مانیش مهروترا، معاون برنامهریزی کسبوکار دیجیتال و عملیات متصل هیوندای موتور آمریکای شمالی، گفت: «هیوندای از ارائه جدیدترین فناوریهای موبایل در سری خودروهای الکتریکی برجستهمان خرسند است. «نتایج این مطالعه تعهد ما به اجرای فناوریهای متمرکز بر بهبود تجربه مالکیت مشتریان را تأیید میکند.»
هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام | لینکدین | TikTok
گزارش US OEM EV App، که قبلاً US OEM EV Benchmark Study، تجربه مالکان خودروهای برقی را با اپلیکیشن موبایل برندشان ارزیابی میکند. بینشها از نظرسنجی صاحبان خودروهای برقی و ارزیابی مرتبطترین برنامههای تلفن همراه EV به دست میآیند. نتایج بر اساس یک رویکرد ارزیابی استاندارد مبتنی بر بیش از 340 بهترین روش برای برنامههای خودرو است که شامل بیش از 60 ویژگی خاص EV است.
FOUNTAIN VALLEY، کالیفرنیا، می 31، 2023 – JD Power، MyHyundai هیوندای با برنامه Bluelink را در رتبه سوم در میان برنامههای تلفن همراه EV تولیدکنندگان در گزارش برنامه OEM EV ایالات متحده JD Power 2023 قرار داد.اس ام، این هفته منتشر شد. برنامه MyHyundai از چندین برنامه دیگر ارزیابی شده در این مطالعه عملکرد بهتری داشت و به امتیاز 827 دست یافت که 86 امتیاز بالاتر از میانگین گزارش 741 است.
این گزارش شامل برنامه هایی از 20 برند برتر واجد شرایط جوایز است که خودروهای برقی را در ایالات متحده می فروشند. پنج برند EV پروفیل در اروپا؛ و هشت برند EV پروفیل در چین. علاوه بر این، تقریباً 1400 دارنده خودروهای برقی در ایالات متحده در آوریل تا مه 2023 مورد بررسی قرار گرفتند تا اطلاعاتی در مورد استفاده از برنامه جمع آوری کنند. مطلوبیت ویژگی؛ و اجرای کلی برنامه