برای اطلاعات بیشتر در مورد مطالعه شاخص تجربه فناوری ایالات متحده (TXI)، به https://www.jdpower.com/business/automotive/us-tech-experience-index-txi-study مراجعه کنید.
ریکی لائو، مدیر برنامهریزی محصول هیوندای موتور آمریکای شمالی، میگوید: «ارائه راهحلهای فناوری پیشرفته برای رفع نیازهای مشتریان ما در مرکز توسعه محصول و استراتژیهای آموزش فروشنده است. «کلید این است که این ویژگیهای نوآورانه را کاربرپسند کنیم و به طیف وسیعی از مشتریان ارائه کنیم. ما همچنین آموزش های گسترده ای را برای مشتریان در نمایندگی های خود ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل شود که مصرف کنندگان بهترین تجربه را با وسایل نقلیه خود دارند.
- هیوندای برای سومین سال متوالی به رتبه برتر دست یافت
FOUNTAIN VALLEY، کالیفرنیا، 25 اوت 2022 – JD Power در مطالعه شاخص تجربه فناوری آمریکا (TXI) 2022 هیوندای را به عنوان رهبر نوآوری کلی خود برای بخش بازار انبوه معرفی کرد.اس ام، امروز منتشر شد این سومین سال متوالی بود که هیوندای در رتبه بندی شاخص نوآوری انبوه بازار TXI در صدر قرار گرفت.
توسان 2022 در کاریسو، کالیفرنیا، در 2 دسامبر 2021 عکاسی شده است.[i]
صفحات داخلی IONIQ 5 2022 در ایروین، کالیفرنیا، در 20 ژوئیه 2022 عکاسی شده است.[ii]
مطالعه TXI ایالات متحده مکمل مطالعه کیفیت اولیه سالانه JD Power ایالات متحده (IQS) است.اس ام و JD Power US Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) مطالعهاس ام با اندازهگیری اینکه هر برند خودرویی چقدر فناوریهای جدید را به بازار میآورد. مطالعه TXI ایالات متحده سطح پذیرش فناوری های جدید برای هر برند را با برتری در اجرا ترکیب می کند. اندازهگیری اجرا بررسی میکند که مالکان چقدر فناوریها را دوست دارند و در حین استفاده از آنها چقدر مشکلات را تجربه میکنند.
###
هیوندای موتور آمریکا
هیوندای موتور آمریکا بر روی «پیشرفت برای بشریت» و راهحلهای هوشمند حرکت تمرکز دارد. هیوندای مجموعهای از خودروها، شاسیبلندها و خودروهای الکتریکی را به مصرفکنندگان آمریکایی ارائه میکند. 820 فروشنده ما در سال 2021 بیش از 738000 وسیله نقلیه را در ایالات متحده فروختند و تقریباً نیمی از آنها در هیوندای موتور تولید آلاباما ساخته شدند. برای اطلاعات بیشتر به www.HyundaiNews.com مراجعه کنید.
شاخص نوآوری TXI معیار واحدی را ارائه میکند که شامل سطوح نفوذ فناوریهای پیشرفته (عمق بازار) و ارزیابی مصرفکنندگان از کیفیت اجرای این فناوریهای پیشرفته در سراسر یک برند (تعالی در اجرا) است. هر دو معیار وزن یکسانی دارند – مصرف کنندگان فناوری جدید را می خواهند، اما آنها می خواهند که به خوبی کار کند. مطالعه شاخص تجربه فناوری (TXI) اندازهگیری میکند که هر برند خودرو چگونه بهطور مؤثر فناوریها را به بازار میآورد، در مقیاس 1000 امتیازی اندازهگیری میشود و 35 فناوری را تجزیه و تحلیل میکند که به چهار دسته تقسیم میشوند: راحتی. اتوماسیون در حال ظهور؛ انرژی و پایداری؛ و اطلاعات سرگرمی و اتصال.
درباره مطالعه شاخص تجربه فناوری ایالات متحده در سال 2022 (TXI).
مطالعه شاخص تجربه فناوری آمریکا (TXI) در سال 2022 بر اساس پاسخهای 84165 مالک خودروهای مدل سال 2022 جدید است که پس از 90 روز مالکیت مورد بررسی قرار گرفتند. این مطالعه از فوریه تا می 2022 انجام شد.
هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام | لینکدین
به بیانیه مطبوعاتی آنلاین در http://www.jdpower.com/pr-id/2022107 مراجعه کنید.
[i] ویژگی های اختیاری نشان داده شده است.
[ii] ویژگی های اختیاری نشان داده شده است.
[iii] ویژگی های ایمنی بسته به مدل و سطح تریم متفاوت است. برای جزئیات بیشتر در مورد مجموعه ویژگی های ایمنی Hyundai SmartSense به https://www.hyundaiusa.com/us/en/safety مراجعه کنید.
برخی از جدیدترین فناوریهای ایمنی و راحتی هیوندای.[iii]