به جز مقاومت بالا و قیمت مناسب در مقایسه با پارکت و لمینیت، میتوان به عایق صوتی و حرارتی بودن این کفپوش نیز اشاره کرد. پارتیشن شیشه ای دو جداره با پیشرفت هایی مانند عایق صداب بهبود یافته، همان سبک حرفه ای را در محیط های داخلی فراهم می کند. تمرکز بیشتر بر رفاه کارکنان ، اقدامات ایمنی – مانند فاصله اجتماعی – و روال کار انعطاف پذیر به این معنی است که روند طراحی دفتر در سال 2021 در حال انعکاس این استانداردهای در حال تغییر است. شرکت معماری BiG در طبقه نهم از ساختمانی دوازده طبقه متعلق به سال ۱۹۱۲ میلادی قرار گرفته است و در یک بلوک کامل شهری در محلهٔ دامبو در بروکلین گسترش یافته است. در حال حاضر استودیو دو فضای ساخت و مونتاژ بزرگ دارد که با فضای چوبکاری و نجاری کامل شده است. طراحی داخلی فضای اداری با توجه به سبک زندگی امروزی که افراد زمان بیشتری را در فضای کاری خود سپری میکنند اهمیت بیشتری دارد. به طور کلی طراحی دکوراسیون داخلی اداری یک سری اصول و قوائد مشخصی دارد که طراحان باید از آنها پیروی کنند. در این میان لازم است ذکر کنیم که عمل به تمام نکات فوق، نیاز مبرمی به راهنمایی و کمک یک تیم طراحی تخصصی دارد.
طراحی داخلی دفتر کار بروکلین، با کفهای بتنی، فضای سفید رنگ، عدم وجود دیوار و تجهیزات و مبلمان مدرن، سبک زیباییشناسی صنعتی و صلبی دارد. در طرف دیگر یک کتابخانه با صندلیهایی نرم به رنگ خاکستری ملایم و میزهای کوتاه شیشهای برای جلسات غیر رسمی قرار دارد. نماتک GFRC، در طراحی اداری از ترکیب بتن با الیاف شیشهای ساخته شده و به همین علت، دارای قابلیت شکلپذیری بالا بوده که با استفاده از آن میتوان انواع متنوعی از دکوراسیونهای هنری را با رنگها و شکلهای مختلف را طراحی و اجرا کرد. اهمیت خرید انواع مبلمان اداری چیست؟ طبقه سوم مطابق برنامههای طراحی داخلی اداری ، به عنوان محدودهی اصلی دفتر کار در نظر گرفته شده است.
بنابراین بنا به درخواست کارفرما در طراحی و بازسازی این واحد اداری، فضایی برای انتظار در سبکی مدرن طراحی کردیم تا با استفاده از پارتیشنهایی از جنس ام دی اف بر روی دیوار بخش انتظار و متصل کردن این پارتیشن به زمین با چرخشی نود درجهای به عنوان میز و صندلی برای ارباب رجوع تلاش نمودیم تا به نحوی فضای دلپذیر را برای آنها ایجاد کنیم. در ادامه به بررسی طراحی و اجرای دکوراسیون اداری و طراحی داخلی اداری مدرن خواهیم پرداخت. استفاده از کناف در فضاهای اداری بسیار پر کاربرد است، چرا که به منظور نورپردازی استاندارد و مناسب و عبور تاسیسات الکتریکی در فضاهای اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به طور کلی پرده های کرکره ای بهترین و ایده آل ترین انتخاب برای فضاهای اداری می باشند چرا که ظاهری نسبتا رسمی داشته و در نتیجه با فضای دفاتر و شرکت ها هماهنگی مطلوبی دارند. تا انتهای این مقاله با بدادم برس همراه باشید تا با بهترین شیوههای دکوراسیون اداری آشنا شوید.
تمامی مدارک شما به قسمت پذیرش مدارک ارسال می شود و باید رسید آن را دریافت کنید. بستگی به سلیقه و نظر شما می توانید هر فضا را دکوراسیون کنید . هر دکوراسیون عالی نیز یک روز خسته کننده خواهد بود. رنگ مبل نیز یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید، بهتر است رنگ مبلمان اداری شما هماهنگ با تم محیط کار باشد. در طراحی داخلی فضای اداری فعالیتهایی که در آن انجام میشود بسیار با اهمیت است و پیشینه شرکت و تعداد ارباب رجوع نیز در فرآیند طراحی تاثیرگذار هستند. پارتیشن اداری مدرن از جمله ابزارهای کارامدی است که علاوه بر ایجاد یک تیم در کنار یکدیگر، قادر به حفظ حریمهای شخصی کارکنان است. بر خلاف دکوراسیون های مدرن اداری که برای فضاهای کوچک مناسب تر هستند دیزاین های داخلی کلاسیک برای فضاهای بزرگ انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود و شما می توانید به کمک این سبک طراحی داخلی فضایی متفاوت را در شرکت ها و دفاتر اداری ایجاد نمایید.
ما یک شرکت تخصصی طراحی و اجرا (با بیش از ده سال سابقه) هستیم. چرا که یک شرکت طراحی معتبر مانند شرکت معماری شیپ ، در زمینهی طراحی داخلی، اجرا و بازسازی فضای اداری تجربههایی داشته و با شرایط مشابهی مواجه بوده است. مبلمان در طراحی داخلی اداری شامل یک مجموعه بزرگ از KiBiSi است. مرحله دوم بررسی تعداد کارمندان و افرادی است که در مجموعه شما حضور خواهند داشت و هدفتان از ایجاد پارتیشن در محیط است. در ادامه خط معمار مجموعه ای از تصاویر طراحی دفترکار کلاسیک را آماده کرده و ارائه خواهد داد. استفاده از سایت Pinterest و جمع آوری تصاویر خلاقانه، میتواند الهام بخش شما باشد. رنگ ها و متریال طبیعی: رنگ های به کار رفته در سبک دکوراسیون کلاسیک معمولا از طبیعت الهام می گیرند.
در ادامه به برخی از ویژگی های سبک کلاسیک در طراحی داخلی دفتر کار اشاره می شود. اگرچه طراحی داخلی فضای اداری در طبقه آخر ساختمان انجام نشده است، با این وجود پروژه دسترسی غیر مستقیمی به پشت بامی خصوصی با چشماندازی از پل بروکلین و منهتن دارد. زیرا قواعد و قانون وجود دارد که باید طبق ان طراحی شود. به همین دلیل است که دفترهای کاری که از پارتیشن ها بهره می برند، فضای مدرن تری نسبت به دفترهایی که با دیوار گچی از هم جدا شده اند، دارند. استفاده از رنگهای کرم و قهوهای برای روکش ام دی اف میزها و صندلیهای چرخدار باعث شد تا این فضا به نوعی به عنوان یک طرح مدرن شناخته شود.
کار بازسازی ساختمان اداری تا سه طبقه بالای طبقه همکف ادامه پیدا کرد. شما می توانید از این ایده های کلاسیک برای طراحی فضاهای اداری خود الهام بگیرید. در طراحی داخلی دفتر کار از ویژگیهای اصلی بنا و اقلیم ساحل اقیانوس آرام الهام گرفته شده است. این شرکت توسط کارمندان مجموعه طراحی داخلی شده که در نیویورک – آمریکا واقع شده است. طراحی دکوراسیون داخلی اداری دفتر مستقر در تورنتو با مجموعه ای از کابلهای رنگی انجام شده است که فضاها را به یکدیگر مرتبط میسازند. طراحی دکوراسیون داخلی اداری با متریالهای متنوعی انجام شده است که در این میان میتوان به فولاد، تخته چندلا، چوبپنبه و کاشیهای بتنی اشاره کرد. این نمایشگاه، مطالعات مختلف جمعآوریشده، مدلها و همچنین نمونه متریالهای معماری را به نمایش میگذارد. به این ترتیب و با در نظر گرفتن همین نکات ساده میتوانیم فضای کاری پرانرژی و زیبایی داشته باشیم تا در طول کار کمتر احساس خستگی و کسالت کنیم. این عناصر حس تازگی و طراوت را به محیط می بخشند و باعث از بین رفتن استرس و خستگی می شوند. از متریال چوب و رنگ خاکستری نیز در این پروژه طراحی دکوراسیون داخلی اداری استفاده شده است. یک دکوراسیون داخلی و ومبلمان اداری خستهککنده نه تنها شما را تنبل خواهد کرد بلکه باعث میشود میزان علاقه و تحرک در محیط کار کاهش یابد.
اما در کنار استفاده از نور طبیعی روز، خوب است از نورپردازی مصنوعی به عنوان مکمل کمک بگیریم. تاثیر زیبایی سقفهای کناف با نور خطی، مخفی و اکسپوز بر روی هر مراجعه کنندهای که برای اولین بار وارد فضای جدید میشود تاثیر میگذارد. تا بدین ترتیب تاثیر رنگها بر مراجعه کنندگان و کارمندان بیشتر به چشم بیاید. کاناپه رولتیشکل و نیمکتهایی شبیه به قرص، در دکوراسیون داخلی اداری به چشم میخورند. شرکت معماری مستقر در ونکوور به تام استودیو لِکی (Leckie) یک انبار صنعتی در شهر را برای طراحی داخلی اداری دفتر کار اسلک (Slack) بازسازی کرده است. جالب است بدانید در سبک دکوراسیون صنعتی برای طراحی فضاها از انبارهای صنعتی و کارخانه ها الهام گرفته شده است و آجرها و لوله کشی و سیم کشی ها در معرض دید از ویژگی های بارز این سبک محسوب می شوند.
المانهای موجود در ساختمان مانند دیوارهای آجری، چوبی، تیرهای سقف، پوشش سقف و اتصالات مکانیکی نمایان به همان صورت در طراحی داخلی دفتر کار مشاهده میشوند. فولاد نوردشده و لولههای چدنی بر روی دیوارهای پنجرهدار، درها و مبلمان به کار رفتهاند. با آوردن هرچه بیشتر وسایل متفکرانه ساخته شده روحیه را زنده نگه دارید ، اما اگر این امکان وجود ندارد ، از مبلمان فروشگاه های دست دوم تهیه کنید تا تأثیر خود را بر محیط کاهش دهید. از نورها در پایین استفاده کنید تا فضا خوب و دلپذیر تصور شود و قطعاً شما باید وسایل الکترونیکی را در گوشهای از اتاق که فضای کافی داشته باشد قرار دهید. برای اینکه سریعتر بتوانید به هدف خود از جستجوی کلمه دکوراسیون منزل برسید باید ابتدا مشخص کنید که برای رسیدن به پاسخ کدام سؤال خود اقدام به جستجو در اینترنت کردهاید؟ از آنجاییکه تنوع و خواسته مشتریان در استفاده از کردنزا در دکوراسیون داخلی اداری متنوع است، امکان سفارشی سازی نیز وجود دارد. طراحی اتاق مدیریت از آن جهت اهمیت دارد که به نوعی نشاندهندهی اعتبار شرکت و جایگاه اجتماعی آن است.
در انتخاب و چیدمان مبلمان اداری باید به این گزینه دقت نمایید که هیچ گونه مانعی برای برقراری ارتباط، دوستی و افزایش تعامل ما بین کارکنان طراحی نمای داخلی اداری وجود نداشته باشد. در محیط کاری اداری بهتر است از رنگهای خنثی استفاده شود تا بر جذابیت محیط بیفزاید. این دفتر کار دارای یک فضای نمایشگاهی و ۲۱ فضای جعبهمانند بسته برای کار انفرادی با رنگهای ملایم است. اگرچه کارمندان این استودیو از ماه فوریه به دلیل شیوع ویروس کرونا از خانه به کار مشغول بودند، اما بعد از ماه مارس زندگی در شانگهای به حالت معمولی برگشت و امکان بازگشت به دفتر کار فراهم شد. بی شک در محیط اداری رفت و آمد بسیار بیشتر از فضاهای مسکونی است و به همین دلیل استفاده از کفپوش مناسب بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل در بازسازی واحد اداری دیجی سایت از این کفپوش به عنوان بهترین گزینه استفاده شد. البته در کل پروسه طراحی این پروژه هماهنگی، بهره وری و کاربردی بودن فضا ها و سبک ها را مدنظر داشتیم و سعی نمودیم تا با استفاده از کنترل هزینه ها به بهترین و موفق ترین حالت ممکن برای این طراحی داخلی برسیم. استفاده از پارتیشن اداری در محیط کاری علاوه بر مقرون به صرفه بودن و صرفه جویی در اکثر هزینهها، باعث ایجاد فضایی با آزادی عمل بالا برای کارمندان اداره میشود.
از جمله پارتیشن های اداری از نظر جنس می توان به پارتیشن های ام دی اف و شیشه ای اشاره کرد. شرکت معماری BIG دفتر کار خود را از منطقه مالی به بروکلین منتقل کرده و به استودیو خود این امکان را داد که طراحی داخلی اداری دفتر جدید را پیش ببرد و کارگاه خود را به نحوی توسعه دهد که از یک پاسیو خصوصی با چشماندازی به منهتن بهرهمند باشد. این رنگها اشارهای جدی به آب و هوای محلی ساحل اقیانوس آرام دارند. ایجاد دکوراسیونی با حال و هوای کلاسیک به این معنی است که شما قصد دارید فضای داخلی خود را به دکوراسیون دوره روکوکو، ویکتوریایی و سایر سبک های موجود در این دوران نزدیک کنید.
طرح خوشه ای یک سبک تقریبا ارزان در طراحی داخلی فضاهای اداری محسوب می شه. در حالی که طراحی داخلی فضای اداری دفتر مرکزی دوبلین توسط شرکت معماری ODOS با متریال چوب و بتن انجام شده است. جلسات بزرگ شرکت بر روی نیمکتهای عریضی برگزار میشود که بر روی آنها کوسنهایی برای نشستن گروهی قرار گرفته است. دیوارپوش در طرح ها و انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند، بنابراین میتوانید آنها را با هر سبک مبلمان ای که دارید ست کنید. یکی دیگر از انواع میز اداری مورد استفاده در ادارات، پذیرایی می باشد. در محیطهای اداری که فضای باز دارند، برای بهبود و افزایش ارتباط و فضای کاری مناسب از پارتیشن استفاده میکنند. ارتفاع نشینمن از کف و جنس روکش مبل دو فاکتور مهمی است که راحتی را ایجاد میکنند. امروزه از کفپوش های پی وی سی که مخففPolyvinyl Chloride است برای فضاهای اداری و تجاری بیشتر استفاده میشود تا در مقابل شستشوی مداوم کف مقاوم باشند. طراحی سقف دفاتر کار اداری به خصوص فضاهایی که ارباب رجوع دارند بسیار با اهمیت است.