هیوندای موتور برای ارائه سبک زندگی شخصی سازی شده برای خودروهای بدون آلایندگی به باشگاه راحتی فرهنگ پیوست.


  • شراکت برای پیشنهاد سبک زندگی جدید که ترکیبی از تحرک خودرو با انتشار صفر (ZEV) و محتوای فرهنگی در ژاپن با همکاری در سرویس مفهومی جدید تحرک، بازاریابی مبتنی بر داده و توسعه پلت فرم تجربه جهانی است.
  • هیوندای موتور از زمان ورود مجدد خود به بازار ژاپن در فوریه 2022 همچنان به دنبال راه های جدیدی برای جلب رضایت مشتریان است.
  • هدف هیوندای موتور و CCC بر اساس چشم انداز مشترک مردم محور خود، ارائه تجربیات نوآورانه به مشتریان و پرورش جامعه ای پایدار است.
  • این دو شرکت انتظار دارند ارزش مشتری را بر اساس شراکت بسیار پیچیده مبتنی بر داده در عصر شخصی سازی بیش از حد افزایش دهند.


توکیو/سئول، 21 ژوئن 2023
– شرکت هیوندای موتور، هیوندای موبیلیتی ژاپن و شرکت محتوای سبک زندگی، «Culture Convenience Club» (CCC) امروز یک یادداشت تفاهم (MOU) برای ایجاد خدمات سبک زندگی پایدار برای عصر خودروهای بدون آلایندگی (ZEV) امضا کردند.

هدف این مشارکت تسهیل بیشتر تلاش‌های هیوندای موتور برای جلب رضایت مشتریان ژاپنی با وسایل نقلیه بدون آلایندگی و فروش آنلاین از زمان ورود مجدد آن به بازار در فوریه 2022 است. با انتقال سریع به برق‌سازی، هدف شراکت استراتژیک هیوندای موتور و CCC گسترش سبک زندگی جدید تحرک در ژاپن و فراتر از آن به بازارهای جهانی.

جاهون چانگ، رئیس و مدیر عامل شرکت هیوندای موتور، و یاسونوری تاکاهاشی، رئیس و مدیر عملیاتی (COO) CCC، از جمله سهامدارانی بودند که در مراسم یادداشت تفاهم که در Daikanyama T-SITE، توکیو، ژاپن برگزار شد، شرکت کردند.

هیوندای موتور بر اساس دیدگاه برند خود یعنی «پیشرفت برای بشریت»، سبک زندگی پایدارتری را برای همه مردم پیشنهاد می‌کند و از جابه‌جایی پاک به عنوان راهی جدید برای حرکت به سوی آینده‌ای سازگار با محیط‌زیست استفاده می‌کند. در همین حال، فلسفه CCC ایجاد یک زیرساخت فرهنگی بهتر با محوریت محیط زیست با پیشنهاد سبک زندگی پایدار از طریق پلتفرم‌های مختلف آنلاین و آفلاین، از جمله کتاب‌های TSUTAYA و TSUTAYA، با بهره‌گیری از داده‌های بزرگ بر اساس 120 میلیون مشتری است.

چانگ، رئیس و مدیر عامل شرکت هیوندای موتور گفت: “از طریق این همکاری، ما انتظار داریم که از طریق تلاش های مختلف فرصت های جدیدی ایجاد کنیم.” “به ویژه، CCC، که با تجزیه و تحلیل کامل ترجیحات مشتریان، سبک های زندگی جدیدی را برنامه ریزی می کند، و فرهنگ ZEV هیوندای موتور با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا تصویر متفاوتی از برند هیوندای ایجاد کنند.”

هیوندای موتور و سی سی سی ایده های مردم محوری را که در مفاهیم و ماموریت های برندشان تعبیه شده است به اشتراک می گذارند. در عصر جدید که مستلزم پایداری اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی است، این دو شرکت تصمیم گرفته‌اند برای ترویج «سبک زندگی جدید از طریق ZEV» در ژاپن همکاری کنند و سپس این برنامه را در سطح جهانی گسترش دهند. از طریق این همکاری، هر دو شرکت پیشنهادات خاص سبک زندگی ZEV را بر اساس ارزش مشترکشان برای تقویت یک جامعه پایدار ترویج خواهند کرد.

شرکا در سه زمینه اصلی همکاری خواهند کرد: ایجاد خدمات جدید تحرک، همکاری در بازاریابی مبتنی بر داده برای گسترش استفاده از ZEV، و توسعه سبک زندگی ZEV. آنها با هم از دارایی های استراتژیک، مانند راه حل های تحرک و خوشه بندی داده ها و الگوریتم های پیچیده، برای توسعه مدل هایی برای همکاری در هر حوزه استفاده خواهند کرد.

ایجاد یک سرویس جابجایی جدید

برای مشتریان حساس فرهنگی و آگاه به محیط زیست که از کتاب های TSUTAYA و TSUTAYA بازدید می کنند، سرویس اشتراک خودرو MOCEAN هیوندای موتور از 23 ژوئن در Daikanyama T-SITE در دسترس خواهد بود. این سرویس دسترسی به امکانات شارژ هیوندای موتور و IONIQ 5 را فراهم می کند. این شرکت شروع به کار کرد. ارائه خدمات MOCEAN در دسامبر 2022 و از آن زمان به یوکوهاما و اوکیناوا گسترش یافته است.

سرویس MOCEAN همچنین برای کاربران CCC’s SHARE LOUNGE قابل دسترسی خواهد بود، فضایی که عملکرد یک فضای کار مشترک را با راحتی یک سالن ترکیب می کند.

علاوه بر این، هیوندای موتور توسعه MOCEAN را به سایر پایگاه های تحت اداره CCC در نظر خواهد گرفت. این دو شرکت متقابلاً از داده‌های جمع‌آوری‌شده در طول فرآیند عملیات سرویس استفاده خواهند کرد و به توسعه خدمات جابجایی و ایجاد طرح‌های تجاری جدید با استفاده از خدمات تحرک ادامه خواهند داد.

همکاری بازاریابی داده برای گسترش ZEV

هیوندای موتور و CCC از داده های بزرگی که توسط گروه CCC نگهداری می شود برای شناسایی شرکای استفاده می کنند که دوران جدیدی از پایداری را ایجاد می کنند، مانند کسانی که به زندگی پایدار علاقه مند هستند، به حفاظت از محیط طبیعی و مسائل اجتماعی اهمیت می دهند. شرکا بر روی بازاریابی پایگاه داده کار خواهند کرد تا سبک زندگی جدیدی را برای عصر ZEV از طریق ارتباطات مختلف بر اساس مفهوم برند هیوندای موتور پیشنهاد کنند. علاوه بر این، آنها قصد دارند یک سرویس آنلاین و آفلاین توسعه دهند که به مشتریان امکان می دهد ارزش های جدید ZEV را در کتابفروشی های TSUTAYA در سراسر ژاپن تجربه کنند.

CCC به عنوان یک شرکت محتوای سبک زندگی در ایجاد سبک های زندگی متنوع در ژاپن مشارکت داشته است. با تغییرات فعلی در محیط جهانی و تغییرات قابل توجه در ارزش های زندگی مردم، مفهوم پایداری شروع به نفوذ در زندگی خودرویی نیز کرده است. این همکاری با چشم انداز و ارزش های هیوندای مطابقت دارد و ما امیدواریم که سبک زندگی جدید ZEV را به مشتریان خود پیشنهاد دهیم، سلامتی آنها را ارتقا دهیم و اقدامات اجتماعی را برای کاهش آلایندگی در مقیاس جهانی انجام دهیم.

هیوندای موتور تحول دیجیتال خود را از طریق فروش آنلاین در بازار ژاپن تسریع می‌بخشد و از قابلیت‌های علم داده و برنامه‌ریزی سبک زندگی CCC برای مدیریت داده‌های مشتری و ارائه تجربیات مشتری سفارشی (CX) که نیازهای فردی را دقیق‌تر برآورده می‌کند، استفاده خواهد کرد.

این دو شرکت یک پلت فرم تجربه EV را در پایگاه های برند جهانی هیوندای موتور توسعه خواهند داد تا گسترش جهانی آن را پیش ببرند. برای مثال، این دو شرکت به طور مشترک نمایشگاه‌های ZEV را توسعه خواهند داد و محتوایی را برای تجربه دنیای ZEVs پیشنهاد می‌کنند و پلتفرم تجربه EV را در مناطق مختلف از ژاپن تا شرق آسیا و بازارهای ASEAN گسترش می‌دهند.

###

درباره شرکت هیوندای موتور
شرکت هیوندای موتور که در سال 1967 تأسیس شد، در بیش از 200 کشور جهان با بیش از 120000 کارمند برای مقابله با چالش‌های حرکتی در دنیای واقعی در سراسر جهان حضور دارد.
هیوندای موتور بر اساس چشم انداز برند “پیشرفت برای بشریت” در حال تسریع تبدیل خود به ارائه دهنده راه حل های هوشمند تحرک است. این شرکت در فناوری‌های پیشرفته مانند روباتیک و تحرک هوایی پیشرفته (AAM) سرمایه‌گذاری می‌کند تا راه‌حل‌های تحرک انقلابی را ایجاد کند، در حالی که به دنبال نوآوری باز برای معرفی خدمات حمل‌ونقل آینده است. هیوندای به دنبال آینده ای پایدار برای جهان، به تلاش های خود برای معرفی خودروهای بدون آلایندگی مجهز به فناوری های پیل سوختی هیدروژنی و EV ادامه خواهد داد. اطلاعات بیشتر در مورد موتور هیوندای و محصولات آن را می توانید در آدرس زیر مشاهده کنید: http://worldwide.hyundai.com یا http://globalpr.hyundai.com

مخاطب:

پارک جیهیون
تیم استراتژی و برنامه ریزی سازمانی جهانی روابط عمومی / شرکت هیوندای موتور
[email protected]
8051 3464 2 +82



منبع