خودروساز برتر هیوندای در فهرست رهبران وفاداری برند کیز

برای فهرست کامل 100 رهبر برتر وفاداری 2022، به این آدرس مراجعه کنید: https://brandkeys.com/wp-content/uploads/2020/11/2022-Loyalty-Leaders-Top-100-List.pdf.





منبع

هیوندای همچنین به مدت 13 سال متوالی در شاخص وفاداری مشتری (CLEI) رتبه اول وفاداری مشتری در صنعت خودرو را کسب کرده است و تالار مشاهیر وفاداری است.

«سال 2022 لیست رهبران وفاداری رابرت پاسیکوف، بنیانگذار و رئیس، برند کیز، گفت: نشان می دهد که برندهایی با سطوح بالای وفاداری می توانند از نقاط اشتعال همه گیر و ترن هوایی اقتصادی قوی تر از گذشته بیرون بیایند. «برندهایی که وفاداری، تعامل و انتظارات مصرف‌کننده را در اولویت قرار می‌دهند، نه تنها در سطح بالایی ظاهر می‌شوند لیست رهبران وفاداری; مهمتر از همه، آنها در لیست خرید مصرف کنندگان بالا ظاهر می شوند.”

هیوندای موتور آمریکا
هیوندای موتور آمریکا بر روی «پیشرفت برای بشریت» و راه‌حل‌های هوشمند حرکت تمرکز دارد. هیوندای مجموعه‌ای از خودروها، شاسی‌بلندها و خودروهای الکتریکی را به مصرف‌کنندگان آمریکایی ارائه می‌کند. 820 فروشنده ما در سال 2021 بیش از 738000 وسیله نقلیه را در ایالات متحده فروختند و تقریباً نیمی از آنها در هیوندای موتور تولید آلاباما ساخته شدند. برای اطلاعات بیشتر به www.HyundaiNews.com مراجعه کنید.

FOUNTAIN VALLEY، کالیفرنیا، 7 اکتبر 2022 – هیوندای موتور آمریکا دوباره رتبه اول خودروسازی را در فهرست رهبران وفاداری مشتریان برند کیز دارد. هیوندای همچنین در بین 20 برند برتر قرار دارد و از سال 2017 هر سال در بین 20 برند برتر بر اساس کلیدهای برند قرار گرفته است. رهبران وفاداری به برند نظر سنجی. هیوندای تنها شرکت خودروسازی است که در سال 2022 در بین 20 خودرو برتر قرار گرفته است.

###

هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام | لینکدین

تجزیه و تحلیل رهبران وفاداری کلیدهای برند در سال 2022 در آگوست 2022 انجام شد و 68125 مصرف کننده را در محدوده سنی 16 تا 65 سال ارزیابی کرد. پاسخ دهندگان نظرسنجی دسته ها و برندهایی را که با آنها درگیر هستند، خودشان انتخاب کردند. این نظرسنجی 100 درصد مبتنی بر مصرف‌کننده است و جنبه‌های احساسی و عقلانی را در پس تصمیم‌گیری هر مصرف‌کننده اندازه‌گیری می‌کند.

آنجلا زپدا، مدیر ارشد بازاریابی هیوندای موتور آمریکا، گفت: «وفاداری مشتریان یکی از مهم‌ترین ارکان هیوندای است. “این یک افتخار است که تنها شرکت خودروسازی شناخته شده در بین 20 شرکت برتر باشید. حفظ وفاداری به برند دشوار است و هیوندای به توانمندسازی مشتریان خود در هر مرحله از سفر خود اختصاص داده است.”