هیوندای موتور آمریکا از خودروی مسابقه‌ای هیوندای النترا N1 TC Evo برای مسابقات SRO رونمایی کرد


  • برنامه مسابقه مشتری به سری SRO Touring Car America گسترش می یابد
  • خودروی مسابقه ای هیوندای النترا N1 TC Evo به روز شده در سال 2025 معرفی می شود
  • سری SRO TC America اکنون شامل قالب هیجان انگیز جام قهرمانی هیوندای N برای مسابقات هیوندای خواهد بود.


سونوما، کالیفرنیا، 3 دسامبر 2024
– امروز، هیوندای موتور آمریکا (HMA) از خودروی مسابقه ای جدید النترا N1 TC Evo در Sonoma Raceway رونمایی کرد. این مدل تکاملی جدیدترین رقیب در سری خودروهای تورینگ SRO (TC) آمریکا خواهد بود که از سال 2025 شروع می شود تا نقاط قوت رقابتی خودروهای عملکرد N هیوندای را به نمایش بگذارد. این خودروی مسابقه‌ای برای اولین بار در افتتاحیه سری TC America در ماه مارس در Sonoma Raceway معرفی خواهد شد، زیرا هیوندای به دنبال دفاع از قهرمانی راننده، تیم و سازنده TC 2024 است.

علاوه بر این، هیوندای میزبان جام هیوندای N تروفی جدید خواهد بود، یک قهرمانی در یک قهرمانی، که بخشی از سری TC America خواهد بود. در این فرمت، رقبا به طور مستقیم با سایر شرکت‌کنندگان هیوندای رقابت می‌کنند و در عین حال با کل سری TC رقابت می‌کنند. جام هیوندای N تروفی در چهار دوره از هفت آخر هفته مسابقه این سری، شامل هر دو رویداد آخر هفته سه مسابقه، میزبانی خواهد شد. امتیاز قهرمانی جام هیوندای N به طور جداگانه پیگیری می شود و شرکت کنندگان TC America واجد شرایط قهرمانی و جوایز خواهند بود. جزئیات بیشتر بعدا در دسترس خواهد بود.


خودروی مسابقه‌ای Elantra N1 TC Evo در Sonoma Raceway در Sonoma، کالیفرنیا، در 23 نوامبر 2024 عکاسی شده است.


خودروی مسابقه‌ای Elantra N1 TC Evo در Sonoma Raceway در Sonoma، کالیفرنیا، در 23 نوامبر 2024 عکاسی شده است.

نمای بیرونی به روز شده این خودرو بر اساس خودروی جام جهانی ELANTRA N1 است که در سری One-Make جشنواره هیوندای N کره و جام هیوندای N در چین شرکت می کند. این وسیله نقلیه شامل گلگیرهای جدید و عریض و چرخ‌های 18×10 اینچی است و برای برآورده کردن الزامات استاندارد سری TC SRO ارتقا یافته است. این پلت فرم به روز شده به دودمان ELANTRA N اضافه می کند که یکی از موفق ترین و کامل ترین خودروها برای مسابقه و همچنین رانندگی روزانه است. موفقیت‌های قابل توجه مسابقه شامل عناوین متعدد سازنده و راننده در IMSA TCR، TCR World Tour و SRO TC America است.


خودروی مسابقه‌ای Elantra N1 TC Evo در Sonoma Raceway در Sonoma، کالیفرنیا، در 23 نوامبر 2024 عکاسی شده است.

سری TC America برای ارائه رقابت سخت به رانندگان و در عین حال ارائه یک پلت فرم ایمن و هیجان انگیز برای تقویت مهارت های آنها طراحی شده است. خودروی مسابقه ای النترا N1 TC Evo که بر اساس هیوندای النترا N در حال حرکت است، برای رانندگانی که به دنبال برداشتن گام بعدی در توسعه خود هستند، عالی است.

هیوندای همچنین در پایان فصل یک راننده را برای شرکت در مسابقه استقامتی 24 ساعته نوربرگ رینگ به عنوان بخشی از یک برنامه دعوت بین المللی برای رانندگان خردسال انتخاب خواهد کرد. این فرد با سایر رانندگان منتخب هیوندای از سراسر جهان رانندگی خواهد کرد. رانندگان برتر این فصل همچنین فرصتی برای شرکت در سری جهانی Elantra N1 Cup از جمله جشنواره هیوندای N در کره جنوبی خواهند داشت.

جون پارک، معاون گروه مدیریت برند N در شرکت هیوندای موتور، گفت: «TC America همچنان یک گام مهم در نردبان موتوراسپرت هیوندای است و دروازه‌ای مقرون‌به‌صرفه برای مسابقات جاده‌ای بسیار رقابتی در برخی از مشهورترین پیست‌های ایالات متحده ارائه می‌کند. Elantra N1 TC Evo پایه و اساس کاملی برای ایجاد موفقیت در مدل قبلی خود ارائه می دهد. ما شکی نداریم که این خودروی مسابقه ای به روز شده در میان تیم ها و رانندگان در TC America محبوب خواهد شد.

Hyundai Elantra N1 TC Evo از طریق Ricca Autosport برای فروش در دسترس خواهد بود، که همچنین قطعات کناری و پشتیبانی فنی را برای تمام تیم‌های هیوندای ارائه می‌کند.

مسابقه دهندگانی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد رقابت در هیوندای النترا N1 TC Evo جدید یا برنامه های رانندگی مرتبط هستند، می توانند با جف ریکا به آدرس [email protected] تماس بگیرند.


پیشرانه

تایپ کنید 2.0 لیتری، چهار سیلندر خطی / تک توربو، تزریق مستقیم
ظرفیت سیلندر 1998 سانتی‌متر مربع
حفره و سکته 86 میلی متر در 86 میلی متر
حداکثر قدرت 315 اسب بخار در 6700 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 274 فوت پوند. @ 5920 دور در دقیقه
ECU ویتسکو (کوک شده)
TCU تنظیم شده است
E-LSD ECU تنظیم شده است
اگزوز تک خروجی
چرخ های محرک جلو
دیفرانسیل ال اس دی الکترونیکی
گیربکس 8 سرعته دوکلاچه
کنترل دنده شیفترهای پدال فرمان

شاسی بلند

سیستم تعلیق جلو دمپرهای دو طرفه KW – مک فرسون، قابل تنظیم در ارتفاع، پنجه و کامبر
سیستم تعلیق عقب دمپرهای دو طرفه KW – تعلیق SPL چند پیوندی، قابل تنظیم در ارتفاع، پنجه و کامبر
نوار ضد غلتش سهام
ترمزهای جلو کالیپرهای شش پیستون، دیسک های تهویه شده 14.5 اینچی
ترمز عقب استوک، دیسک های تهویه شده 12.3 اینچی
فرمان رک به کمک برق
رینگ ها 18 در 10 اینچ
ABS تنظیم شده است
لاستیک 265/660/R18

بدن

قفس رول 8 نقطه جوش داده شده، SRO Legal
وزن حداقل وزن 1290 کیلوگرم بدون راننده

تجهیزات و ایمنی

کنترل راه اندازی موجود ( موجودی )
سیستم ایرجک 4 جک هواپیما
کپسول آتش نشانی گنجانده شده است
صندلی اسپارکو
مهار مهار شش نقطه اسپارکو
توری راننده توری ایمنی مسابقه ای رهاسازی سریع Racequip
مخزن سوخت پیل سوختی 80 لیتری ATL

ابعاد

طول کلی 187.4 اینچ
عرض کلی 76.2 اینچ
فاصله بین دو محور 107.1 اینچ
جلو آویزان 38.2 اینچ
آویزان عقب 42.1 اینچ
حداقل فاصله از زمین 3.15 اینچ (سپر جلو)


هیوندای موتور آمریکا
هیوندای موتور آمریکا به مصرف‌کنندگان آمریکایی مجموعه‌ای از خودروها، شاسی‌بلندها و وسایل نقلیه الکتریکی مجهز به فناوری ارائه می‌کند، در حالی که از دیدگاه پیشرفت بشریت شرکت هیوندای موتور حمایت می‌کند. هیوندای عملیات های قابل توجهی در ایالات متحده دارد، از جمله دفتر مرکزی آن در آمریکای شمالی در کالیفرنیا، کارخانه مونتاژ موتور هیوندای آلاباما، گروه کاملاً جدید هیوندای موتور Metaplant آمریکا، و چندین تاسیسات پیشرفته تحقیق و توسعه. این عملیات، همراه با 835 نمایندگی مستقل هیوندای، سالانه 20.1 میلیارد دلار و 190000 شغل به اقتصاد ایالات متحده کمک می کند. برای اطلاعات بیشتر به www.hyundainews.com مراجعه کنید.

هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام | لینکدین | TikTok

###





منبع