هیوندای موتور آمریکای شمالی ادگار کارانزا را به عنوان مدیر اجرایی هیوندای موتور مکزیک منصوب کرد.

ادگار سابقه قابل توجهی بیش از 21 سال در صنعت خودرو دارد و به دلیل مهارت های استراتژیک و رهبری خود و همچنین عملکرد بالا و تمرکز بر روی نتایج برجسته شده است. او قبل از پیوستن به هیوندای موتور د مکزیکو، پست‌های کلیدی را در شرکت خودروسازی نیسان در مکزیک، ایالات متحده و ژاپن داشت.

هیوندای موتور آمریکای شمالی (HMNA) در سال 2018 به منظور نظارت استراتژیک بر هیوندای موتور آمریکا، هیوندای موتور کانادا، هیوندای موتور مکزیک، جنسیس موتور آمریکا و جنسیس موتور کانادا تاسیس شد. HMNA همچنین نظارت عملیاتی بر هیوندای موتور ساخت آلاباما را فراهم می کند. 1400 نمایندگی HMNA در سال 2021، 956000 خودرو هیوندای و جنسیس فروختند که 22 درصد افزایش نسبت به سال 2020 نشان می دهد.



منبع

با 68 نمایندگی در سراسر مکزیک و به عنوان پیشگام در بهبود تجربه خرید مشتری از طریق ابزار تعاملی Hyundai Live، به لطف اعتماد، کیفیت، تجهیزات و نسبت قیمت به ارزش ما در بین ده برند برتر پرفروش در کشور قرار گرفته ایم. فراهم کند.

هیوندای موتور آمریکای شمالی

رهبری ادگار برای رشد هیوندای در مکزیک بسیار مهم بوده است. در سال 2021، هیوندای به رکورد 3.7 درصدی از سهم بازار دست یافت. در حال حاضر، کل سهم بازار هیوندای 3.8 درصد است که هیوندای را در بین 10 برند برتر کشور قرار می دهد. علاوه بر این، این برند در شاخص خدمات مشتری (CSI) و شاخص رضایت از فروش (SSI) در رتبه دوم قرار گرفت. تحت رهبری Carranza، عملیات هیوندای مکزیک سودآور است و نمایندگی های آن در موقعیت خوبی قرار دارند تا از شتاب تجاری پایدار برای چند سال آینده برخوردار شوند.

مکزیکو سیتی، 28 ژوئیه 2022. – هیوندای موتور آمریکای شمالی ادگار کارانزا، هیوندای موتور مکزیک (HMM) را به عنوان مدیر اجرایی از اول اوت معرفی کرده است. در حال حاضر، کارانزا مدیر عملیات HMM است. به عنوان مدیرعامل، آقای کارانزا مسئولیت کلی عملیات، بازاریابی، فروش، خدمات و فعالیت های رضایت مشتری را بر عهده خواهد داشت. او مسئول توسعه و اجرای یک استراتژی برای افزایش سود و رشد سهم بازار خواهد بود. Carranza در نقش جدید خود بر ارائه بهترین تجربه مشتری در مشارکت با توزیع کنندگان ما تمرکز خواهد کرد.

ادگار کارانزا، مدیرعامل هیوندای موتور مکزیک، گفت: «هیوندای با توجه به تمرکز ما بر رضایت مشتری و ارائه محصولاتی نوآورانه، ایمن و با کیفیت متفاوت به جایگاه استراتژیک خود در بازار مکزیک ادامه می‌دهد». وی در پایان گفت: این انتصاب به من انگیزه می دهد تا هیوندای را در کشور ادامه دهم.

درباره هیوندای موتور مکزیک

خوزه مونوز، رئیس و مدیر اجرایی HMC و رئیس و مدیر عامل HMNA گفت: «ادگار تجربه و مهارت‌های رهبری مناسبی برای ارتقای HMM به سطح بالاتری از تعالی دارد». “بازار مکزیک بخشی جدایی ناپذیر از تیم آمریکای شمالی ما است و ما مشتاقانه منتظر تاثیر مثبت ادامه دار ادگار برای رشد منطقه هستیم.”

در هیوندای موتور د مکزیکو، ما از یک تولیدکننده خودرو به ارائه‌دهنده راه‌حل‌های هوشمند حرکت تبدیل شده‌ایم و تعاملات افراد را متحول می‌کنیم و در نتیجه کیفیت زندگی آنها را بهبود می‌بخشیم. به لطف چشم انداز برند خود از “پیشرفت برای بشریت”، ما تعهد خود را به آینده جابجایی از طریق فناوری اعمال شده در محصولاتمان و جستجوی بهبودهایی برای دستیابی به انرژی های پاک تر، متصل و پایدارتر، علاوه بر تضمین ایمنی بیشتر و بهتر نشان می دهیم. در تمام محصولات ما