برای سال 2023، برند کیز با 113550 مصرف کننده 16 تا 65 ساله که از 9 منطقه سرشماری ایالات متحده انتخاب شده بودند، مصاحبه کرد. پاسخدهندگان، دستههایی را که در آن مصرفکننده هستند و برندهایی که مشتری آنها هستند، انتخاب میکنند و 987 برند را در 110 دسته ارزیابی میکنند.
اطلاعات بیشتر در مورد شاخص وفاداری مشتری کلیدهای برند و برندهای شماره 1 2023 را میتوانید در اینجا بیابید: https://brandkeys.com/wp-content/uploads/2020/11/PRESS-RELEASE-2023-CLEI-Overall.pdf
رابرت پاسیکوف، بنیانگذار و رئیس برند کیز، می گوید: «از آنجایی که امروزه انتظارات بیشتر مبتنی بر احساس است، برندها در شناسایی و ردیابی آنها مشکل دارند. اما برندهای «قهرمانی» وجود دارند که تقریباً به اندازه کافی رتبه اول را در دستههای خود دارند تا به عنوان «وفاداری همیشگی» دست پیدا کنند. هیوندای یکی از این برندهاست.»
هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام | لینکدین | TikTok
آنجلا زپدا، مدیر عامل هیوندای موتور آمریکا، گفت: «ما تلاش میکنیم تا با استفاده از فناوریهای عالی و برنامههای خدمات پیشرو در هر مرحله از سفر، اطمینان حاصل کنیم که مشتریانمان از خرید تا خرید مجدد، بهترین تجربیات ممکن را دارند.»
FOUNTAIN VALLEY، کالیفرنیا، 12 ژانویه 2023 هیوندای موتور آمریکا برای چهاردهمین سال متوالی رتبه اول وفاداری مشتریان در صنعت خودرو را کسب کرده است. کلیدهای برند شاخص تعامل وفاداری مشتری (CLEI). هیوندای همچنین در بین 20 برند برتر قرار دارد و بر اساس نظرسنجی Brand Keys Brand Loyalty Leaders از سال 2017 هر سال در بین 20 برند برتر قرار دارد. هیوندای تنها شرکت خودروسازی است که در سال 2023 در بین 20 خودرو برتر قرار گرفته است.
هیوندای موتور آمریکا
هیوندای موتور آمریکا بر روی «پیشرفت برای بشریت» و راهحلهای هوشمند حرکت تمرکز دارد. هیوندای مجموعهای از خودروها، شاسیبلندها و خودروهای الکتریکی را به مصرفکنندگان آمریکایی ارائه میکند. 830 فروشنده ما در سال 2022 بیش از 724000 وسیله نقلیه در ایالات متحده فروختند و تقریباً نیمی از آنها در هیوندای موتور تولید آلاباما ساخته شدند. برای اطلاعات بیشتر به www.HyundaiNews.com مراجعه کنید.
###