مدل‌های رترو هیوندای Rev Up «Seoul Vibe» نتفلیکس

  • فیلم اکشن تعقیب و گریز ماشین که در بازی‌های المپیک 1988 سئول اتفاق می‌افتد، شامل نسل اول Grandeur، Pony Pickup، کامیون سبک پورتر، و سدان‌های قدیمی، از جمله نسل دوم سوناتا، استلار، و کورتینا در کنار بازیگران تمام ستاره کره‌ای است.
  • هیوندای محتوای بازاریابی تجربی متنوعی را در کانال‌های دیجیتال ارائه می‌کند، از جمله یک تبلیغ دیجیتال سینمایی، که نمایه‌ای از نسل بعدی هیوندای گراندور (آزرا) را به نمایش می‌گذارد.
  • این شرکت همچنین یک تجربه مجازی در ZEPETO، یک پلت فرم جهانی متاورس، با هدف قرار دادن نسل هزاره ها و مصرف کنندگان Gen Z ارائه می کند.

«Seoul Vibe» که در بازی‌های المپیک 1988 سئول اتفاق می‌افتد، دارای نسل اول Grandeur (آزرا)، پونی پیکاپ، کامیون سبک پورتر، و سدان‌های قدیمی مانند نسل دوم سوناتا، استلار، و کورتینا و غیره است. بازیگران کره ای از جمله آه این یو، کیونگ پیو گو، کیو هیونگ لی، جو هیون پارک، سونگ وو اونگ و جونگ سه اوه جریان پویای داستان را رهبری می کنند. هیوندای موتور همچنین یک مکان عکسبرداری در مرکز خدمات هیوندای وونهیورو فراهم کرد.

###

درباره شرکت هیوندای موتور
شرکت هیوندای موتور که در سال 1967 تأسیس شد، در بیش از 200 کشور جهان با بیش از 120000 کارمند برای مقابله با چالش‌های حرکتی در دنیای واقعی در سراسر جهان حضور دارد. هیوندای موتور بر اساس چشم انداز برند “پیشرفت برای بشریت” در حال تسریع تبدیل خود به ارائه دهنده راه حل های هوشمند تحرک است. این شرکت در فناوری‌های پیشرفته مانند روباتیک و تحرک هوایی پیشرفته (AAM) سرمایه‌گذاری می‌کند تا راه‌حل‌های تحرک انقلابی را ایجاد کند، در حالی که به دنبال نوآوری باز برای معرفی خدمات حمل‌ونقل آینده است. هیوندای به دنبال آینده ای پایدار برای جهان، به تلاش های خود برای معرفی خودروهای بدون آلایندگی مجهز به فناوری های پیل سوختی هیدروژنی و EV ادامه خواهد داد.

اطلاعات بیشتر در مورد موتور هیوندای و محصولات آن را می توانید در آدرس زیر مشاهده کنید: http://worldwide.hyundai.com یا http://globalpr.hyundai.com


سئول، 26 اوت 2022
– شرکت هیوندای موتور با نتفلیکس در فیلم جدید تعقیب و گریز اتومبیل «Seoul Vibe» با ارائه مدل‌های مختلف یکپارچهسازی با سیستم‌عامل از دهه 1980 برای فیلم همکاری کرده است. این فیلم قرار است از امروز به صورت جهانی در نتفلیکس اکران شود.

علاوه بر این، هیوندای قصد دارد از طریق یک تبلیغ دیجیتالی سینمایی در نسخه‌ای از «Seoul Vibe» با استفاده از داستان و بازیگران فیلم، از طرح‌های کاملاً جدید Grandeur (آزرا) در عکس‌ها رونمایی کند. تبلیغات دیجیتالی نوآوری همیشه در حال تکامل Grandeur را از گذشته تا آینده نشان می دهد و نکات پنهانی در مورد مدل آینده ارائه می دهد که انتظار می رود در پایان سال جاری عرضه شود. این تبلیغات از طریق کانال های دیجیتال اصلی مانند یوتیوب و اینستاگرام در دسترس خواهد بود.

مخاطب:

از طریق همکاری نزدیک با نتفلیکس از مراحل اولیه تولید، ما تلاش کردیم تا فضایی منحصر به فرد را برای وسایل نقلیه و مکان‌های تاریخی خود با حال و هوای جدیدترو (جدید + یکپارچهسازی با سیستمعامل) فراهم کنیم که برای هر نسلی از جمله مخاطبان Millennial و Gen Z جذاب باشد. توماس شیمرا، معاون اجرایی، مدیر ارشد بازاریابی جهانی و رئیس بخش تجربه مشتری در شرکت هیوندای موتور گفت: ما به کشف فرصت‌های هیجان‌انگیز برای مشتریانمان ادامه خواهیم داد تا از طریق مشارکت‌های مختلف و محتوای نوآورانه، برند ما را تجربه کرده و با آن درگیر شوند.»

این فیلم سریع با صحنه‌های رانندگی نفس‌گیر مدل‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل هیوندای، از جمله یک پیکاپ پونی اصلاح‌شده با موتور Grandeur (آزرا)، که توسط گروهی از رانندگان با استعداد هنگام پیوستن به یک عملیات تحقیق در مورد سرمایه‌های لجن‌کشی استفاده می‌شود، زنده شده است. نسل اول Grandeur سفید رنگ نیز در این فیلم نمایش داده می شود که نمادی از جایگاه پیشگام بودن آن به عنوان پرچمدار مدل ممتاز کره است. این دو مدل یکپارچهسازی با سیستمعامل، که در دهه 1980 محبوبیت زیادی به دست آوردند، زیبایی یکپارچهسازی با سیستمعامل و جدید را با هم ترکیب کرده و به عنوان پلی بین نسلها عمل می کنند.

با اکران این فیلم، هیوندای موتور همچنین محتوای بازاریابی تجربی متنوعی را در کانال‌های دیجیتال عرضه می‌کند که مصرف‌کنندگان هزاره و نسل Z را هدف قرار می‌دهد و مدل‌های قدیمی این برند را که در فیلم به نمایش گذاشته شده‌اند، برجسته می‌کند.

سان وو کیم
تیم روابط عمومی جهانی
[email protected]
+82 2 3464 29



منبع

برای این منظور، هیوندای موتور همچنین گاراژ نمایش داده شده در فیلم را در ZEPETO، پلتفرم جهانی متاورس، بازسازی کرد تا یک فضای تجربه مجازی فراهم کند که در آن بازدیدکنندگان بتوانند وسایل نقلیه ارائه شده در فیلم را از طریق منطقه رانندگی با موضوع “Seoul Vibe” جمع آوری کرده و رانندگی کنند. بعلاوه، کاربران می توانند با استفاده از نسل اول Grandeur، یون هی (Ju-hyun Park)، شخصیتی در فیلم را به عنوان یک NPC (شخصیت غیر بازیکن) ملاقات کنند و به یک رویداد vlog بپیوندند.