قبل از پیوستن به هیوندای، مایکل برای Ketchum، یک شرکت مشاوره روابط عمومی جهانی، به مدت 10 سال در حساب هیوندای کار می کرد. در سال 2019، او به لیست 40 زیر 40 سال PRWeek انتخاب شد. مایکل همچنین عضو هیئت مشاوران مرکز روابط عمومی USC Annenberg است.
در نقش ارتباطات شرکتی قبلی خود، او به ترویج و محافظت از برند هیوندای کمک کرد و تلاشهای ارتباطی کمپینهای Super Bowl هیوندای را رهبری کرد، از جمله تبلیغ «Smaht Pahk» 2020، که بیش از هر برند دیگری پوشش رسانهای داشت.
FOUNTAIN VALLEY، کالیفرنیا، 13 ژانویه 2023 – هیوندای موتور آمریکای شمالی مایکل استوارت را به عنوان مدیر، روابط عمومی و ارتباطات از 12 دسامبر 2022 ارتقاء داد. در سمت جدید خود، او از تمامی ارتباطات منطقه ای و استراتژی های روابط عمومی برای هیوندای موتور آمریکای شمالی و جنسیس موتور آمریکای شمالی پشتیبانی و اجرا خواهد کرد. همکاری با دیگر شرکت های وابسته به هیوندای، از جمله دفتر هیوندای واشنگتن دی سی. او مستقیماً به ژوئن لیم، هماهنگ کننده اجرایی، بازاریابی و روابط عمومی هیوندای موتور آمریکای شمالی گزارش خواهد داد.
هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام | لینکدین | TikTok
استوارت در سال 2017 به عنوان مدیر ارشد گروه، روابط عمومی شرکت و بازاریابی به هیوندای ملحق شد و سپس در سال 2022 به مدیر ارشد گروه، روابط عمومی محصول منتقل شد. در این سمت مسئولیت ایجاد جهت گیری استراتژیک و اجرای کلیه فعالیت های ارتباطی محصول از جمله را بر عهده داشت. راه اندازی وسایل نقلیه جدید، تبلیغ کل خط تولید، و اطلاع رسانی رهبری هیوندای در برقی سازی.
رهبری ارتباطات محصول او منجر به کسب چندین جایزه معتبر برای وسایل نقلیه هیوندای شد، از جمله موتور ترند SUV سال، خودرو و راننده EV سال، و خودروی جهانی سال برای هیوندای IONIQ 5 تمام الکتریکی. در سال 2022، او سازماندهی و راهاندازی و جشن اجتماعی کارخانه جدید هیوندای EV در ساوانا، جورجیا را مدیریت کرد.