هیوندای موتور آمریکا
هیوندای موتور آمریکا بر روی «پیشرفت برای بشریت» و راهحلهای هوشمند حرکت تمرکز دارد. هیوندای مجموعهای از خودروها، شاسیبلندها و خودروهای الکتریکی را به مصرفکنندگان آمریکایی ارائه میکند. 820 فروشنده ما در سال 2021 بیش از 738000 وسیله نقلیه را در ایالات متحده فروختند و تقریباً نیمی از آنها در هیوندای موتور تولید آلاباما ساخته شدند. برای اطلاعات بیشتر به www.HyundaiNews.com مراجعه کنید.
آنجلا زپدا، مدیر ارشد بازاریابی هیوندای موتور آمریکا گفت: «دیزنی یک برند محبوب است که با هر تعاملی ارتباط عاطفی برقرار میکند». هیوندای برای تجربیات مشتری و لحظات و داستانهای به اشتراک گذاشته شده در طول مسیر ارزش قائل است و ما با دیزنی مشتاقانه منتظریم تا با افزودن کمی جادو و الهام به هر سفر، از احساسات و شگفتیها بهره ببریم.
ایرا گابریل
هیوندای موتور آمریکا
[email protected]
درباره شرکت والت دیزنی
شرکت والت دیزنی، همراه با شرکتهای تابعه و زیرمجموعههایش، یک شرکت بینالمللی متنوع سرگرمی و رسانهای خانوادگی است که شامل پارکها، تجربیات و محصولات دیزنی میشود. Disney Media & Entertainment Distribution. و سه گروه محتوا – استودیوها، سرگرمی عمومی و ورزش – بر توسعه و تولید محتوا برای پلتفرمهای DTC، تئاتر و خطی تمرکز کردند.
FOUNTAIN VALLEY، کالیفرنیا، 15 نوامبر 2022 – هیوندای موتور آمریکا 100 سال شگفتی دیزنی را به عنوان شریک انحصاری خودرو برای Disney100 جشن می گیرد. این جشن، که میراث غنی داستان سرایی و تجربیات غوطهورانه را که از زمان تأسیس آن در سال 1923 نشانه بارز شرکت بوده است، گرامی میدارد، پیشبینی میشود که بزرگترین جشن جهانی بین شرکتی در تاریخ 100 ساله شرکت والت دیزنی باشد.
هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام | لینکدین
- هیوندای شریک انحصاری خودرویی ایالات متحده برای جشن Disney100 در سال 2023 است.
- کمپین یکپارچه 360 درجه برای شامل فعالسازیهای تجربی، محتوای کاملاً جدید و تبلیغات، کالاهای تجاری، برنامههای افزودنی اجتماعی و موارد دیگر
ریتا فرو، رئیس بخش تبلیغات، توزیع رسانه و سرگرمی دیزنی، گفت: «در حالی که به گذشته نگاه می کنیم و ده دهه خلق داستان جادویی و فراموش نشدنی در شرکت والت دیزنی را جشن می گیریم، هیجان زده ایم که همه آن را با هیوندای زنده کنیم. ما بهترینها را در خلاقیت و نوآوری ترکیب میکنیم تا کمپین کاملاً یکپارچهای را راهاندازی کنیم که با چندین نقطه تماس در طول سال و در حالی که به ۱۰۰ سال آینده دیزنی نگاه میکنیم، شگفتیها را باز میکند.»
این اسپانسری یکی از همکاری های متعدد هیوندای و دیزنی است. در سال 2021، Hyundai و Disney Advertising، Disney CreativeWorks و Marvel با هم همکاری کردند تا اولین کمپین چند سری را برای دیزنی منتشر کنند که شامل شخصیتهای عنوانی از ABC، ESPN و دنیای سینمایی مارول به عنوان بخشی از پلتفرم خلاقانه توسان 2022 “Question Everything” بود. .
###
درباره 100 سال شگفتی دیزنی
Disney 100 Years of Wonder صدمین سالگرد تاسیس کمپانی والت دیزنی را جشن می گیرد. بزرگترین رویداد سراسری شرکت در تاریخ دیزنی، Disney100، تأثیر داستانگویی و تجربیات بینظیر دیزنی را بر فرهنگ جهانی و مخاطبان، همراه با سازندگان، کارمندان و اعضای بازیگری که به این داستانها جان بخشیدهاند، جشن میگیرد. دیزنی طرفداران خود را با تجربیات جدید، محصولات، رویدادهای خاص، فیلم ها، برنامه نویسی، پخش زنده، نمایشگاه ها و موارد دیگر از سراسر مجموعه گسترده برندهای محبوب خود جشن خواهد گرفت. Disney100 به گذشته و حال این شرکت احترام می گذارد، در حالی که زمینه را برای 100 سال آینده جادوی دیزنی فراهم می کند، زیرا این شرکت دنیای جادویی دیزنی بزرگتر و مرتبط تر را برای خانواده ها و طرفداران در سراسر جهان ایجاد می کند.
توری فرناندز
معاونت، ارتباطات، فروش آگهی، رسانه دیزنی و توزیع سرگرمی
[email protected]
علاوه بر این، هیوندای و نشنال جئوگرافیک «آکادمی بیرونی» را در سال 2021 ایجاد کردند – یک تجربه واقعیت افزوده آموزشی که به خانوادهها اجازه میدهد تا پارکهای ملی نمادین را کشف کنند و در عین حال الهامبخش آنها برای ایجاد سفرهایی برای خود باشند.
مخاطب