- Journeys از طریق فیلم ها و پرتره ها از صاحبان، کارمندان، فروشندگان و شرکای هیوندای تجلیل می کند.
- کمپین به همکاری با عکاس مشهور جهانی، آنی لیبوویتز ادامه می دهد
FOUNTAIN VALLEY، کالیفرنیا، 6 مارس 2023 – هیوندای فصل دوم کمپین بازاریابی خلاقانه را به نام «سفرها» راهاندازی کرد که از مجموعهای از پرترهها و ویدیوها برای به اشتراک گذاشتن داستانهای متقاعدکننده افراد که الهامبخش برند هستند، استفاده میکند. با این مجموعه، هیوندای به همکاری خود با عکاس مشهور جهانی، آنی لیبوویتز، برای ثبت و ثبت سفرهای کارمند، فروشنده، شریک و مالک ادامه می دهد. این کمپین که در ابتدا در سال 2021 با پرتره ها و داستان های پشت صحنه هشت مالک و 17 کارمند هیوندای راه اندازی شد، در سال 2023 با 13 روایت و محتوای کاملاً جدید ادامه می یابد. همه پرتره ها و ویدئوها در بخش سفرهای HyundaiUSA.com در Hyundai x Annie Leibovitz Journeys نمایش داده می شوند.
آنجلا زپدا، مدیر ارشد اجرایی هیوندای موتور آمریکا، گفت: «ما مفتخریم که با آنی لیبوویتز و تیمش برای گفتن داستانهای منحصربهفرد کسانی که با هیوندای رابطه دارند، همکاری کنیم. هرکس سفر خود را دارد و هر مایل از آن سفر مهم است. این مجموعه پرتره و محتوای حمایتی که ریشه در داستانگویی احساسی دارد، روح هیوندای و اشتیاق مشتریانش به زندگی را زنده میکند – یادآور افرادی که برایشان ماشین میسازیم.»
کمپین “سفرها” مکمل سرود برند هیوندای “It’s Your Journey” است. «It’s Your Journey» که در سال 2022 راه اندازی شد، این مفهوم را برجسته می کند که مهم نیست مشتریان در کجا زندگی می کنند یا در چه سفری هستند، هیوندای این کار را ممکن می کند. از اولین مایل تا آخرین مایل، هیوندای در هر مرحله از راه وجود دارد و راه حل های بی پایان جابجایی و راحتی مشتری را ارائه می دهد که راحتی، کارایی و آرامش خاطر را ارائه می دهد.
جردن ادبر رائوف، مالک هیوندای، مدافع تغییرات آب و هوا و عکاس در دورهام، کارولینای شمالی.
این کمپین مجموعه متنوعی از داستان های الهام بخش مالک و مشتری را شامل می شود که شامل موارد زیر می شود:
- تیلور هاگلر، راننده مسابقه ای آمریکایی که در حال حاضر برای برایان هرتا اتواسپورت رقابت می کند و تنها زنی است که در مسابقات قهرمانی IMSA Michelin Pilot Challenge TCR پیروز شده است.
- مارک فوگولندشریک هیوندای و بنیانگذار Abilitease که راه حل های محصولی را برای افراد دارای معلولیت توسعه می دهد.
- لیزا بورچس، رئیس و مدیر عامل یکی از نمایندگی های هیوندای با رشد سریع در کشور و عضو یک سازمان غیرانتفاعی است که به خانواده های بدون حمل و نقل پایدار و مطمئن کمک می کند.
- جردن ادبور-رئوف، مالک هیوندای که دنیای شرکت ها را ترک کرد تا برای یک استارت آپ آب و هوا کار کند و در حال ایجاد پلتفرمی برای کمک به هنرمندان سیاه پوست و کم نمایندگی است.
پرترهها و داستانها در ژانویه منتشر شدند، با برنامهریزیهای بیشتری هر هفته در هیوندای x آنی لیبوویتز Journeys تا 31 مارس 2023.
لیزا بورچس، مادر دو فرزند و فروشنده نسل چهارم خودرو، به همراه دخترش پارکر در شارلوتزویل، ویرجینیا.
هیوندای بار دیگر با Condé Nast همکاری می کند تا محتوا را در کانال های دیجیتال و رسانه های اجتماعی و ویژگی های برند از جمله ارائه کند. Vanity Fair، Vogue، Wired و Pitchfork. ادغام با Condé Nast در سال 2021، معیارهای مشارکت هیوندای را بیش از دو برابر کرد. امسال ادغام خانه انتشارات در Pinterest گسترش خواهد یافت و محتوا را برای مخاطبان بسیار بیشتری تقویت می کند – باعث آگاهی انبوه و انتساب برند می شود.
آژانس رکورد هیوندای، INNOCEAN USA، اجرای کمپین را با همکاری استودیو Annie Leibovitz و YW3 رهبری کرد.
هیوندای موتور آمریکا
هیوندای موتور آمریکا بر روی «پیشرفت برای بشریت» و راهحلهای هوشمند حرکت تمرکز دارد. هیوندای مجموعهای از خودروها، شاسیبلندها و خودروهای الکتریکی را به مصرفکنندگان آمریکایی ارائه میکند. 830 فروشنده ما در سال 2022 بیش از 724000 وسیله نقلیه در ایالات متحده فروختند و تقریباً نیمی از آنها در هیوندای موتور تولید آلاباما ساخته شدند. برای اطلاعات بیشتر به www.HyundaiNews.com مراجعه کنید.
هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام | لینکدین | TikTok
###