موضوع بازاریابی OKAY Hyundai برای اولین بار در پاییز 2021 راه اندازی شد و برای تقویت ارتباط بین هیوندای و جامعه آفریقایی آمریکایی از طریق تعبیه ارجاعات فرهنگی و تفاوت های ظریف در پیام های خلاق طراحی شده است. “محموله گرانبهای پدر” همین رویکرد را برای نشان دادن این ارتباط از طریق دریچه منحصر به فرد رابطه پدر و دختر ارائه می دهد.
گیبسون گفت: «زمانی که صحبت از تعامل با مصرفکنندگان سیاهپوست به میان میآید، وظیفه ما این است که به طور واقعی از آمریکاییهای آفریقایی تبار در رسانهها با محتوایی که الهامبخش آن مخاطبان با تضمین نمایندگی معتبر باشد، تجلیل، بازتاب و نمایندگی کنیم.» فراتر از داشتن خلاقیت شگفتانگیز، به همان اندازه مهم است که مطمئن شوید این نمایش در پشت صحنه منعکس میشود. انتخاب ناتی ادواردز برای کارگردانی این فیلم، به عنوان اولین آگهی تجاری خودرویی او، تعهد هیوندای را بیشتر نشان می دهد.
کمپین محموله با ارزش پدر که وسیله نقلیه خانوادگی نهایی را برای استفاده روزانه و سفرهای جاده ای خاطره ساز به نمایش می گذارد، توسط برندهای فرهنگ و تحت رهبری یونیک جونز گیبسون، بنیانگذار و مدیر ارشد خلاقیت توسعه داده شد. آژانس برای این کار از کارگردان ناتی ادواردز و خانه تولید Invisible Collective دعوت کرد. ادواردز در مورد مشارکت با فرهنگ برندز گفت: «هیچ محدودیتی برای دیدگاه خلاقانه ما وجود نداشت. وقتی با افرادی کار میکنید که میدانند به کجا میخواهید بروید و چگونه به آنجا برسید، یک سکوی پرتاب ایدهآل برای خلق هنری مهم فراهم میکند.»
منبع
- خلاق جدید پیوند ویژه و ارتباط عمیق را در داخل نمایش می دهد آفریقایی آمریکایی پدر و دختر پویا
- فناوریهای جدید راحتی و کمک راننده با هم ترکیب میشوند تا هوشمندترین شاسیبلند 8 سرنشین را ارائه کنند که «سبک و ماهیت» را به سطح بعدی میبرد.
FOUNTAIN VALLEY، کالیفرنیا، 16 اوت 2022 – هیوندای موتور آمریکا و آژانس بازاریابی آفریقایی-آمریکایی رکورد دار آن، فرهنگ برندز، کمپین جدیدی را برای شاسی بلند SUV 2023 Palisade خود راه اندازی کرده اند. این کمپین با عنوان «محموله گرانبهای بابا» که چهارمین وسیله نقلیه و آخرین تمدید تم جدید هیوندای OKAY را در بر می گیرد، پیوند و ارتباط ویژه در پویایی پدر و دختر آمریکایی آفریقایی تبار را به نمایش می گذارد.
هیوندای موتور آمریکا
هیوندای موتور آمریکا بر روی «پیشرفت برای بشریت» و راهحلهای هوشمند حرکت تمرکز دارد. هیوندای مجموعهای از خودروها، شاسیبلندها و خودروهای الکتریکی را به مصرفکنندگان آمریکایی ارائه میکند. 820 فروشنده ما در سال 2021 بیش از 738000 وسیله نقلیه را در ایالات متحده فروختند و تقریباً نیمی از آنها در هیوندای موتور تولید آلاباما ساخته شدند. برای اطلاعات بیشتر به www.HyundaiNews.com مراجعه کنید
این نقطه مملو از نشانههای بصری، تفاوتهای ظریف و مکالمهای است که طراحی زیبا، فناوری، نرمی و جادار بودن خودرو را نشان میدهد و در عین حال نشان میدهد که این پدر چگونه پشت دخترش را دارد و هیوندای چگونه او را دارد.
رندی جونز
(586) 567-2639
[email protected]
برندهای فرهنگی
فرهنگ برندز یک آژانس مستقل، اقلیت و متعلق به زنان است که برای تجلیل، انعکاس و نمایندگی آمریکایی های آفریقایی تبار در رسانه ها وجود دارد. ما در سال 2017 توسط یونیک جونز گیبسون کهنه کار تبلیغاتی 15 ساله تأسیس شد، کمپین ها و محتوایی از نظر فرهنگی مرتبط و تأییدکننده ایجاد می کنیم که با اطمینان از اینکه مخاطبان آفریقایی آمریکایی احساس می کنند دیده می شوند، شنیده می شوند و ارزش دارند، الهام می گیرند. در فرهنگ برندز، ما دائماً از طریق پلتفرمهای رسانهای تحت مالکیت و مدیریت خود و مارکهای مصرفکننده مانند برند برنده جوایز «بهخاطر آنها ما میتوانیم» درگیر گفتگوی دوطرفه با جامعه آفریقایی آمریکایی هستیم.®به خاطر آنها ما می توانیم جعبه (فقط برای بچه ها)، #CultureTags® و دهکده رویایی®. دفتر مرکزی Culture Brands درست خارج از پایتخت کشور در Hyattsville، MD است. www.culturebrands.co
این چهارمین وسیله نقلیه ای است که در کمپین OKAY هیوندای در حال انجام ما به نمایش گذاشته می شود و نه تنها نشان دهنده پیشرفت مداوم همکاری موفق ما با برندهای فرهنگ، بلکه همچنین اهدافی است که ما برای فراگیرتر، معتبرتر و نمایندگی در تلاش های بازاریابی خود تعیین کرده ایم. اریک توماس، مدیر ارشد گروه، بازاریابی تجربی و چندفرهنگی هیوندای موتور آمریکا گفت.
هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام
کمپین Palisade 2023، که شامل ویدئو، رادیو، دیجیتال و اجرای اینفلوئنسر است، از انواع پلتفرمهای رسانهای برای تقویت پیامرسانی و ویژگیهای وسیله نقلیه مانند نمای بیرونی شیک، فضای داخلی جادار، راحتی مجلل و فناوری نوآورانه استفاده خواهد کرد. نسخه های 15، 30 و 60 ثانیه ای اسپات برای کانال های پخش و دیجیتال موجود است.
###
آنجلا زپدا، مدیر ارشد مالی هیوندای گفت: «هیچ چیز مانند حضور پدر نمیگوید «پشتت را گرفتهام» – به خصوص وقتی صحبت از سوار کردن دختر و دوستانش به یک رقص مورد انتظار میشود که سالهای آینده درباره آن صحبت خواهد شد.» موتور آمریکا. در این مثال، Palisade بهبودیافته 2023، با اینترکام ردیف سوم و نقطه اتصال Wi-Fi، همراه با جادار بودن و سبک آن، آن را به وسیلهای عالی برای همه مناسبتهای به یاد ماندنی تبدیل میکند.
مخاطب: