سئول، 4 مه 2023 – در سالی که شرکت هیوندای موتور 19 را به دست آورد[i] iF Design Awards برای خودروها و مفاهیم نوآورانه، شش مورد از پروژههای بازاریابی این شرکت به دلیل کار خلاقانهاش در فضاهای دیجیتال و فیزیکی، نشاندهنده وسعت و عمق کار آیندهنگر این شرکت است.
مخاطب:
در بخش معماری داخلی، هیئت داوران جایزه طراحی iF غرفه نمایشگاه CES 2022 هیوندای را تحسین کردند، جایی که برای اولین بار دستگاههای متحرک مبتنی بر رباتیک این شرکت برنده جایزه شدند. این غرفه مفهوم گسترده هیوندای را از “متا حرکت” از طریق تجربه ای همه جانبه معرفی کرد که نشان می داد چگونه دنیای واقعی و مجازی می توانند در یک متاورس ادغام شوند.
این نهمین سال متوالی است که جایزه طراحی iF شرکت هیوندای موتور را در رشته های مختلف جشن می گیرد.
این ویدیو بر روی IONIQ 6 به عنوان یک خودروی برقی اختصاصی دوستدار محیط زیست تمرکز دارد که با پیشبرد تجربه الکتریکی سازی، تجربه حرکتی جدیدی را به مشتریان ارائه می دهد. این با دیدگاه برند هیوندای در مورد «پیشرفت برای بشریت» مطابقت دارد که هدف آن کمک به زندگی روزمره بهتر برای مشتریان است.
غرفه نمایشگاه CES به شکل ساختمانی متشکل از 20 ماژول، با یک مفهوم طراحی آیندهنگر در مورد چیزهایی که آزادانه حرکت میکنند و خود را در فضاهای بهینه بر اساس اهدافشان سازماندهی میکنند، در حالی که به مفهوم اکوسیستم تحرک متصل میشود.
هیئت داوران همچنین از ویدیوی رونمایی طراحی IONIQ 6 برای بیلبوردهای دیجیتال به دلیل بیان تاثیرگذار و غوطه ور مفهوم طراحی EV Electrified Streamliner در دسته ارتباطات تمجید کردند. تبلیغات در فضای باز چشم نواز در مکان های دیدنی جهانی از جمله میدان K-POP در سئول، میدان تایمز در شهر نیویورک و سیرک پیکادیلی در لندن ظاهر شد.
هیوندای موتور چندین جوایز معتبر طراحی iF را در دستههای ارتباطات و تجربه کاربری (UX) به دلیل کارش در تبلیغ خودروی تمام الکتریکی تحسینشده IONIQ 6 این شرکت که خود جایزه طلایی را در رده محصولات دریافت کرد، به دست آورد.
هونا سئو
تیم روابط عمومی جهانی / شرکت هیوندای موتور
[email protected]
3391 3464 2 82 +
هیئت داوران بینالمللی جایزه طراحی iF، اولین ویدیوی جهانی IONIQ 6 را در بخش ارتباطات به رسمیت شناخت. این ویدیوی داستانی جذاب بر اساس مفهوم «دنیای خود را بیدار کنید» است، داستانی درباره فضای داخلی انعطافپذیر IONIQ 6 و تجربه مشتری شخصیشده بهعنوان فضایی بهینهسازی شده برای انواع سبکهای زندگی را روایت میکند.
###
جایزه طراحی iF یکی از سه جایزه اصلی بینالمللی طراحی، همراه با جایزه Red Dot از آلمان و جایزه بینالمللی تعالی طراحی (IDEA) از ایالات متحده است که برندگان را در 9 رشته از جمله محصول، ارتباطات، بستهبندی، طراحی خدمات، معماری تجلیل میکند. ، معماری داخلی، تجربه کاربری (UX)، رابط کاربری (UI) و مفاهیم حرفه ای، در 80 دسته. همه برندگان جوایز در www.ifdesign.com نشان داده شده و در برنامه طراحی iF منتشر شده است.
- جایزه طراحی iF به تلاش های ارتباطی بازاریابی برجسته هیوندای موتور برای ویدیو IONIQ 6، نمایش بیلبورد دیجیتال، طراحی وب سایت و تجربه کاربری آنلاین تجلیل شد.
- رقابت بین المللی معتبر همچنین کمپین جهانی رباتاکسی هیوندای IONIQ 5 و طراحی غرفه نمایشگاه CES 2022 هیوندای موتور را به رسمیت شناخت.
- این نهمین سال متوالی است که جایزه طراحی iF به طور کلی از هیوندای موتور تقدیر می کند، که نشان دهنده تعهد این شرکت به نوآوری و رهبری طراحی است.
کمپین راهاندازی موفقیتآمیز تلقی شد و مردم در سراسر جهان IONIQ 6 را در طیف وسیعی از نقاط لمسی دیجیتال، از جمله واقعیت افزوده (AR)، واقعیت مجازی (VR)، فناوری پوشیدنی و دستگاههای تلفن همراه تجربه کردند. هیوندای در یک فضای مجازی خلاقانه که شبیه IONIQ 6 است، این ایده را زنده کرد که IONIQ 6 چیزی بیش از یک راه ساده برای رفت و آمد است – مکانی برای کار، بازی و استراحت است و مشتریان ما می توانند هر کاری که می خواهند با آن انجام دهند. آی تی.
اطلاعات بیشتر در مورد موتور هیوندای و محصولات آن را می توانید در آدرس زیر مشاهده کنید: http://worldwide.hyundai.com یا http://globalpr.hyundai.com
داوران همچنین از استودیوی دیجیتال آنلاین IONIQ 6 در هر دو دسته ارتباطات و UX تقدیر کردند. استودیوی دیجیتال IONIQ 6 که در طول همه گیری همه گیر ایجاد شد، برای ارائه تجربیات دیجیتالی نوآورانه و همهجانبه به مشتریانی طراحی شده است که به طور موثر در مورد خودرو از طریق کانال های دیجیتال با شش موضوع مرتبط با سبک زندگی آنها ارتباط برقرار می کنند.
ویدئوی کمپین جهانی رباتاکسی IONIQ 5 هیوندای در بخش ارتباطات نیز برنده شد. این ویدئو فلسفه انسانیسازی پشت توسعه فناوری رانندگی خودران هیوندای و چشمانداز تجربه مشتری در وسایل نقلیه خودران سطح 4 را به تصویر میکشد.
دو ویدیوی کمپین فراتر از ارائه فناوریهای جدید با استفاده از داستانهای دلگرم کننده برای آشنایی مشتریان با تحرک هوشمندی است که به زودی تجربه خواهند کرد. اپیزود اول بر اعمال رباتاکسی مشابه اقدامات یک راننده محتاط و با ملاحظه تاکید دارد و قسمت دوم بر مراقبت رباتاکسی از انواع مسافران از نوجوان تا سالمند تمرکز دارد.
Sungwon Jee، معاون ارشد و مدیر بازاریابی جهانی گفت: “این جوایز نشان افتخاری برای هیوندای است که نه تنها نشان دهنده برتری محصول ما است، بلکه ارزش های منحصر به فرد برند ما و تلاش های اختصاص داده شده برای ارائه یک تجربه جابجایی پیشرو به مشتریان خود را نشان می دهد.” افسر شرکت هیوندای موتور. هیوندای فعالیتهای بازاریابی خود را بیشتر تقویت خواهد کرد تا تجربیاتی را که با دیدگاه برند ما یعنی «پیشرفت برای بشریت» هماهنگ باشد، برای برقراری ارتباط صمیمانه با مشتریان خود فراهم کند.»
iF International Forum Design GmbH، یکی از موسسات طراحی مستقل پیشرو در جهان، این مسابقه را در هانوفر در سال 1954 تأسیس کرد. iF Design Award Night 2023، مراسم جوایز، قرار است در 15 می در Friedrichstadt-Palast، برلین برگزار شود.
[i] از جمله یک (1) جایزه برای گروه موتور هیوندای
درباره شرکت هیوندای موتور
شرکت هیوندای موتور که در سال 1967 تأسیس شد، در بیش از 200 کشور جهان با بیش از 120000 کارمند برای مقابله با چالشهای حرکتی در دنیای واقعی در سراسر جهان حضور دارد. هیوندای موتور بر اساس چشم انداز برند “پیشرفت برای بشریت” در حال تسریع تبدیل خود به ارائه دهنده راه حل های هوشمند تحرک است. این شرکت در فناوریهای پیشرفته مانند روباتیک و تحرک هوایی پیشرفته (AAM) سرمایهگذاری میکند تا راهحلهای تحرک انقلابی را ایجاد کند، در حالی که به دنبال نوآوری باز برای معرفی خدمات حملونقل آینده است. هیوندای به دنبال آینده ای پایدار برای جهان، به تلاش های خود برای معرفی خودروهای بدون آلایندگی مجهز به فناوری های پیل سوختی هیدروژنی و EV ادامه خواهد داد.