هیوندای موتور با رونمایی از SUV تمام الکتریکی IONIQ 9 در خانه نمادین گلدشتاین در لس آنجلس، برداشت را تغییر داد.
انتشار: آذر 14، 1403
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404

هیوندای موتور با رونمایی از SUV تمام الکتریکی IONIQ 9 در خانه نمادین گلدشتاین در لس آنجلس، برداشت را تغییر داد.


  • IONIQ 9 جایگاه هیوندای موتور را در بازار جهانی خودروهای برقی به عنوان اولین شاسی بلند سه ردیفه الکتریکی این برند تقویت می کند.
  • رویداد World Premiere در خانه گلدشتاین برگزار شد، نمادی از معماری مدرن اواسط قرن، که نشان دهنده تعهد هیوندای موتور به نوآوری و رهبری خودروهای برقی از طریق مجموعه خودروهای IONIQ است.
  • IONIQ 9 مفهوم «ساخته شده برای تعلق» را مجسم می کند، فضای چشمگیر و انعطاف پذیری را ارائه می دهد.
  • در این رویداد برنامه Terrace Talk برگزار شد که طراحی و نوآوری های فضایی IONIQ 9 را برجسته می کرد.
  • اقلام نمایشگاه الهامات توسعه در پشت خودروی جدید و دستاوردهای نام تجاری IONIQ را به نمایش گذاشت


سئول، 3 دسامبر 2024
– شرکت خودروسازی هیوندای پیش از نمایشگاه خودروی لس آنجلس از شاسی بلند تمام الکتریکی IONIQ 9 در خانه نمادین گلدشتاین در بورلی هیلز، کالیفرنیا رونمایی کرد. IONIQ 9 اولین شاسی بلند الکتریکی سه ردیفه هیوندای موتور است و سومین مدل در خط خودروهای الکتریکی IONIQ (EV) است.

هیوندای موتور جایگاه خود را در ایالات متحده به عنوان یکی از سه رهبر برتر فروش خودروهای برقی تثبیت کرده است که دلیل آن تقاضا برای IONIQ 5 و IONIQ 6 برنده جوایز است. این شرکت انتظار دارد با IONIQ 9 موقعیت برند خود را در سطح جهانی بیشتر تقویت کند.

هیوندای موتور خانه گلدشتاین را برای اولین نمایش جهانی IONIQ 9 انتخاب کرد به عنوان معماری مدرن مشهور اواسط قرن لس آنجلس، نشان دهنده جادار بودن SUV و جاه طلبی های هیوندای برای پیشبرد رهبری الکتریکی اش است (فیلم رویداد را تماشا کنید که نمایی از اولین نمایش را در کانال YouTube Worldwide ارائه می کند. ).

IONIQ 9 یک SUV سه ردیفه است که تا هفت سرنشین را در خود جای می دهد، فضای چشمگیر و ویژگی هایی را ارائه می دهد که نیازهای افراد را برآورده می کند و در عین حال حس با هم بودن را ارائه می دهد - این واقعاً «ساخته شده برای تعلق» است. این وسیله نقلیه دارای فضای سخاوتمندانه و انعطاف پذیری داخلی چشمگیر است، با ویژگی های پیشرفته تکنولوژیکی و فضایی شبیه به سالن که فضایی را برای ارتباط افراد ایجاد می کند.

با نمای پانوراما از خط افق LA به عنوان پس زمینه، نمایش جهانی خیره کننده IONIQ 9 نشان دهنده اعتماد هیوندای موتور به خودرو بود. بیش از 300 نماینده رسانه های جهانی، اینفلوئنسرها و رهبران افکار عمومی در این رویداد حضور داشتند که با سخنرانی خوزه مونوز، رئیس و مدیر عامل جهانی شرکت هیوندای موتور آغاز شد.

مونوز به مهمانان خوش آمد گفت و تعهد هیوندای موتور به خودروهای برقی را تکرار کرد: «ما در حال پیشرفت چشمگیری در صنعت هستیم و سخت تلاش می کنیم تا رهبری خود را در تولید برق حفظ کنیم. IONIQ 5 و 6 موفق به کسب افتخارات متعدد به عنوان خودروهای سال جهان شده اند. امشب، ما آن را با IONIQ 9 کاملاً جدید به سطح بعدی می بریم.»

در بخشی از برنامه گفتگوی تراس تاک با مهمانان انجام شد. به سخنرانان هیوندای موتور، جودنر آئورا، خالق محتوای فناوری و آماندا سالاس، گزارشگر سرگرمی لس آنجلس، پیوستند و بستری برای تبادل نظر روشنگرانه فراهم کردند.

Sungwon Jee، معاون ارشد و مدیر ارشد بازاریابی جهانی شرکت هیوندای موتور، تکامل برند IONIQ و ارزش هایی که توسط IONIQ 9 نشان داده شده است را تشریح کرد. اهمیت میزبانی اولین نمایش جهانی در خانه گلدشتاین به عنوان بخشی از هدف رویداد برای بیشتر بودن برجسته شد. نسبت به پرتاب معمولی گرد هم آوردن شرکت کنندگان برای تعامل با یکدیگر کلیدی بود.

SangYup Lee، معاون اجرایی و رئیس هیوندای و Genesis Global Design، به نوآوری های طراحی IONIQ 9 پرداخت. بر اساس فلسفه طراحی مشتری محور هیوندای موتور، IONIQ 9 به طور یکپارچه عملکرد آیرودینامیک را با طراحی ظریف ترکیب می کند و به شبح منحصر به فرد «آروستتیک» این SUV منجر می شود.

اولابیسی بویل، معاون ارشد برنامه ریزی محصول و استراتژی تحرک در هیوندای موتور آمریکای شمالی، فضای وسیع ارائه شده در داخل IONIQ 9 را برجسته کرد. این یک فضای ممتاز است که افراد می توانند جدا از هم باشند، اما در نهایت با هم باشند. در کانال YouTube Worldwide Hyundai درباره فضای استثنایی و ویژگی های فنی IONIQ 9 بیشتر بدانید.

برای نمایش پیشینه توسعه IONIQ 9، اقلام نمایشگاهی، از جمله مجسمه قایق به عنوان مرکز اتاق به نمایش گذاشته شد. این نمایانگر الهام بخش کلیدی طراحی IONIQ 9 با استایل بیرونی براق آن است که فضای داخلی جادار را نشان می دهد.

مدل های دایکاست IONIQ 9 نیز به نمایش درآمدند که پیکربندی صندلی های انعطاف پذیر، کنسول جزیره جهانی 2.0 خودرو و ردیف سوم فوق العاده جادار را نشان می دادند. دستاوردهای برند هیوندای موتور با جوایز خودروی سال جهانی خط تولید IONIQ و دیورامای هوشمند کارخانه تجلیل شد.

غذا و سرگرمی همراه با کمی فرهنگ K مهمانان را به هم نزدیکتر کرد و داستان برند را به مکان نمادین انتخاب شده برای رونمایی IONIQ 9 گره زد. آشپز Kwang Uh از Baroo، رستوران سال 2024 لس آنجلس تایمز، منوی شب را ارائه کرد. طعم های غنی و ظرافت های سنتی غذاهای کره ای با عناصر الهام گرفته از IONIQ 9 تکمیل شد. ظروف با تمرکز بر عدم اتلاف و پایداری و مواد تشکیل دهنده با دقت از طریق منابع محلی انتخاب شدند.

دی جی رایدن، دی جی کره ای در کلاس جهانی که در المپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 اجرا کرد، به فضای الکتریکی رویداد افزود و مهمانان را به هم نزدیک تر کرد.

###

درباره شرکت هیوندای موتور
شرکت هیوندای موتور که در سال 1967 تأسیس شد، در بیش از 200 کشور جهان با بیش از 120000 کارمند برای مقابله با چالش های حرکتی در دنیای واقعی در سراسر جهان حضور دارد. هیوندای موتور بر اساس چشم انداز برند "پیشرفت برای بشریت" در حال تسریع تبدیل خود به ارائه دهنده راه حل های هوشمند تحرک است. این شرکت در فناوری های پیشرفته مانند روباتیک و تحرک هوایی پیشرفته (AAM) سرمایه گذاری می کند تا راه حل های تحرک انقلابی را ایجاد کند و در عین حال به دنبال نوآوری باز برای معرفی خدمات حمل ونقل آینده است. در تعقیب آینده ای پایدار برای جهان، هیوندای به تلاش های خود برای معرفی خودروهایی با آلایندگی صفر با فناوری های پیل سوختی هیدروژنی و EV ادامه خواهد داد.

اطلاعات بیشتر در مورد هیوندای موتور و محصولات آن را می توانید در آدرس زیر بیابید: https://www.hyundai.com/worldwide/en/ یا Newsroom: Media Hub by Hyundai

تماس:

سان وو کیم
تیم روابط عمومی جهانی / شرکت هیوندای موتور
[email protected]



منبع