مفهوم مدل سازی آمیخته بازاریابی

درج تاریخ روی بسته بندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در صورت عدم رعایت آن ممکن است خریدار به راحتی به آن اعتماد نکرده و خرید محصول را محدود کند. در بسته بندی کاپشن باید از رنگ های سرد استفاده کرد و ضخامت بسته نیز به علت سنگینی لباس، بیشتر است. طراحی و تولید ماشین آلات در صنعت بسته بندی موجب کاهش هزینه های تولید، کمترین تماس نیروی انسانی با محصول، کاهش آلودگی در طول فرآیند تولید و افزایش سرعت فرآیند بسته بندی می گردد. به طراحان پیشنهاد میکنیم تا میتوانند نمونه کارهای برندهای معروف این صنعت را ببینند و از آنها ایده بگیرند و نه کپی. اطمینان حاصل کنید که عناصری که در طراحی خود استفاده میکنید مربوط به صنعت شما بوده و دقیقاً برند شما را نشان میدهد. همچنین دلیلی وجود ندارد که ایدههای خلاقانه بسته بندی، هزینه زیادی روی دست شما بگذارد. عناصر بصری شامل: تصاویر، سایز و شکل بسته­ است که بیش­تر روی تصمیم خریدار تاثیر می گذارند.

گره نخ یا ریسمان ممکن است باز شود یا بسته را توسط آن بلند کنند؛ این امر سبب پارگی لبه های جعبه و صدمه دیدن محتویات آن می شود. اگر دقت کرده باشید بسیاری از شرکت ها برای ارائه محصولات خود به مشتریان از بسته بندی محصول استفاده می کنند.معمولا این جعبه ها طراحی منحصر به فردی دارد و با توضیحاتی همراه است.برای اینکه بتوانیم بسته بندی محصول را طراحی کنیم؛نیاز است که تکنیک هایی را بیاموزیم تا بتوانیم طراحی خوب و بدون ایرادی داشته باشیم.اما این نکته را باید بدانیم که طراحی ها با استفاده از نرم افزار گرافیکی امکان پذیر است.نرم افزاری که ما برای طراحی محصولات پیشنهاد می دهیم نرم افزار فتوشاپ می باشد.در ادامه این پست به بررسی تکنیک های ساخت بسته بندی محصول می پردازیم و بهترین تکنیک را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

نمونه طراحی لوگو جدید

این چربی روی پلی اتیلن اثر گذاشته، آن را چسبناک می کند و احتمالا سبب پس دادن و حرکت جوهر چاپ روی فیلم پلی اتیلن می شود. نوع متداول آن از ماده ای چسبناک پوشیده شده که در اثر رطوبت فعال می شود (چسب های آب چسب). جنس و نوع آن چیست؟ هریک از این الگوها کاربردهای خاص خود را دارند و پیش از اقدام به طراحی، باید محل عرضه این محصول لبنی را سنجید تا متناسب با نوع مصرف و سلیقه جوامع هدف انجام شود. کاتالوگ دیجیتال، شیوه نوین تبلیغات اینترنتی را در بر میگیرد؛ تا چندی پیش طراحی کاتالوگ تنها به صورت چاپی و البته با قیمتی قابل توجه عرضه میشد؛ اما امروزه به وضوح میتوان دید که کاتالوگ دیجیتال به واسطه شبکههای اجتماعی و نیاز مردم بسیار پرطرفدار شده است.در حقیقت طراحی کاتالوگ دیجیتال یک روش پر بازده و در عین حال پر ریسک است که نیازمند دانش خاصی میباشد.

نمونه طراحی لوگو گرافیکی

از سوی دیگر هدف نهایی شما از این کار بالا بردن سوددهی و کیفیت محصول، افزایش ارزش افزوده، افزایش رضایت مشتریان، باقی نگه داشتن مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید است. به همین دلیل اینکه شما پوشاک چه گروه سنی را میفروشید، در انتخاب رنگ مناسب بسته بندی آن اهمیت دارد. از موارد دیگری که تولیدکنندگان پوشاک به آن باید بپردازند، بسته بندی پوشاک خریداری شده است. بسیاری از مواد غذایی ممکن است در هنگام جا به جایی آسیب ببینند یا خنک شوند. آنها می توانند پالت هایی با قیمت مناسب و البته مقاومت بالا را برای نگهداری و جا به جایی مواد غذایی خود خریداری کنند. به طور مثال فروشندگان پوشاک مردانه برای فروش آنلاین و یا حضوری بهتر است از بستههایی با رنگهای تیره و خاص استفاده کنند.

نمونه طراحی گرافیکی

برای بسته بندی های صادراتی نیز باید بازار هدف کشور را شناسایی کنید ، به طور مثال مشتری که برای صادرات به کشور عراق بسته بندی می خواهد نیازی به بسته خیلی خاصی ندارد اما برای صادرات به اروپا یا کشور های جهان اول باید نهایت دقت در تولید انجام شود تا بازار هدف کشور مورد نظر تطابق داشته باشد . بسته های مخصوص انبار کالا یا حمل و نقل معمولا ساده ترین و ارزان ترین نوع بسته بندی جعبه های مقوایی هستند. استفاده از نخ یا ریسمان برای بستن جعبه ممکن است باعث صدمه آن شود. زمانی که مشتری علاوه بر دیدن بسته، علاقمند به باز کردن آن نیز باشد، سیل کردن بسته، ممکن است عامل منع خرید و کاهش فروش شود. به طور کلی در فروشگاه های سلف سرویس، در بسته هایی که از پلی اتیلن تهیه شده، سیل می شود. لباس تهیه شده از این نخ باید بدون شستشو بسته بندی شود.

یک لوگو نکات کلیدی خوبی در مورد برند شما بیان میکنه . خلاقیت در حین سادگی یک حس جدید و شفاف به کاتالوگ شما میبخشد که نمیتوان از کنار آن به سادگی عبور کرد. انواع جدید آن ها، با جلا و براقیت بالایی که دارند، می توانند همان تاثیر فیلم های سلولزی را برای مشتریان به وجود آورند. همچنین نوری که به آن ها تابیده می شود، در زوایای زیادی منعکس و باعث خیره شدن مشتریان می شود. البته همه این طرح ها به سبک آبرنگ هستند. امروزه سلیقه افراد تفاوتهای زیادی با گذشته پیدا کرده است و همه چیز به راحتی آنها را راضی نمیکند. همه آنها نمونه های خوبی از این هستند که چگونه می توانید از الهامات سنتی برای لوگوی تبلیغاتی خود استفاده کنید، اما طراحی منحصر به فردی را انتخاب کنید که شرکت شما را متمایز کند.

شرکت طراحی لوگوی لوگو داک

طراحان بسته بندی تا حدودی به این سه زبان آشنایی داشته دارند تا اشتباهات احتمالی در املا، نگارش و نوشتار باعث بی اعتبار شدن و یا زیر سوال رفتن برندشان نشود. بسته بندی مناسب لباس باید بتواند آن را در مقابل آلودگیها، صدمات ناشی از حمل و نقل و همچنین انبار کردن در پست محافظت کند. برنامه Canva کاملا رایگان است و شما می توانید به راحتی از آن برروی مرورگر خود استفاده کنید. تفاوتی نمیکند که شما فروشنده لباس چه گروه سنی و چه اشخاصی هستید؟ اونجا میتونید پیشرفت پروژه تون رو به صورت لحظه ای دنبال کنید ، در مورد طرح هاتون نظر بدید، اگر خوشتون نیومد درخواست ویرایش بدید، نسخه های مختلف طرح هاتون رو با هم مقایسه کنید و با مستقیم با طراح در ارتباط باشید تا مرحله ای که به تایید و رضایت از طرح برسید. ما اساسا برای انتخاب آنها به کاربرانی که مهارت هنری ضعیفی دارند یا هیچ توانایی طراحی لوگویی ندارند، تمرکز کرده ایم تا مطمئن شویم نرم افزاری که قصد دارید با آن لوگوی خود را طراحی کنید، مناسب برای بهترین طراحی ها باشد.

اگر به فکر تبلیغات هستند، در طراحی بنر های خود از آن استفاده کنید. شاید در مورد بهترین برنامه لوگو ساز برای طراحی لوگو با گوشی نیز فکر کرده اید، اما آیا در پیدا کردن چنین برنامه لوگویی موفق بودید؟ یاغی شخصیتی ست کاریزماتیک کسی که سنت شکنی میکند تا آنچه فاقد ارزش است را حذف کند، آرمانش حذف ناکارآمدی هاست شاید در ابتدا خطرناک به نظر برسد اما تفکر یاغی شبیه به همان تفکری است که به کلیت جامعه میگوید زمین آنگونه که شما فکر میکنید صاف نیست .

گروه تخصصی و طراحی مدرن طرح برای این نیاز شما باکسهای طراحی نموده است که کاملا مقاوم بوده و فقط مخصوص جابه جا کردن اسباب خانه و اسباب کشیها میباشد. شما می توانید بر اساس علمی که در زمینه های مختلف طراحی لوگو دارید. کاغذهایی موجود در بازار استفاده در کاتالوگ بر اساس جنس و گرماژ تقسیم بندی می شوند. بنابراین بسته بندی لباس را جدی بگیرید! نمایش محصول و دادن اطلاعات در مورد این دسته از لباس ها بسیار ضروری است. ابزار لوگوسازی رایگان LogoMakr به کاربران خود اجازه میدهد تا با استفاده از یک نرم افزار بسیار ساده با جا به جا کردن شکلها و متنها لوگو مد نظر خود را بسازید.

طراحی بسته بندی خوب، سبب می شود که «تازگی کارخانه ای» لباس حفظ شود. است. البته قائده طراح این موارد با طراحی لیبل سی دی سازمانی و شرکتی متفاوت است. تنها فاکتور مهم ایجاد طرحی جذاب همراه با رنگهای مناسب گروه سنی مشتریان شما است. بسیار مهم است که با تحقیقات کافی بهترین مورد را برای همکاری با کسب و کار خود انتخاب کنید. در بسته بندی پوشاک پسرانه، استفاده از اشکال سنگین و قوی بسیار جلب توجه می کند، اما در پوشاک دخترانه، فرم های نرم و سیال کاربرد دارند.

مشتریان شما هر روز به دنبال تنوع جدیدی هستند؛ بنابراین شما هم هر روز یک بسته بندی خلاقانه و جذاب برای آنها ایجاد کنید تا مشتری مداوم شما باقی بمانند. مسلما در هر کدام از آنها باید اصول متفاوتی را در بسته بندی لباس رعایت کنید. هر بسته بندی باید متناسب با کالای مورد نظر طراحی شود. در بسته بندی لباس باید گروه سنی نیز مورد توجه قرار گیرد. برای آنکه لوگویی ماندگار و بدون محدودیت زمانی داشته باشید، ظریف گرافیک توصیه می کند طراحی لوگو را با توجه به هدف سازمان، بازار های داغ بین المللی و علاقمندی های خود سفارش دهید. در عین حال خلاقیتی که در بسته بندی محصول به خرج دادید، در مسیر رسیدن به دست مشتری از بین نرود. بسته بندی های خلاقانه مانند طراحی لوگو یکی از تاثیرگذارترین عوامل تبلیغاتی می باشند. ساخت نماد بصری یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در موفقیت محصول است.

نمونه طراحی لوگو همراه با رعایت سایر نکات در بسته بندی پوشاک، در نهایت باید برند خودتان را به بهترین شکل معرفی کنید. شما میتوانید شکل آن را تغییر داده و حتی چیزهای جدیدی به لوگو اضافه کنید. قطعا شما هم به این مطالب علاقه مندید! درنتیجه میتوانیم بازخوردی از مخاطبین هم داشته باشیم. اهداف و هویت برندتان را برای مخاطبین به نمایش میگذارند: لوگوها از شکلهای هندسی، خطوط، حروف و رنگهای گوناگونی تشکیل میشوند که هر یک از این علائم و نشانهها میتوانند به شیوهی خاصی روی ناخودآگاه مخاطبینتان تاثیر داشته باشند. به خصوص اینکه مخاطبین و خریداران لوازم التحریر، دانشجویان و دانش آموزان و خردسالان هستند و این محصول فانتزی را بیشتر مواقع بنا بر جاذبه آن می خزند. رنگها عاملی انگیزشی هستند که مخاطب را به سمت محصولی خاص جذب کنند و یا اینکه از آن متنفر سازند. به عنوان تک محصولی یا وظیفه معرفی چندین محصول یا خدماتی جدید را به عهده داشته باشد.

نمونه طراحی بسته بندی همچنین ظروف پلیمری با درب آلومینیومی در بازار عرضه خامه نسبتاً پرکاربرد است. برای جعبه های بزرگ تر، مقوای فلوت دار (کرکره ای) ارزان تر است و بهتر حمل می شود. این جعبه ها باید همیشه جزو موجودی انبار کارخانه تولیدکننده پوشاک باشند. سیم ها و تسمه های فولادی را نباید برای بستن جعبه مقوایی استفاده کرد. پاکتی : این نوع از بستهبندی ها مشتری را قادر میسازند تا بتواند محصول را در مکانهای کوچک و تنگ جاگذاری کند. سرعت جریان هوا و حامل باید تحت سیستم های کنترل مستقل انجام شود تا جریان هوا در تونل با بسته بندی تداخل نداشته باشد.

که برای مهار، محافظ، جابجایی، تحویل و ارائه کالا از تولیدکننده به مصرف کننده مورد استفاده قرار می نمونه طراحی بسته بندی در ایلوستریتور گیرد. می توان با یک بسته بندی با کیفیت که دقیقا برای پوشاک مورد نظر طراحی شده و دارای آویز (چوب لباسی) است، رضایت مشتریان را تامین کرد. پالت های پلاستیکی دارای مزایای بسیار زیادی برای نگهداری منظم انواع مواد غذایی می باشند که از مهمترین این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد. ممکن است لباسی مثل جوراب قیمت کمی داشته باشد اما با بسته ای با کیفیت بسیار بالا، قیمت کالا بالا رود و فروش کاهش یابد. بسته بندی شامل ، محافظت ، حفظ ، حمل و نقل ، اطلاع رسانی و فروش است. تجهیز بسته بندی با رنگ دیگری میتواند پیام را تغییر دهد و ارزش آن را افزایش دهد.

نمونه طراحی بسته بندی نبات

در واقع شما باید بررسیهای مختلفی را بر روی لوگو طراحی شده انجام دهید و مطمئن شوید که آیا طرح مورد نظر برای ۱۰، ۲۰ یا ۵۰ سال مؤثر خواهد بود یا خیر؟ امیدوارم توضیحات مفید واقع شده باشد. تنها وجود لوگو و اسم و شکل جنس کافی نیست، وجود دستورالعمل و پارهای از توضیحات انتخاب مشتری را سادهتر میکند (مثلا وجود دستورالعمل و هشدارهای لازم درج شده بر روی بستهبندی داروها ضروری است). در عین حال فراموش نکنید که بسته بندی پوشاک به شکل درست و اصولی، راهی برای برقراری ارتباط مداوم مشتریان با برند کاری شما است. چرا که این به خریداران نشان خواهد داد که شما برای مشتریان خود ارزش زیادی قائل هستید. قبل از اینکه بتوان طراحی بسته بندی خلاقانه را انجام داد، لازم است تا پایه های طراحی را ایجاد و اصول ابتدایی کار را با حساسیت ویژه انجام داد. همچنین مشتری بسته بندی را برای استفاده مستمر به کار خواهد برد.