###
###
لوپز نگرته با هیوندای برای توسعه استراتژیهای بازاریابی اسپانیایی آمریکایی، ایجاد کمپینهای جدید خودرو، ارائه استراتژی تجربی و رسانههای اجتماعی و مشاوره در مورد تصمیمگیریهای خرید رسانهها، همکاری خواهد کرد. لوپز نگرته علاوه بر برندسازی و کمپینهای محصولات، از مدلهای آینده و فعالیتهای هیوندای Hope On Wheels نیز پشتیبانی خواهد کرد.
این یکی دیگر از نقاط عطف مهم در تاریخ آژانس ما است. انتخاب شدن به عنوان آژانس رکورد هیوندای موتور آمریکا در این زمان در تکامل خود به عنوان یک برند و خودروساز برتر جهانی، افتخار فوق العاده ای است. همچنین کار با مدیر ارشد اجرایی آنجلا زپدا و تیم واقعاً متنوع او، که بیتردید به این بخش متعهد هستند، بسیار ارزشمند است و قدرت بینشهای چندفرهنگی را درک میکنند و درک واقعی از فرصتهایی که در بازار ما وجود دارد، بسیار خوشحال کننده خواهد بود. الکس لوپز نگرته، رئیس و مدیر عامل Lopez Negrete Communications اظهار داشت: استانداردها و انتظارات بسیار بالایی وجود دارد، چه از نظر خلاقانه و چه از نظر استراتژیک، و ما بسیار هیجان زده هستیم که با تیمی که در اختیار داریم، آماده ارائه بیش از حد هستیم.
Lopez Negrete Communications
Lopez Negrete Communications بهعنوان بزرگترین آژانس خدمات کامل مستقل، تحت مالکیت و اداره اسپانیاییها در ایالات متحده است که در ارائه خدمات بازاریابی به شرکتهایی که میخواهند به بخش بزرگ و تأثیرگذار مصرفکننده اسپانیایی آمریکایی دسترسی پیدا کنند و با آنها تعامل داشته باشند، تخصص دارد. این آژانس که در سال 1985 توسط الکس و کتی لوپز نگرته تأسیس شد، رهبری فکری و طیف کاملی از خدمات بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات از جمله برنامه ریزی استراتژیک، استراتژی برند، خلاقیت و تولید، تحقیق و بینش مصرف کننده، برنامه ریزی و خرید رسانه، دیجیتال را ارائه می دهد. / خدمات بازاریابی اجتماعی / تلفن همراه، روابط عمومی و تبلیغات. لوپز نگرته که در طول یک تاریخ غنی و 37 ساله برنده جایزه شده است، برخی از بزرگترین شرکت های کشور و مارک های معتبر آنها مانند بانک آمریکا، والمارت، مک دونالد، هیوندای موتور آمریکا، سام کلاب، شرکت تشک، فیلیپس 66 را به عنوان مشتری به حساب می آورد. شرکت، Motiva Enterprises LLC، و United Airlines. لوپز نگرته با دفتر مرکزی در هیوستون، تگزاس، بیش از 100 متخصص را استخدام می کند که به وعده حداکثر بازده در هوش فرهنگی ™ اختصاص داده شده اند و یکی از اعضای آژانس موسس شورای بازاریابی اسپانیایی و اتحاد ANA برای بازاریابی فراگیر و چند فرهنگی (AIMM) است. ).
لوپز نگرته از هوش فرهنگی برای الهام بخشیدن به کارهایی استفاده می کند که اهمیت دارد و مصرف کننده لاتین امروزی را درگیر می کند. بزرگترین آژانس مستقل، متعلق به اسپانیاییها و با خدمات کامل، بهخاطر کمپینهای بازاریابی خلاقانهای که حداکثر بازدهی را ارائه میکنند، شناخته شده است. لوپز نگرته یکی از اعضای آژانس موسس اتحاد ANA برای بازاریابی فراگیر و چند فرهنگی (AIMM) است.
هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام | لینکدین
FOUNTAIN VALLEY، کالیفرنیا، 11 اوت 2022 – هیوندای موتور آمریکا Lopez Negrete Communications مستقل و متعلق به اسپانیاییها را بهعنوان آژانس بازاریابی اسپانیایی آمریکایی خود انتخاب کرده است. Lopez Negrete راه حل های بازاریابی استراتژیک را برای دسترسی و تعامل با مخاطبان لاتین تبار در سراسر کشور ارائه خواهد کرد. این آژانس فوراً کار عمومی برند را آغاز خواهد کرد و به دنبال آن راه اندازی خودروهای خاص، با SUV جمع و جور توسان آغاز خواهد شد. هیوندای پس از فرآیند درخواست رقابتی برای پیشنهاد (RFP) با لوپز نگرته قراردادی چند ساله منعقد کرده است.
آنجلا زپدا، مدیر عامل هیوندای موتور آمریکا، گفت: “در هیوندای، چشم انداز ما پیشرفت برای بشریت است و این شامل ارتباط با جوامع چند فرهنگی در فرهنگ و زبان است.” ما Lopez Negrete را به دلیل تخصصش در دستیابی به بخش های اسپانیایی اسپانیایی چندوجهی امروزی به روش هایی که واقعاً با فرهنگ های پر جنب و جوش و متنوع ارتباط برقرار می کند، انتخاب کردیم. ما هیجانزده هستیم که با مخاطبان لاتین تبار در سراسر کشور با رویکرد استراتژیکتری ارتباط برقرار میکنیم که ما را حتی بیشتر به هم مرتبط میکند.»
هیوندای موتور آمریکا
هیوندای موتور آمریکا بر روی «پیشرفت برای بشریت» و راهحلهای هوشمند تحرک تمرکز دارد. هیوندای مجموعهای از خودروها، شاسیبلندها و خودروهای برقی را به مصرفکنندگان آمریکایی ارائه میکند. 820 فروشنده ما در سال 2021 بیش از 738000 وسیله نقلیه در ایالات متحده فروختند و تقریباً نیمی از آنها در هیوندای موتور ساخت آلاباما ساخته شدند. برای اطلاعات بیشتر به www.HyundaiNews.com مراجعه کنید.