هیوندای موتور آمریکا بر روی «پیشرفت برای بشریت» و راهحلهای هوشمند حرکت تمرکز دارد. هیوندای مجموعهای از خودروها، شاسیبلندها و خودروهای الکتریکی را به مصرفکنندگان آمریکایی ارائه میکند. 830 فروشنده ما در سال 2022 بیش از 724000 وسیله نقلیه در ایالات متحده فروختند و تقریباً نیمی از آنها در هیوندای موتور تولید آلاباما ساخته شدند. برای اطلاعات بیشتر به www.HyundaiNews.com مراجعه کنید.
این افتخار تنها سه هفته پس از به رسمیت شناختن او در جوایز خلاقیت انتخاب شد، جایی که جایزه رهبری بصری به او اهدا شد. در ماه آوریل، Zepeda همچنین در لیست Forbes Entrepreneurial 50 CMO شناخته شد.
###
منبع
هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام | لینکدین | TikTok
رتبه بندی سالانه CMO فوربس بر اساس 30 کانال دیجیتال و اجتماعی است که توسط شریک تحقیقاتی اولیه Sprinklr، همراه با داده ها و تجزیه و تحلیل اضافی از LinkedIn تجزیه و تحلیل شده است.
FOUNTAIN VALLEY، کالیفرنیا، 29 ژوئن 2023 – آنجلا زپدا، مدیر ارشد بازاریابی (CMO) هیوندای موتور آمریکا، انتخاب شد فوربس فهرست سالانه معتبرترین CMO های جهان. زپدا یکی از 50 CMO و تنها برند انبوه خودرو CMO بود که به دلیل استعدادش در شکل دادن به تجارت، فرهنگ و جامعه شناخته شد. این دومین باری است که Zepeda به عنوان یکی از آنها شناخته می شود فوربس تاثیرگذارترین CMO های جهان او برای اولین بار در سال 2021 انتخاب شد.
هیوندای موتور آمریکا
زپدا و تیم بازاریابی هیوندای از زمان تصدی سمت CMO در سال 2019، به تغییر نام تجاری و ایجاد ارتباطات عمیق تر با مصرف کنندگان کمک کرده اند.
خوزه مونوز، رئیس و مدیر عامل هیوندای موتور آمریکای شمالی، گفت: «انتخاب به عنوان یکی از تأثیرگذارترین CMOها در جهان، به رسمیت شناختن فوقالعاده اشتیاق آنجلا برای بازاریابی محصولات فعلی و راهحلهای حرکتی آینده ما است. تعهد آنجلا به خلاقیت و نوآوری، و تمایل او برای هدایت هیوندای موتور آمریکا به ارتفاعات جدید، برای همه ما که به اندازه کافی خوش شانس هستیم که در کنار او کار کنیم، الهام بخش است.