سفارش طراحی گرافیک حرفه ای ️

تخصص در طراحی آیکون نه تنها به دانش عمیق طراحی، بلکه به دانش عمیق در هنرهای زیبا و حتی عکاسی نیاز دارد. شرکت‌ها برای استخدام طراح گرافیک شرایط و ویژگی‌های خاصی را در نظر می‌گیرند و افراد را بر اساس آن ویژگی‌ها فیلتر می‌کنند. طراح وب – گرافیست‌ها با توجه به دید هنری و خلاقانه‌ای که دارند می‌توانند وب‌سایت را طراحی کنند. طراح رابط کاربری – در طراحی وب‌سایت‌ها، می‌توانید رابط کاربری را شما طراحی کنید. مدیر تیم‌های خلاق – می‌توانید یک تیم خلاق که کار آن طراحی محصول، اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و تصاویر بصری است را مدیریت کنید. هرچند اگه به نرم افزارا تسلط کافی داشته باشید و خلاقیتتون خوب باشه میتونید به طراح خیلی خوبی تبدیل بشید.

چرا به طراحی گرافیک نیاز داریم؟

به عبارتی اثر گرافیکی، بایستی تلاش کند تا مخاطب را به خود جذب کند. به عنوان مثال شهروندان در حال عبور و مرور از کوچه و خیابان هستند که بیلبوردها و پوسترها و … را می بینند و این آثار پیامشان را منتقل می کنند. البته همانطور که گفته شد هدف گرافیک، نه فقط انتقال پیام، که تفهیم دقیق و صحیح پیام به مخاطب است. طراحی گرافیک در تبلیغات و محتواهای سایت، باعث جذب کاربران و بالارفتن بازدید سایت شما خواهد شد. با طراحی‌های خلاقانه و کاربرپسند گرافیکی برای وبسایتتان، می‌توانید ضمن زنده نگه داشتن وب‌سایت، ماندگاری مخاطب در سایت را افزایش داده و رتبه‌های بهتری در الکسا و گوگل بگیرید.

چگونه طراحی گرافیک را یاد بگیریم: ابزار

سفارش طراحی گرافیک حرفه ای ️

از بیشتر طراحان گرافیک وارد در این رشته از حدود سال ۱۹۹۰ انتظار می‌رود که دست کم در یک یا دو رشته از این برنامه‌ها مهارت داشته باشند. در اواسط دهه ۱۹۸۰، ورود نشر رومیزی و برنامه‌های کاربردی نرم‌افزارهای هنر گرافیکی نسلی از طراحان را که تصویر را توسط کامپیوتر دستکاری و ایجاد می‌کردند معرفی کرد در صورتی که قبلاً به صورت دستی اجرا می‌شد. طراحی گرافیک کامپیوتری طراحان را قادر می‌ساخت اثرات طرح یا تغییرات چاپی را فوراً ملاحظه کنند، بدون اینکه نیاز به مقدار زیادی از فضا داشته باشند که برای شبیه‌سازی اثرات رسانه‌های سنتی لازم بود. با این حال، ابزارهای سنتی مانند مداد یا نشانگر حتی زمانی که کامپیوتر در مرحله پایانی استفاده می‌شود مفید است؛ یک طراح یا مدیر هنری ممکن است مفاهیم متعدد طرح را به عنوان بخشی از فرایند خلاق با دست انجام دهد. حتی ممکن است قبل از اینکه طراح این ایده را با استفاده از یک کامپیوتر و ابزار نرم‌افزار طراحی گرافیک بیشتر توسعه دهد، برخی از این طرح‌ها را به یک مشتری برای تأیید مراحل اولیه نشان‌دهد. هدف نهایی یک گرافیست این است که کسب و کاری که در آن کار می‌کند را با طرح‌های خود برجسته کند و به آگاهی بخشی از برند نیز کمک می‌کند.

پکیج آموزش صفر تا صد فتوشاپ (ویژه بازار کار)

در ابتدا باید بدانیم که طراحی گرافیک فرآیند ارتباط بصری و حل‌مسئله از طریق استفاده‌ی صحیح از تایپوگرافی، فضا، تصویر و رنگ است. طراحی گرافیک محدودیت‌های خاصی در روند خود دارد و این محدودیت‌ها منجر به دستورکار برای آن می‌شود، اما هنر بیان یا کاربرد مهارت و تخیل خلاق انسان است. هنر محدودیتی ندارد و هر شخص با هر نوع اعتبار حرفه‌ای می‌تواند آن را ایجاد کند. اشکال مختلفی از هنر وجود دارد و باید بدانیم که هنر فقط محدود به شکل بصری نیست و لازم نیست هیچ نوع محدودیتی را رعایت کند. کلمه‌ی دیزاین به زبان فارسی “طراحی” ترجمه شده و به‌کار می‌رود. از این جهت در این مقاله به جای ترجمه، از خود کلمه دیزاین استفاده می‌کنیم.

دوره‌های طراحی گرافیک همچنین شما را با اساتید و همکاران آینده آشنا می‌کند که تمام این افراد می‌توانند در آینده به شما در رشد شغلی کمک کنند. اکثر دوره‌های طراحی گرافیک موضوعاتی مانند تئوری رنگ، تایپوگرافی، چیدمان، ابزارها و نرم افزارهای طراحی گرافیک را پوشش می‌دهند. بسته به بزرگی و کوچکی هر دوره نیز، ممکن است برخی مباحث دیگر مانند تاریخچه طراحی گرافیک، تجربه کاربری و اصول طراحی وب‌سایت به شما آموزش داده شود.

در طراحی گرافیک بسته‌ بندی می‌توان مستقیما با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کرد؛ که آن را به یک ابزار بازاریابی بسیار با ارزش تبدیل گروه گرافیک می‌کند. هر جعبه، بطری و کیسه، یا هر قوطی، و ظرفی یک داستان برای بازگویی دارد که آن را جذاب یا ناخوشایند می کند. تصاویر یا به طور کلی مجموعه‌ای از هنرهای بصری که به شیوه عکاسی یا تصویربرداری در کارهای گرافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند، در دسته ابزارهای اصلی کارهای گرافیکی قرار می‌گیرند. این ابزار، بخش زیادی از فرآیند طراحی گرافیکی را در بر می‌گیرد و بسیار مهم است. روش ارائه (به عنوان مثال آرایش، سبک، اندازه) ممکن است به همان اندازه طراحی مهم باشد. ابزارهای توسعه و ارائه مناسب تغییر قابل ملاحظه‌ای در چگونگی درک یک مخاطب دارد.

  • مهم ترین عناصر یا باید اول از همه به چشم بیایند یا مشخصا نمایان باشند.
  • در حال حاضر بیشتر شرکت‌ها و استارتاپ‌های بزرگی مثل Apple, Airbnb و Facebook و غیره از فیگما استفاده می‌کنند.
  • نرم افزار طراحی فتوشاپ Photoshop یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای گرافیکی در دنیاست که توسط شرکت Adobe تولید و منتشر شده است.
  • البته همانطور که گفته شد هدف گرافیک، نه فقط انتقال پیام، که تفهیم دقیق و صحیح پیام به مخاطب است.
  • آنچنان که در سایر هنرهای تجسمی، در گرافیک نیز «فرم» وظیفه اصلی و اساسی را در انتقال پیامی که اثر حامل آن خواهد بود، به عهده دارد.