هیوندای از IONIQ 5 Disney100 Platinum Concept در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی کرد

پیش از این، هیوندای و تبلیغات دیزنی، کریتیو ورکز دیزنی و مارول با یکدیگر همکاری کردند تا اولین کمپین چند سری را برای دیزنی منتشر کنند که شامل شخصیت‌های عنوانی از ABC، ESPN و دنیای سینمایی مارول به عنوان بخشی از خلاقیت توسان 2022 «به همه چیز سؤال شود» بود. سکو. علاوه بر این، هیوندای و نشنال جئوگرافیک «آکادمی بیرونی» را در سال 2021 ایجاد کردند – یک تجربه واقعیت افزوده آموزشی که به خانواده‌ها اجازه می‌دهد تا پارک‌های ملی نمادین را کشف کنند و در عین حال الهام‌بخش آن‌ها برای ایجاد سفرهایی برای خود باشند.

درباره Disney100
شرکت والت دیزنی صدمین سالگرد تاسیس خود را در 16 اکتبر 2023 جشن می گیرد و در طول سال، از طرفداران و داستان نویسانی که در قرن گذشته جرقه شادی و جادوی دیزنی را برانگیخته اند، تجلیل خواهد کرد. Disney100 همچنین جشنی برای داستان سرایی جاودانه و شخصیت های فراموش نشدنی است که برای 100 سال مردم در هر سنی را سرگرم و الهام بخش کرده است. Disney100 فرصت‌های هیجان‌انگیزی را برای طرفداران و خانواده‌ها در هر سنی فراهم می‌کند تا دوست‌داشتنی‌ترین خاطرات دیزنی خود را دوباره زنده کنند و از داستان‌ها و تجربیات دل‌انگیز جدید مرتبط با این نقطه عطف مهم، در استودیوهای مشهور دیزنی، پارک‌ها و تجربیات دیزنی در سراسر جهان و موارد دیگر لذت ببرند.

این رابطه به طور رسمی در سال 95 شروع شدهفتم جوایز اسکار، با یک نقطه 60 ثانیه ای با IONIQ 5 و Tucson. در حالی که تم کلاسیک دیزنی به نام “When You Wish Upon A Star” پخش می شد، این تبلیغات به طرز هنرمندانه ای بین لحظات نمادین فیلم دیزنی با محوریت سفر در 100 سال گذشته و لحظه های متمرکز بر انسان های مشتری هیوندای تغییر می کرد تا نشان دهد که می تواند جادویی در این فیلم وجود داشته باشد. هر سفر آگهی و تبلیغات اضافی 15 و 30 ثانیه‌ای Magic Moment که توسان 2023 جدید را نشان می‌دهد تا پایان سال در کانال‌های پخش، اجتماعی و دیجیتال پخش خواهد شد.

درباره شرکت والت دیزنی
شرکت والت دیزنی، همراه با زیرمجموعه‌ها و شرکت‌های وابسته خود، یک شرکت بین‌المللی متنوع سرگرمی و رسانه‌ای خانوادگی است که شامل سه بخش اصلی تجارت است: سرگرمی‌های دیزنی، ESPN، و پارک‌های دیزنی، تجربیات و محصولات. دیزنی یک شرکت داو 30 است و در سال مالی 2022 سالانه 82.7 میلیارد دلار درآمد داشته است.





منبع

ویژگی های Hyundai IONIQ 5 Disney100 Platinum Concept *

  • رنگ بیرونی مات طلایی Gravity
  • سبک های چرخ الهام گرفته از دیزنی
  • نشان خارجی Disney100 Platinum Edition
  • لوگوی Disney100 بر روی پشت سری صندلی های جلو و کنسول وسط حک شده است
  • لوگوی Disney100 روی کفپوش ها
  • نمایشگرهای لامپ با انیمیشن های دیزنی در سراسر چراغ های جلو و عقب می درخشند
  • جزئیات حکاکی سقف ماه با لمس گرد و غبار پیکسی
  • معرفی با مضمون دیزنی در صفحه داخلی پس از چرخاندن ماشین که دارای موسیقی نمادین دیزنی، آرم Disney100 و گرد و غبار پیکسی است.
  • نمایش نور هماهنگ داخلی با تغییر حالت های نور

Hyundai IONIQ 5 Disney100 Platinum Concept بخشی از یک کمپین بازاریابی یکپارچه 360 درجه است که در تبلیغات و تجربیات گسترده گسترش می یابد و شامل تمام محتوای جدید، تبلیغات، تجارت و موارد دیگر می شود. هیوندای اسپانسر انحصاری خودرو در آمریکای شمالی برای Disney100 است، جشنی از داستان‌های جاودانه و شخصیت‌های فراموش نشدنی که برای یک قرن مردم در هر سنی را سرگرم و الهام بخش کرده است.

  • اولین همکاری خلاقانه در نوع خود بین Walt Disney Imagineering و یک خودروساز
  • ویژگی های خودرو از عناصر بصری الهام گرفته از دیزنی، از جمله لهجه ها، موسیقی و نورپردازی
  • هیوندای حامی انحصاری خودرو در آمریکای شمالی برای جشن Disney100 است.

مخاطب
ایرا گابریل
هیوندای موتور آمریکا
[email protected]

*ویژگی های ذکر شده فقط در خودروی نمایشی. مدل تولید واقعی ممکن است متفاوت باشد.


نیویورک، 5 آوریل 2023 – در جشن 100 دیزنیهفتم هیوندای موتور آمریکا از خودروی مفهومی پلاتینیوم IONIQ 5 Disney100 ویژه خود در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی کرد. این خودرو دارای لهجه‌های بصری و سرگرمی‌های خاص الهام گرفته از دیزنی از جمله نورپردازی و موسیقی نمادین دیزنی است. این اولین باری است که طراحان خودرو هیوندای خودرویی را با ورودی خلاق بصری از والت دیزنی Imagineering ساخته اند. جزئیات مربوط به کانسپت خودروی تولید محدود که در نمایشگاه خودروی نیویورک فاش شد اواخر امسال پیش بینی می شود. در IONIQ5-Disney100.com بیشتر بیاموزید.

آنجلا زپدا، مدیر بازاریابی هیوندای موتور گفت: «در هیوندای، ما همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای ارتباط با مشتریان در هر مایل سفرشان هستیم، و جادویی که دیزنی ایجاد می‌کند، الهام‌بخش ما می‌شود تا لحظات شادی را برای مشتریان خود به ارمغان بیاوریم.» آمریکا. این اولین باری است که دیزنی درهای استودیوی طراحی خود را باز کرده و اجازه دسترسی به شخصیت های نمادین دیزنی را برای همکاری هنری با یک خودروساز داده است. IONIQ 5 پرچمدار خودروی تمام الکتریکی هیوندای است و ما هیجان زده هستیم که نسخه ای محدود را به اشتراک بگذاریم که تجربه ای فراموش نشدنی را برای هر طرفدار دیزنی به ارمغان می آورد.

هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام | لینکدین | TikTok


خودروی مفهومی پلاتینیوم IONIQ 5 Disney100 روز چهارشنبه در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد. این خودرو دارای لهجه‌های بصری و سرگرمی‌های خاص الهام گرفته از دیزنی از جمله نورپردازی و موسیقی نمادین دیزنی است.

توری فرناندز
معاونت، ارتباطات، فروش آگهی، تبلیغات دیزنی
[email protected]

ریتا فرو، رئیس بخش فروش تبلیغات دیزنی، گفت: “برای 100 سال، دیزنی الهام بخش مخاطبان از داستان سرایی بی انتها و خلاقانه ترین تجربیات بوده است.” «ایجاد کانسپت پلاتینیوم هیوندای IONIQ 5 Disney100 نقطه عطف بعدی در همکاری خلاقانه دیرینه با هیوندای است که شامل تیم‌های مختلف در سراسر دیزنی، از جمله Imagineers، راه‌حل‌های برند سرگرمی و تیم‌های بازاریابی است. این یک راه منحصر به فرد برای جشن گرفتن سالگرد Disney100 و نزدیک کردن برندها به جادویی است که هر روز برای مصرف کنندگان ایجاد می کنیم، به ما ارائه کرده است.

###

هیوندای موتور آمریکا
هیوندای موتور آمریکا بر روی «پیشرفت برای بشریت» و راه‌حل‌های هوشمند حرکت تمرکز دارد. هیوندای مجموعه‌ای از خودروها، شاسی‌بلندها و خودروهای الکتریکی را به مصرف‌کنندگان آمریکایی ارائه می‌کند. 830 فروشنده ما در سال 2022 بیش از 724000 وسیله نقلیه در ایالات متحده فروختند و تقریباً نیمی از آنها در هیوندای موتور تولید آلاباما ساخته شدند. برای اطلاعات بیشتر به www.HyundaiNews.com مراجعه کنید.