سانتافه کاملاً جدید هیوندای دارای طراحی جدید و جسورانه است که برای سبک زندگی بدون زحمت در فضای باز بهینه شده است.


  • نمای بیرونی و داخلی شاسی‌بلند سایز متوسط ​​جدید، تحولی اساسی را به نمایش می‌گذارد که با یک نوع طراحی مبتنی بر سبک زندگی که ظرفیت بار عقب را به حداکثر می‌رساند، امکان‌پذیر شده است.
  • مفهوم جدید شهر و طبیعت را به روشی یکپارچه به هم متصل می کند و “گسترش تجربیات” را در زندگی روزمره ارائه می دهد.
  • طراحی بیرونی قوی با جزئیات ظریف بیانیه ای قدرتمند را نشان می دهد. چراغ‌های H جلو و عقب سانتافه را هماهنگ می‌کنند و حضور متفاوتی در جاده ایجاد می‌کنند
  • درب عقب بزرگ و فضای داخلی جادار بهترین فضای تراس مانند را در کلاس ارائه می دهد که برای زندگی شهری و حتی برای بیرون از منزل بهتر است.
  • نمای داخلی و خارجی دارای نشانه های طراحی منحصر به فرد H شکل و مواد سازگار با محیط زیست است
  • سانتافه کاملاً جدید در ماه آگوست از طریق کانال یوتیوب هیوندای به نمایش در خواهد آمد

سئول، 18 جولای 2023 – شرکت خودروسازی هیوندای امروز سانتافه کاملاً جدید خود را که کاملاً متحول شده معرفی کرد. نسل پنجم شاسی‌بلند سایز متوسط ​​جذابیت خود را با طبیعت ملاقات می‌کند و در عین حال به‌روزرسانی‌های عمده‌ای را که بر اساس داده‌های بزرگ پیرامون آخرین روندهای سبک زندگی در فضای باز شکل گرفته است، ارائه می‌دهد.

برای اولین تغییر مدل کامل سانتافه از سال 2018، هیوندای موتور رویکردی غیر متعارف با یک نوع طراحی مبتنی بر سبک زندگی برای به حداکثر رساندن ظرفیت بار عقب و تطبیق بهتر فعالیت‌های بیرونی و شهری در پیش گرفت. در نتیجه، مدل جدید قدرتمند دارای طراحی بیرونی قوی و در عین حال با جزئیات ظریف و فضای داخلی جادار و همه‌کاره است که از باز بودن درب عقب بزرگ آن سرچشمه می‌گیرد و در هر زمان و هر کجا که به آن نیاز داشته باشند، فضای تراس مانندی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سانگ یاپ لی، معاون اجرایی و رئیس مرکز طراحی جهانی هیوندای گفت: «سانتافه کاملاً جدید یک SUV است که تعادل کاملی بین زندگی شهری و فضای بیرونی عالی پیدا می‌کند و همه چیز را از برنامه‌های پرمشغله خانوادگی گرفته تا ماجراجویی‌های کمپینگ با ماشین را مدیریت می‌کند. سانتافه جدید با فاصله بین دو محور طولانی تر، فضای داخلی جادار و فضای درب عقب تراس مانند، به نقاط قوت SUV خود تکیه می کند تا تطبیق پذیری بیشتر از همیشه و همچنین تجربه مشتری ممتاز را ارائه دهد.

حضور حداکثری با طراحی بیرونی قوی و منحصر به فرد
شکل جعبه‌ای کاملا جدید سانتافه و شبح متمایز آن از فاصله بین دو محور طولانی و ناحیه وسیع درب عقب آن ناشی شده است.

جلوی خودرو با کاپوت بلند، چراغ‌های جلو H شکل و گلگیرهای تیز و جسور، حس عظمت ایجاد می‌کند. چراغ‌های جلو H شکل با طراحی جلوی زیرین H-motif هماهنگی دارند تا کامل بودن بصری را افزایش دهند. عناصر طراحی H شکل نشان H هیوندای را دوباره تفسیر می کنند.

از بغل، فاصله بین دو محور طولانی‌تر، یک خط سقف جسورانه، حجم قدرتمند در اطراف گلگیرها، قوس‌های چرخ‌ها به وضوح مشخص، برآمدگی کوتاه جلو و چرخ‌های 21 اینچی را در خود جای می‌دهد که همگی به این SUV ظاهری قوی و ماجراجویانه می‌دهند.

انتهای عقب که با درب عقب بزرگتر مشخص می شود، ساده تر است و طراحی کلی بیرونی را متعادل می کند. چراغ‌های عقب H شکل با چراغ‌های H جلو برای ایجاد هماهنگی و ارائه یک حضور متمایز سانتافه در جاده‌ها، در روز یا شب، متحد شده‌اند.

درب عقب کشیده و کابین مناسب بهترین فضای کلاس را فراهم می کند
فضای داخلی کاملا جدید سانتافه با فضای کافی برای ماجراجویان و تجهیزات آنها، فضای زندگی سخاوتمندانه ای را برای یک سبک زندگی بدون زحمت در فضای باز ارائه می دهد. درب عقب راحت تر، فضای داخلی جادار با احساس تراس مانند در عقب در هنگام باز ایجاد می کند. صندلی‌های ردیف دوم و سوم کاملاً تاشو فضای داخلی پیشرو در کلاس را فراهم می‌کنند. همه این ویژگی ها این امکان را برای کاربران فراهم می کند که از فضای باز به آسان ترین شکل ممکن لذت ببرند.

این ویژگی همچنین سانتافه جدید را تبدیل به یک دزد صحنه در محیط‌های شهری می‌کند و به خانواده‌های جوان اجازه می‌دهد تا از قسمت عقب برای اهداف مختلف مانند خرید مواد غذایی، پروژه‌های بهبود خانه، ورزش و تفریح، باغبانی، گردش‌های خانوادگی و … استفاده کنند. حمل و نقل حیوانات خانگی

فضای داخلی تصفیه شده با تضاد با نمای بیرونی قوی، شگفتی دلپذیری را ارائه می دهد. طراحی داخلی بر خطوط افقی و عمودی تاکید دارد، با طراحی موتیف H که روی داشبورد و دریچه‌های تهویه هوا اعمال شده است تا حس باز بودن را افزایش داده و حسی منحصر به فرد ایجاد کند.

ظرافت داخلی کاملاً جدید سانتافه با انواع ویژگی های با تکنولوژی بالا، از جمله نمایشگر منحنی پانوراما و شارژ بی سیم دوگانه، نمونه است. صفحه نمایش خمیده، خوشه دیجیتال 12.3 اینچی و سیستم اطلاعات سرگرمی را به هم متصل می کند و دید راننده را افزایش می دهد و در عین حال حس لوکس بودن را ارائه می دهد.

علاوه بر این، رنگ‌های روشن صندلی‌ها و سربرگ حس جادار بودن را ایجاد می‌کنند، در حالی که تزئینات چوبی ملایم و صندلی‌های چرمی ناپا با گلدوزی‌های ظریف، استایل پیچیده‌ای را ایجاد می‌کنند.

SUV جدید همچنین تعدادی مواد پایدار را در خود جای داده است. سرپوش جیر، تشک‌های خودرو، و پشتی صندلی‌های ردیف دوم و سوم از پلاستیک بازیافتی ساخته شده‌اند، در حالی که رویه تصادف و روکش درها از چرم سازگار با محیط زیست ساخته شده‌اند.

رنگ های داخلی و خارجی، الهام گرفته از نور طبیعی، سبک منحصر به فرد سانتافه جدید را برجسته می کند و الهام بخشی و سرزندگی را به زندگی روزمره و ماجراجویی در شهر و فضای باز می بخشد.

سانتافه کاملا جدید در ماه آگوست در کانال یوتیوب هیوندای به نمایش در خواهد آمد.

– پایان –

درباره شرکت هیوندای موتور
شرکت هیوندای موتور که در سال 1967 تأسیس شد، در بیش از 200 کشور جهان با بیش از 120000 کارمند برای مقابله با چالش‌های حرکتی در دنیای واقعی در سراسر جهان حضور دارد. هیوندای موتور بر اساس چشم انداز برند “پیشرفت برای بشریت” در حال تسریع تبدیل خود به ارائه دهنده راه حل های هوشمند تحرک است. این شرکت در فناوری‌های پیشرفته مانند روباتیک و تحرک هوایی پیشرفته (AAM) سرمایه‌گذاری می‌کند تا راه‌حل‌های تحرک انقلابی را ایجاد کند، در حالی که به دنبال نوآوری باز برای معرفی خدمات حمل‌ونقل آینده است. هیوندای به دنبال آینده ای پایدار برای جهان، به تلاش های خود برای معرفی خودروهای بدون آلایندگی مجهز به فناوری های پیل سوختی هیدروژنی و EV ادامه خواهد داد.

اطلاعات بیشتر در مورد هیوندای موتور و محصولات آن را می توانید در آدرس زیر مشاهده کنید:
http://worldwide.hyundai.com یا http://globalpr.hyundai.com

مخاطب:

هونا سئو
تیم محتوای روابط عمومی جهانی / شرکت هیوندای موتور
[email protected]



منبع