فناوری پیل سوختی HTWO گروه هیوندای موتور برای ارائه نیروی پاک برای کامیون های تجاری ENGINIUS FAUN

درباره ENGINIUS
ENGINIUS یکی از شرکت‌های تابعه گروه FAUN است که خودروهایی با سیستم‌های درایو جایگزین تولید می‌کند و هدف خود را حمل و نقل بار در شرایط آب و هوایی خنثی قرار داده است. گروه FAUN بیش از 2000 کارمند در سراسر جهان دارد. سازنده بدنه یکی از تامین کنندگان پیشرو وسایل نقلیه جمع آوری زباله و جاروها در اروپا است و دوازده کارخانه را در هفت کشور جهان راه اندازی می کند. مقر این گروه در Osterholz-Scharmbeck، نیدرزاکسن است. FAUN بخشی از KIRCHHOFF Ecotec، بخش زیست محیطی گروه KIRCHHOFF فعال در سطح جهانی است. در سال 2021، گروه شرکت‌های KIRCHHOFF با 12200 کارمند در چهار واحد تجاری خودرو، ابزار، تبدیل خودرو و فناوری شهرداری، فروش 2.2 میلیارد یورویی داشت. این گروه شامل 56 کارخانه در 22 کشور در پنج قاره است. www.enginius.de

کلودیا شاوه
مدیر بازاریابی و ارتباطات گروه فاون
[email protected]، www.enginius.de



منبع

درباره HTWO
هیوندای HTWO یک برند تجاری هیدروژنی مبتنی بر سیستم پیل سوختی گروه موتور هیوندای است. این گروه با پرفروش‌ترین خودروی برقی پیل سوختی جهان NEXO در مقدمه اقتصاد هیدروژنی پیشرو بوده است. با فناوری پیل سوختی اثبات شده در خودرو، گروه HTWO را معرفی کرد و به توسعه فرصت های تجاری هیدروژنی جدید برای کاربردهای مختلف مانند خودروسازی، دریایی، راه آهن و تولید برق ادامه می دهد. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به (www.htwo.hyundai.com) مراجعه کنید.

پاتریک هرمانسپن، مدیر عامل گروه FAUN گفت: “من بسیار خوشحالم که توانستیم با گروه موتور هیوندای، یک متخصص اثبات شده در زمینه فناوری پیل سوختی، شریک شویم.”

اطلاعات بیشتر در مورد گروه موتور هیوندای، لطفاً به سایت www.hyundaimotorgroup.com مراجعه کنید

###


سئول/برمن، 12 دسامبر 2022
– برند سیستم پیل سوختی اختصاصی گروه هیوندای موتور (گروه) HTWO امروز با ENGINIUS، یکی از شرکت‌های تابعه گروه FAUN، برای تامین سیستم‌های پیل سوختی برای تولید انبوه کامیون‌های تجاری با نیروی هیدروژن، قرارداد امضا کرد. HTWO از طریق همکاری با گروه FAUN، یک بازیگر کلیدی در بازار کامیون زباله اروپا، تجارت سیستم پیل سوختی خود را تسریع خواهد کرد.

تحت این مشارکت، سیستم پیل سوختی 90 کیلوواتی HTWO با شاسی ENGINIUS جفت می‌شود تا قدرت انتشار صفر را برای کامیون‌های جمع‌آوری زباله و کامیون‌های بار متوسط ​​برای تحویل کالاهای درون شهری فراهم کند. فناوری خودروی الکتریکی سلول سوختی (FCEV) HTWO به خوبی از طریق NEXO FCEV هیوندای که بیش از 30000 دستگاه در سراسر جهان فروخته است، به خوبی تثبیت شده است.

درباره گروه موتور هیوندای
گروه موتور هیوندای یک شرکت جهانی است که یک زنجیره ارزش مبتنی بر تحرک، فولاد و ساخت و ساز و همچنین لجستیک، مالی، فناوری اطلاعات و خدمات ایجاد کرده است. با حدود 250000 کارمند در سراسر جهان، برندهای متحرک گروه شامل هیوندای، کیا و جنسیس است. مسلح به تفکر خلاق، ارتباطات مشارکتی و اراده برای مقابله با هر چالشی، ما در تلاش برای ایجاد آینده ای بهتر برای همه هستیم.

ENGINIUS اولین تولید کننده کامیون در اروپا با تاییدیه اتحادیه اروپا برای FCEV است. این شرکت قبلاً 60 کامیون جمع آوری زباله BLUEPOWER را به شرکت های دفع زباله در سراسر اروپا عرضه کرده است.

Taewon Lim، معاون اجرایی مرکز تجاری هیدروژن و پیل سوختی در هیوندای موتور گفت: «این همکاری استراتژیک با ENGINIUS نقطه عطف مهم دیگری در مأموریت HTWO برای رهایی بشریت از وابستگی به سوخت فسیلی در بازار خودروهای تجاری است. این اولین باری است که ما سیستم پیل سوختی خود را به یک OEM دیگر در مقیاس بزرگ عرضه می کنیم. ناوگان اولیه انجینیوس متشکل از بیش از 1100 کامیون پیل سوختی، گسترش قابل توجهی در تجارت سیستم پیل سوختی هیوندای خواهد بود.

مخاطب:

Thorsten Baumeister، مدیر عامل بخش کامیون ENGINIUS، افزود: “مشتریان ما از دانش مشترک ما بهره مند خواهند شد و این مشارکت باعث تقویت حمل و نقل تجاری بدون کربن خواهد شد.”

کامیون باری متوسط ​​CITYPOWER که ENGINIUS در IAA Transportation 2022 رونمایی کرد، به سیستم پیل سوختی HTWO برای آزمایش میدانی در سال 2024 مجهز خواهد شد و قرار است تولید سری آن در سال 2025 آغاز شود.

  • این گروه برای تامین سیستم های پیل سوختی به ENGINIUS برای تولید انبوه کامیون های تجاری برای اهداف مختلف، مانند جمع آوری زباله و تحویل محموله
  • از طریق اولین مشارکت HTWO، این گروه قصد دارد بخش خودروهای جمع آوری زباله دوستدار محیط زیست اروپا را با قدرت هیدروژن بدون آلایندگی رهبری کند.

از طریق این مشارکت، دو طرف انتظار دارند در میان مدت و بلندمدت بر روی راه حل های پیشرانه سازگار با محیط زیست برای وسایل نقلیه تجاری همکاری بیشتری داشته باشند.