هیوندای موتوراسپرت برای دفاع از عنوان Nürburgring 24 Hours TCR کلاس با یک جفت Elantra N TCR

این خودروی دوگانه دارای برخی از موفق ترین رانندگان Elantra N TCR از سراسر جهان است که نام های برجسته ای از اروپا و آمریکای شمالی را گرد هم می آورد. در یک ماشین، ترکیب پیروزمندانه میکل آزکونا، مارک باسنگ و مانوئل لاوک پس از عملکرد عالی آنها در سال گذشته اصلاح شد. ماشین دوم دارای چهار راننده خواهد بود که اولین حضور خود در نوربرگ رینگ 24 ساعته را انجام می دهند، اما تجربه زیادی در مسابقات استقامتی در ایالات متحده و اروپا دارند.

Nürburgring 24 Hours یکی از بزرگترین رویدادهای اتومبیلرانی سال است که به طور منظم نزدیک به 150 تیم و بیش از 200000 هوادار را برای آخر هفته مسابقه جذب می کند. پیست 25 کیلومتری – که ترکیبی از پیست گرند پریکس با نوردشلایف است – خواسته های منحصر به فردی را برای ماشین و راننده ایجاد می کند – و به عنوان یکی از سخت ترین رویدادهای اتومبیل رانی در جهان معرفی می شود.

علاوه بر جفت ورودی‌های TCR، هیوندای با یک جفت هیوندای i30 فست‌بک N مبتنی بر تولید نیز معرفی می‌شود. این خودرو با نام Hyundai Driving Experience وارد شده است، این خودرو در سال 2022 معرفی شد و همچنین در اولین نمونه دیده شده است. دو دور مسابقات قهرمانی NLS در این فصل، جایی که نقش مهمی در اجازه دادن به کوارتت آمریکایی برای کسب مجوز لازم برای پیوستن به کلاس TCR ایفا کرده است.

یکی از خودروهای کلاس VT2-Front برای تعطیلات آخر هفته 24 ساعته توسط ترکیب آلمانی مایکل بوهرر، گریت هولت هاوس، توبیاس اوربک و مارکوس ویلهارت هدایت خواهد شد. هر کدام شجره‌نامه فوق‌العاده‌ای در کلاس‌های تولید در اطراف Nordschleife دارند و در هر دو رویداد چهار ساعته NLS که تا کنون در این فصل برگزار شده‌اند، روی سکوی کلاس ایستاده‌اند. بوهرر و تیلور هاگلر برای پیروزی در کوتاه‌تر از دو رویداد در مسابقات مقدماتی N24، قبل از اینکه ماشین آنها مجبور به بازنشستگی زودهنگام در مسابقه طولانی‌تر شود، با هم ترکیب شدند.

درباره Hyundai Motorsport GmbH
Hyundai Motorsport GmbH که در 19 دسامبر 2012 تأسیس شد، مسئول فعالیت‌های موتوراسپرت جهانی هیوندای، از جمله مسابقات قهرمانی رالی جهانی FIA، FIA ETCR – جام جهانی خودروهای eTouring، و پروژه‌های مسابقه مشتریان است. هیوندای موتور اسپورت به سرعت در WRC شهرت زیادی به دست آورد و در سه نوبت متوالی بین سال‌های 2016 تا 2018 به مقام نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی سازندگان دست یافت و در سال‌های 2019 و 2020 این عنوان را به دست آورد. سپس این شرکت چالش فنی کاملاً جدید هیبریدی WRC را پذیرفت. دوران در سال 2022، که منجر به تولد هیوندای i20 N Rally1 هیبریدی شد. هیوندای موتوراسپرت از زمان تأسیس فعالیت‌های مسابقه‌ای مشتریان خود در سپتامبر 2015، به شریکی قابل اعتماد برای تیم‌ها و رانندگانی تبدیل شده است که به دنبال موفقیت در استیج‌های رالی یا در پیست‌های مسابقه در سراسر جهان هستند. خودروهای هیوندای موتوراسپورت از رقابتی i20 N Rally2 گرفته تا Elantra N TCR پیشرو، در مسابقات قهرمانی متعددی از جمله سری مسابقات رالی ملی در فرانسه و اسپانیا و همچنین عناوین جام جهانی اتومبیل های تورینگ FIA (WTCR) به پیروزی رسیده اند. در سال‌های 2018، 2019 و 2022. Veloster N ETCR که در مقر Alzenau خود طراحی و ساخته شد، یک دوره جدید هیجان‌انگیز را در سال 2019 اعلام کرد که در آن مسابقات الکتریکی به یکی از ستون‌های این شرکت تبدیل شد. هیوندای موتوراسپرت با آغاز دهمین سال فعالیت خود در سال 2023، به یکی کردن WRC، مسابقه مشتریان و مسابقات الکتریکی ادامه می دهد که نقش مهمی در هدایت برند جهانی N با کارایی بالا دارند و از تغییر درک مهم برای برند هیوندای در سراسر جهان حمایت می کنند.

http://press.motorsport.hyundai.com/home

هیوندای پیوندهای محکمی با نوردشلایف منحصربه‌فرد دارد و یک مرکز فنی در دید پیست حفظ می‌کند. تست دقیق خودروهای جاده ای و موفقیت در مسابقه در پیست نوربرگ رینگ برای هویت برند N با کارایی بالا که هیوندای موتور اسپورت در مسیر نشان می دهد، مرکزی است – نام N خود به طور مشترک از مرکز جهانی تحقیق و توسعه هیوندای در نامیانگ، کره جنوبی و نوربرگ رینگ نوردشلایف الهام گرفته است.



منبع

آندریا سیسوتی، مدیر مسابقات مشتریان هیوندای موتوراسپرت گفت: «مسابقه 24 ساعته نوربرگ رینگ یکی از سخت‌ترین مسابقات در جهان است، بنابراین مکان مناسبی برای نشان دادن ترکیب عملکرد و قابلیت اطمینان هیوندای النترا N TCR است. ما در موقعیتی هستیم که از بردهای دو فصل گذشته خود دفاع می کنیم، بنابراین می دانیم که فشار روی ما خواهد بود. با این حال، با خطوط راننده ای که در هر دو خودروی TCR داریم، همه چیز را برای موفقیت مجدد در اختیار داریم. میکل، مارک و مانوئل سال گذشته بدون تردید نشان دادند که چقدر به عنوان یک تیم قوی هستند، و چهار راننده آمریکایی ما بسیار باتجربه هستند و سرعت خوبی را در آماده سازی برای اولین حضور خود در N24 از جمله دو مقام دوم در مسابقات مقدماتی N24 نشان دادند. با پشتیبانی بخش مسابقه مشتریان هیوندای موتوراسپرت، مطمئن هستم که می‌توانیم فصل برنده دیگری به تاریخ هیوندای در نوربرگ رینگ اضافه کنیم.

اطلاعات بیشتر در مورد موتور هیوندای و محصولات آن را می توانید در آدرس زیر مشاهده کنید: http://worldwide.hyundai.com یا http://globalpr.hyundai.com/

شان کیم، رئیس هیوندای موتوراسپرت گفت: “Nürburgring 24 Hours یک رویداد بسیار مهم است، نه فقط برای هیوندای موتور اسپورت، بلکه برای هیوندای به عنوان یک تولید کننده جهانی. برند N از طریق آزمایش خودروهای جاده ای در پیست، پیوندهای بسیار محکمی با پیست نوربرگ رینگ Nordschleife دارد. سابقه موفقیت ما در رویداد 24 ساعته، شهرت عالی طراحی های با عملکرد بالای هیوندای را بیشتر تقویت می کند. 18 پارسالهفتم به طور کلی و 1-2 در کلاس، میله را برای امسال بسیار بالا قرار داده است، زیرا ما قصد داریم برای سومین فصل متوالی برنده کلاس TCR شویم، اما با خدمه ای که در هر دو خودروی هیوندای موتور اسپورت داریم، می توانیم به این هدف برسیم. آخر هفته همیشه شلوغ است و با اضافه شدن چهار راننده آمریکایی، مسابقه امسال یکی از بزرگترین مسابقات هیوندای موتوراسپرت و هیوندای در سراسر جهان خواهد بود.

برای دانلود عکس های با وضوح بالا برای استفاده در تحریریه، نمایه های کامل رانندگان و همچنین سایر اطلاعات مفید مطبوعاتی درباره تیم به آدرس زیر مراجعه کنید:

  • هیوندای موتوراسپرت برای سومین پیروزی متوالی در کلاس TCR نوربرگ رینگ 24 ساعته، وارد یک جفت Elantra N TCR در این رویداد خواهد شد.
  • یکی از خودروها توسط خطوط برنده از سال 2022 – میکل آزکونا، مارک باسنگ و مانوئل لاوک – هدایت می شود، در حالی که دیگری به چهار نفر از رانندگان مشتریان آمریکایی TCR سپرده می شود.
  • دو i30 Fastback N مبتنی بر تولید در کلاس VT2-Front این مسابقه رقابت خواهند کرد که نشان دهنده تجربه رانندگی هیوندای است.

خط تولید میسون فیلیپی، هری گوتساکر، تیلور هاگلر و مایکل لوئیس رقبای با تجربه Elantra N TCR در چالش خلبانی IMSA Michelin با تیم بسیار موفق هیوندای موتور آمریکا برایان هرتا اتواسپرت هستند. هاگلر و لوئیس دو قهرمان در کلاس TCR این سری هستند و در هر دو سال 2021 و 2022 برنده شدند و از 20 مسابقه در طول دو سال 13 سکو را به دست آوردند. پس از غلبه بر عناوین رانندگان، تیم ها و سازندگان در هر یک از سه فصل گذشته، کل تیم به طور محکم در صدر این سری قرار گرفته است. پس از دو دور از فصل 2023، فیلیپی و گوتساکر به ترتیب در رتبه های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

رانندگان هر دو خط النترا N TCR در مسابقات N24 Qualifiers در 22 تا 23 آوریل، آماده سازی خود را در پیست با سبکی عالی به پایان رساندند و در هر دو مسابقه آخر هفته 1-2 به پایان رسیدند. لاک و باسنگ هم در مسابقه دو ساعته در تاریکی عصر شنبه و هم در رویارویی چهار ساعته یکشنبه پیروز شدند. این خودروی خدمه ایالات متحده در هر دو مورد نایب قهرمان شد، زیرا سه نفر از فیلیپی، گوتساکر و لوئیس اولین تجربه خود را از Nordschleife در ماشین سریعتر به دست آوردند.

جیمز برومهد
تلفن: +49-173 729 0398
[email protected]

اطلاعات بیشتر در مورد Hyundai Motorsport در: http://motorsport.hyundai.com موجود است

برای اطلاعات فردی لطفا تماس بگیرید:

هیوندای موتور اسپورت با حمایت از این پیوندهای قوی، از زمانی که هیوندای i30 N TCR برای اولین بار در سال 2018 معرفی شد، در رده TCR مسابقه استقامت ثابت بوده است. Veloster N TCR و Elantra N TCR – در این مسابقه چالش‌برانگیز به سکوهای کلاسی دست یافته‌اند. Elantra N TCR و i30 N TCR در سال 2021 با امتیاز 1-2 به پایان رسیدند، قبل از تکرار این دستاورد در سال گذشته، با ترکیب Elantra N TCR که از یک مسابقه تقریباً عالی برای تکمیل 145 دور از مسیر 25 کیلومتری و پایان 18 دور لذت بردند.هفتم به طور کلی یکی از دوندگان برتر خارج از کلاس برتر SP9 است.

درباره شرکت هیوندای موتور
شرکت هیوندای موتور که در سال 1967 تأسیس شد، در بیش از 200 کشور جهان با بیش از 120000 کارمند برای مقابله با چالش‌های حرکتی در دنیای واقعی در سراسر جهان حضور دارد. هیوندای موتور بر اساس چشم انداز برند “پیشرفت برای بشریت” در حال تسریع تبدیل خود به ارائه دهنده راه حل های هوشمند تحرک است. این شرکت در فناوری‌های پیشرفته مانند روباتیک و تحرک هوایی پیشرفته (AAM) سرمایه‌گذاری می‌کند تا راه‌حل‌های تحرک انقلابی را ایجاد کند، در حالی که به دنبال نوآوری باز برای معرفی خدمات حمل‌ونقل آینده است. هیوندای به دنبال آینده ای پایدار برای جهان، به تلاش های خود برای معرفی خودروهای بدون آلایندگی مجهز به فناوری های پیل سوختی هیدروژنی و EV ادامه خواهد داد.

دومین خودروی کلاس دارای رانندگان کره جنوبی جون سونگ پارک و قهرمان سابق TCR، بیونگهوی کانگ، جف ریکا آمریکایی و روزنامه‌نگار-مسابقه آلمانی ینس درال است که در حال حاضر چندین استارت N24 در طیف وسیعی از کلاس‌ها به نام خود دارد. درال، پارک و ریکا خودروی خود را در روز شنبه به مقام دوم در کلاس بردند – کلاس دیگری را با نتیجه 1-2 برای تیم های هیوندای تکمیل کردند – قبل از اینکه هر چهار راننده در راه پیروزی در روز یکشنبه با هم بازی کنند.


Alzenau، آلمان، 3 مه 2023
– هیوندای موتور اسپورت امسال از پیروزی خود در کلاس TCR برای پیست 24 ساعته نوربرگ رینگ دفاع خواهد کرد و یک جفت هیوندای النترا N TCR را در نسخه 2023 مسابقه (18 تا 21 مه) ارائه خواهد کرد.

نام کاربری: HMSGMedia
رمز عبور: Alzenau

اندی استوبارت
تلفن: +49-151 1135 4339
[email protected]