نرم افزار خدمات پس از فروش پایش

بیش از ۱۳ سال سابقه در زمینه نگهداری و پشتیبانی کامپیوتر و شبکه جهت انواع شرکتهای تولیدی ، بازرگانی ، خدماتی ، ساختمانی ، صنعتی و … تائیدی بر توانایی این شرکت و تضمینی برای مشتریان جدید می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد راهکار کلار ، آسانی کاربری توسط کاربران است. تجربه مشتریان ما در فرآیندهای استقرار، آموزش و پشتیبانی، گواه این مطلب می باشد. مشتریان ما همواره یکپارچگی در مدیریت فعالیت سازمانی خود را مهم ترین دلیل انتخاب نرم افزار راهکار کلار می دانند. راهکار کلار با ابزارها و ماژول های مختلف، مدیران سازمان را قادر می سازد تا فرآیندهای متنوع کاری را بصورت الکترونیک تعریف نموده و کنترل نمایند.

نرم افزار به هرگونه اطلاعاتی که در داخل کامپیوتر وجود خدمات شبکه دارد، گفته می‌شود. در صورتی که مشکلی در تنظیمات کامپیوتر صورت گرفته باشد، تعمیر آنرا می‌توان به صورت آنلاین و یا از راه دور، انجام داد؛ اما اگر نیاز به اقدامات دیگری باشد، کارشناسان ما با حضور در منزل شما، ایراد را کاملا برطرف خواهند کرد. ارائه خدمات پس از فروش خوب حفظ مشتری را بهبود می بخشد و احتمال خرید مجدد مشتریان از شما را افزایش می دهد. بر اساس یک مطالعه در سال 2020 که توسط شرکت مشاوره شپ هایکن CX انجام شد، 96 درصد از مشتریان در صورت دریافت خدمات بد، دیگر تمایل ندارند که از شما محصول یا خدمات جدید دریافت کنند. نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش به شما کمک می کند تا از هر مکان و در هر زمان به کل برنامه کاری دسترسی داشته باشید.

نرم افزار خدمات پس از فروش پایش

ورود و خروج کالا با عناوین یا انواع سند مختلف و نگهداری موجودی و همچنین ریالی انبار و عملیات انبار گردانی و بقیه قابلیتهای خاص. با کارشناسان ما در خصوص کسب و کار خود ارتباط بگیرید تا بهترین انتخاب را به شما پیشنهاد دهند. حقوق مادی و معنوی این سرویس (وب سایت و اپلیکیشن های موبایل) متعلق به چاره یاب هوشمند سانا (آچاره) است. پس از آن نیز مشاوره و خدمات پس از فروش از طریق تلفن و حتی حضوری به شما عزیزان داده می‌شود و به شما این تضمین را می‌دهند که بابت گارانتی و ساپورت پس از تعمیر هیچ گونه مشکلی پس از تعمیر برای شما حل نشده باقی نخواهد ماند. دانشی که در بوجود آمدن اینگونه فناوری ها استفاده شده بسیار پیچیده، دقیق و اختصاصی است و هر کسی نمیتواند از پس مشکلات و خطاهای موجود درآن بر بیاید. به همین منظور خیلی مهم است که در هنگام بروز هرگونه مشکل در وسایلتان، خصوصا کامپیوتر، به تعمیرکار متخصص مراجعه نمایید.

شبکه های کامپیوتری همه ی موجودیت هایی نرم افزاری که دارن ( صوت ، نامه ، عکس ، ویدیو و غیره) رو به وسیله ی شبکه می فرستند. نرم افزار راهکار کلاریک نرم افزار تحت وبدر ساده‌ترین محیط کاربری باظاهری بسیار حرفه‌ایطراحی شده است. این نرم‌افزار برای شرکت ها و سازمان ها امکان مدیریت فعالیت در بخش هایبازاریابی،فروش ، خدمات پس از فروش ، تعمیرات ، خریدو انبار را بدون محدودیت زمانی و مکانی با سرعت بالا، سهولت کاربری و در محیطی امن فراهم می‌کند. کارشناسان خدمات کامپیوتری تهران پیش از تعمیر کیس کامپیوتر، مشکوک‌ترین قطعات را تست می‌کند تا قطعه مشکل‌دار را پیدا کند. سپس بعد از بررسی قطعه معیوب، دقیقا ایراد را پیدا کند؛ مثلا اینکه آیا تنها یک خاز ایراد دارد یا قطعه دیگر بلااستفاده است.

معمولا تست نرم افزارها براساس متدهای مختلفی انجام می پذیرد گروه آسا از رویکردهای blackbox و whitebox در کنار رویکرد های مختص نرم افزارهای مختلف جهت تست و باگ گیری بهره می برد. از قابلیت های استفاده از نرم افزار مدیریت خدمات مشتریان پایش میتوان به امكان دسته بندی عیوب, علل خرابی و علل تاخیر در انجام فعالیت ها اشاره نمود و بدین ترتیب امكان تحلیل داده های مربوطه فراهم می شود. نرم افزار حسابداری فروش امکان مدیریت کلیه فرایندهای فروش، قیمت گذاری فروش کالاها به تفکیک گروه های مختلف…

با رعایت نکات یاد شده، یک خریدار ضمن استفاده صحیح از محصول و یا کالای خریداری شده، می­‌تواند در زمان برخورد با مشکلات مناسب­‌ترین خدمات پس از فروش را از واحد فروش درخواست نماید. برای پشتیبانی مؤثر و سریع، ما تیمی را گرد هم می‌آوریم، جلسات متعددی را برگزار می‌کنیم تا همه اطلاعات لازم درباره پروژه شما و مسائل خاص پروژه را به دست آوریم، و همچنین برنامه‌های پشتیبانی و گردش کار را با توجه به نیاز شما ایجاد کنیم. پس از بررسی وضعیت اطلاعات شما توسط تیم متخصص پاراگ، در صورت بازگردانی اطلاعات شما کار برو روی سخت افزار انجام خواهد شد.

  • خدمات پشتیبانی نرم‌افزار معمولاً شامل قابلیت‌های عیب‌یابی از راه دور، کمک نصب و کمک‌های کاربردی اولیه است.
  • این مرحله یکی از طولانی ترین مراحل پروسه طراحی نرم افزار است که بنا بر ابعاد جامعیت نرم افزار بازه زمانی مهلت تست متغیر بوده تا اطمینان 100 درصدی از عملکرد آن حاصل آید.
  • عملیات سیستم خدمات پس از فروش فراپیام از طریق مرکز تماس مشتریان و با ثبت اطلاعات تماس مشتریان آغاز می‌گردد که انواع پل‌های ارتباطی مورد نیاز مشتریان از جمله تلفن، نامه، ایمیل و SMS در آن تعبیه گردیده است.
  • همچنین، استفاده از چنین سیستمی، عملیات درخواست، دستور و ثبت عملکرد و تحویل کالاها را به خوبی هدایت و کنترل نموده و بسیاری از پیچیدگی‌ها در حوزه کسب و کار را کاهش می‌دهد.
  • اگر به دنبال مشاوره در این زمینه و یا اقدام به اجرای خدمات نرم افزاری در محل هستید با تیم متخصص ما در این زمینه صحبت کرده و مشکلات سیستم خود را به راحتی برطرف نمایید.
  • در صورت نیاز به تست دستگاه‌های تعمیر شده، دستگاه مربوطه به فرآیند کنترل کیفی ارجاع خواهد گردید.

نرم افزار خدمات پس از فروش پارس ویتایگر به شما کمک می کند تا بازاریابی هدفمند و شخصی سازی شده داشته باشید و بتوانید مشتریان جدیدی جذب کنید. با نرم افزار خدمات پس از فروش پارس ویتایگر این امکان را دارید تا قبل از درخواست مشتریان، نیازهای آنان را پیش بینی کنید و پیشنهاد های ویژ] ای را به آن ها ارائه دهید. به غیر از مواردی که گفته شد با استفاده از نرم افزار پارس ویتایگر می توانید نقاط قوت و ضعف کسب و کارتان را بدانید و بدین ترتیب باعث افزایش عملکرد و فروش شوید. هر نرم افزار رایانه ای در بدو تولد دارای کمبود و کاستی های فراوانی است که می بایست این کمبود و کاستی را به نحو احسن برطرف نمود. در این مرحله یک نسخه آزمایشی که به زبان تخصصی ما برنامه نویس ها به آن نسخه بتا می گویند را تحت آزمایش های فراوانی قرار می دهیم تا نقاط ضعف و قوت آن شناسائی شود و در اصطلاح باگ های نرم افزاری مرتفع گردد. این مرحله یکی از طولانی ترین مراحل پروسه طراحی نرم افزار است که بنا بر ابعاد جامعیت نرم افزار بازه زمانی مهلت تست متغیر بوده تا اطمینان 100 درصدی از عملکرد آن حاصل آید.

تهیه پک تعمیرات نرم افزار موبایل یکی از مهمترین نیازهای یک تعمیرکار نرم افزار موبایل است. در این قسمت به برخی از مهم ترین نرم افزار های مورد نیاز تعمیرات موبایل اشاره شده است. از اصلی ترین مشکلاتی که در رابطه با تعمیر کامپیوتر و نرم‌افزار‌‌های آن‌می توان نام برد هنگ کردن و کاهش سرعت کامپیوتر پس از نصب نرم افزار و یا سیستم عاملی خاص است. معمولا رایانه پس از مدتی به دلایل خاصی دچار کندی شده و این مشکل بسیار آزار دهنده است. در صورتی که نرم‌افزار‌‌های نصب شده بر روی سیستم زیاد بوده و یا بد‌افزار‌‌های ی به سیستم نفوذ کرده باشند در این صورت است که کامپیوتر کند شده و سرعت آن کاهش پیدا‌می کند. در برخی نرم افزارهای بازار به جای انبار از سیستم خرید (معادل ورود) و سیستم فروش(معادل خروج) به جای سیستم انبار استفاده میشود و گزارشات و…

هزینه تعمیرات نرم افزاری موبایل

خدمات پس از فروش به عنوان یکی از روش‌­های بازاریابی و تشویق افراد و شرکت­‌ها، برای خرید محصول و خدمات می­‌باشد. باتوجه به اهمیت ارائه خدمات بعد از فروش محصول به مشتریان، بسیاری از شرکت‌­ها در این خصوص اقدام به خرید و استفاده از نرم افزار خدمات پس از فروش نموده‌­اند. در پاسخ به سوال خدمات پس از فروش چیست می­‌توان گفت؛ خدمات پس از فروش عبارت است، از خدمات و پشتیبانی‌هایی که یک شرکت در راستای پاسخ­گویی به نیازهای مشتریان، جهت حفظ و رضایت مشتری بعد ارائه محصول یا خدمات، به مشتریان خود ارائه می­‌دهد. پشتیبانی در خصوص خدمات گارانتی، آموزش، تعمیر، ارتقاء و… از جمله نمونه­‌هایی از خدمات پس از فروش شرکت­‌هاست.

۲. سیستم چند ارزی

تجهیزات برودتی، توربین های بادی، تجهیزات پزشکی و چاپگرهای سه بعدی از جمله تجهیزاتی هستند که نیاز به خدمات پس از فروش دارند. خدمات پس از فروش اگرچه کسب درآمدی را برای شرکت تضمین نمی کند اما اعتبار کسب و کار شمار را در بین مشتریان و رقبا افزایش می دهد. حفظ مشتریان و همچنین بازگرداندن مشتریانی که دیگر به سایت شما سر نمی زنند بسیار مهم است. پروسه هایی که پس از فروش خدمات یا محصول دنبال می شوند، خدمات پس از فروش نامیده می شوند. برخی از انواع متداول خدمات پس از فروش شامل تعمیر، راهنمایی، نگهداری و غیره است. در نرم افزار خدمات پس از فروش تیم‌یار، امکان ایجاد دستور خدمت برای تکنسین با استفاده از سند مبنا یا به صورت مستقیم از روی درخواست وجود دارد که پس از ثبت این درخواست، برای تکنسینِ مشخص شده اعلانی جهت شروع ارائه خدمت بر روی محصول ارسال می‌گردد.

رفع مشکل‎ صفحه ابی لپ تاپ: