگی، اطلاعات سرگرمی و سیستم پیشرفته کمک راننده یکپارچه می کند. انتظار می رود که در نهایت به یک معماری متمرکز برای کنترل یکپارچه تبدیل شود.

این گروه همچنین در حال توسعه نرم‌افزار و دستگاه‌های مرتبط از منظر تجربه کاربر جامع است، جایی که دستگاه‌های تحرک با سرویس‌های مختلف برای ایجاد یک اکوسیستم تحرک جدید متصل می‌شوند، و در آن داده‌های جابجایی غنی و فناوری‌های هوش مصنوعی هدف کاربر را درک می‌کنند تا همه تجربیات به طور طبیعی به هم متصل شوند.

با این روند رشد، گروه انتظار دارد تا پایان سال 2026 به 20 میلیون مشترک در سراسر جهان از جمله کره برسد.

درباره گروه موتور هیوندای
گروه موتور هیوندای یک شرکت جهانی است که یک زنجیره ارزش مبتنی بر تحرک، فولاد و ساخت و ساز و همچنین لجستیک، مالی، فناوری اطلاعات و خدمات ایجاد کرده است.
با حدود 250000 کارمند در سراسر جهان، برندهای متحرک گروه شامل هیوندای، کیا و جنسیس است.
مسلح به تفکر خلاق، ارتباطات مشارکتی و اراده برای مقابله با هر چالشی، ما در تلاش برای ایجاد آینده ای بهتر برای همه هستیم.
برای اطلاعات بیشتر در مورد گروه موتور هیوندای، لطفاً به سایت www.hyundaimotorgroup.com مراجعه کنید

مشترکین جهانی در ماه می 2018 به 1 میلیون نفر رسید، پس از آن در آگوست 2021 به 5 میلیون، در اکتبر 2022 به 8 میلیون و در این ماه به 10 میلیون نفر رسید که رشد سریعی را نشان می دهد. با گسترش بازار جهانی خدمات، تعداد مشترکین خارج از کشور سریعتر از کره در حال رشد است.

سئول، 26 ژوئن 2023 – گروه هیوندای موتور (گروه) در این ماه از 10 میلیون مشترک خدمات خودروی متصل جهانی فراتر رفت. این نقطه عطف تنها یک سال و 10 ماه پس از رسیدن به 5 میلیون مشترک در آگوست 2021 رخ می دهد. این رشد سریع از تسریع استراتژی خودروی نرم افزاری تعریف شده (SDV) گروه پشتیبانی می کند.

– پایان –

در آینده، گروه در نظر دارد خدمات خودروی متصل خود را به بازارهای آسیای جنوب شرقی از طریق تقویت شراکت با ارائه دهندگان خدمات بزرگ جهانی برای توسعه بیشتر خدمات نوآورانه ای که نیازهای متنوع آن مشتریان را برآورده می کند، در نظر بگیرد.

این گروه اولین خدمات خودروی متصل را در کره در سال 2003 معرفی کرد و از آن زمان خدمات خود را به بازار جهانی گسترش داده است. در بازارهای خارج از کشور، این خدمات برای اولین بار در ژوئن 2011 در ایالات متحده راه اندازی شد و به چین، اروپا، هند و اخیراً سنگاپور گسترش یافت و خدمات را به مشتریان در بیش از 50 کشور ارائه کرد.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که خدمات خودروی متصل در راستای انتقال گروه به سیستم‌های SDV بیشتر افزایش یابد. این گروه از چشم‌انداز و استراتژی SDV خود در رویداد «باز کردن قفل عصر نرم‌افزار» در اکتبر ۲۰۲۲ رونمایی کرد و اعلام کرد که شروع به عرضه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار OTA در تمام مدل‌های خودروی آینده خواهد کرد.

سرویس‌های خودروی متصل از شبکه‌های بی‌سیم برای فعال کردن سیستم‌های اطلاعات سرگرمی داخل خودرو و برنامه‌های کاربردی گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند که دسترسی راحت مشتریان را به خودروهایشان فراهم می‌کنند. این خدمات فراتر از اصول اولیه، مانند ناوبری بلادرنگ، تشخیص صدا و کنترل وسیله نقلیه از راه دور، تکامل یافته و شامل خدمات نوآورانه مانند به‌روزرسانی‌های هوایی (OTA)، پرداخت‌های داخل خودرو و پخش صوتی/تصویری می‌شود. هیوندای موتور، کیا و جنسیس در حال حاضر از خدمات Bluelink، Kia Connect و Genesis Connected بهره می برند.