هیوندای موتور برنده 19 جایزه طراحی iF در دسته بندی های مختلف، با کسب امتیاز طلا برای IONIQ 6 EV در گروه محصولات

در رده معماری داخلی، هیئت داوران غرفه نمایشگاه CES 2022 هیوندای مارکتینگ را که در آن دستگاه‌های متحرک مبتنی بر رباتیک این شرکت برای اولین بار به نمایش گذاشته شد، ستایش کردند. این غرفه ایده خود را از متا تحرک، از طریق یک تجربه غوطه ور معرفی کرد که نشان می داد چگونه دنیای واقعی و مجازی می توانند در یک متاوره ادغام شوند.

در دسته‌های ارتباطات و تجربه کاربری، iF Design Award محتوای واقعیت توسعه یافته بازاریابی هیوندای (XR) را برای استودیوی دیجیتال آنلاین IONIQ 6 قدردانی کرد که در آن این برند تجربه کاربری همهجانبه‌ای را تجربه کرد و یک خودروی برقی را تبلیغ کرد که می‌تواند مطابق با سلیقه هر مشتری شخصی‌سازی شود.



منبع

هیئت منصفه همچنین آیتم های شخصیت سبک زندگی هیوندای موتور IONIQ را در دسته محصولات برای ارتباط برند با زندگی روزمره مشتری شناسایی کرد. این شرکت زبان طراحی «Parametric Pixel» IONIQ را فراتر از برنامه‌های کاربردی خودرو قرار داد و آن‌ها را در محصولات شخصیت‌ها به کار برد و امکان تعامل کاربر در داخل و خارج از خودرو را نشان داد.

SangYup Lee، معاون اجرایی و رئیس مرکز طراحی جهانی هیوندای گفت: «ما مفتخریم که به عنوان یک برند متحرک سبک زندگی شناخته شده‌ایم که با ایجاد ارزش بیشتر برای زندگی روزمره مشتریان، ارتباطات عاطفی قوی بین افراد و وسایل نقلیه ایجاد می‌کند. تیم طراحی جهانی ما دست در دست مهندسان ما برای تزریق اشتیاق و دانش به هر محصول، مفهوم، محل برگزاری و رابط کاربری با هدف به اشتراک گذاشتن ارزش های برندمان کار کرده است.

اطلاعات بیشتر در مورد موتور هیوندای و محصولات آن را می توانید در آدرس زیر مشاهده کنید: http://worldwide.hyundai.com یا http://globalpr.hyundai.com

این نهمین سال متوالی است که جایزه طراحی iF شرکت هیوندای موتور و گروه موتور هیوندای را در رشته های مختلف جشن می گیرد.

آخرین اما نه کم اهمیت، هیئت داوران همچنین از وب سایت شرکتی گروه موتور هیوندای (hyundai.co.kr) در دسته های ارتباطات، UX و UI به دلیل طراحی نوآورانه اش که از طراحی سنتی شرکتی جدا می شود و به کاربران اجازه می دهد محتوا را در یک شبکه اجتماعی جستجو کنند ستایش کرد. تجربه رسانه ای

در رده ارتباطات، بازوی بازاریابی هیوندای برای تلاش‌های خلاقانه مربوط به عرضه IONIQ 6، از جمله فیلم رونمایی از طراحی سه‌بعدی که در بیلبوردهای دیجیتال و یک فیلم روایی برای اولین نمایش جهانی ظاهر شد، جوایزی را به خانه برد. همچنین برای ویدیوی IONIQ 5 Robotaxi که بخشی از کمپین جهانی برای آشنایی مشتریان با فناوری رانندگی خودران هیوندای است، برنده شد.

مخاطب:

  • این شرکت برنده 10 جایزه طراحی iF در دسته های محصول، مفهوم حرفه ای و رابط کاربری (UI) از جمله طلایی برای IONIQ 6 شده است.
  • واحد بازاریابی این شرکت شش افتخار را در مقوله‌های معماری داخلی، ارتباطات، تجربه کاربری (UX) اضافه می‌کند.
  • گروه موتور هیوندای سه جایزه در دسته‌های ارتباطات، تجربه کاربری و رابط کاربری برای وب سایت شرکتی نوآورانه خود در مجموع 19 جایزه اضافه می‌کند.
  • این نهمین سال متوالی است که جایزه iF Design Award به هیوندای موتور افتخار می کند که نشان دهنده تعهد این شرکت به رهبری طراحی است.

همچنین در بخش محصولات، هیئت داوران از هیوندای گراندور (با نشان آزرا در بازارهای خارج از کره) تقدیر کرد. سدان پرچمدار نسل هفتم به دلیل ساختن بر میراث طراحی برند و در عین حال تعیین مسیری برای آینده تحرک با نشانه‌های استایل نوآورانه و جزئیات پیشرفته، مانند چراغ افق بدون درز و فضای داخلی ممتاز با کاربردهای مواد پایدار، مورد توجه قرار گرفته است. قابل ذکر است، Grandeur همچنین جایزه Red Dot را در این هفته جمع آوری کرد.

ربات خدمات تحویل داخل/خارج هیوندای موتور نیز در فهرست برندگان در رده کانسپت حرفه ای قرار گرفت. این ربات خدماتی مجهز به ماژول نوآورانه Plug & Drive (PnD) هیوندای موتور است که موتور درون چرخ، فرمان، سیستم تعلیق، سیستم ترمز و سنسورهای محیطی را با هم ترکیب می کند. این ربات در حال حاضر توانایی های خود را در برنامه های آزمایشی در کره نشان می دهد.

در رده کانسپت حرفه ای، پروژه «آزمایشگاه نورد» هیوندای موتور N Vision 74 جایزه طراحی iF را به دلیل طراحی آینده نگر و مفهوم نوآورانه هیدروژن-هیبرید با کارایی بالا دریافت کرد. جوایز TopGear.com 2022 پس از اولین نمایش دیجیتال پر شور خود در جولای گذشته، این خودرو را به عنوان “Icon Instant” نامگذاری کرد.

خودروی الکتریکی تحسین شده IONIQ 6 باطری هیوندای موتور (BEV) با جایزه “طلا” در رده محصولات در صدر فهرست قرار گرفت. طراحی آیرودینامیکی آن نشان دهنده تعهد مشتری محور این برند به بهره وری انرژی و مسئولیت زیست محیطی است. «استریم لاینر برقی» از زمان عرضه خود تاکنون چندین جایزه دیگر از جمله خودروی معتبر جهانی سال، خودروی الکتریکی جهان و طراحی خودروی جهانی سال در نمایشگاه بین‌المللی خودروی نیویورک کسب کرده است.

چندین راه حل تحرک مبتنی بر رباتیک موتور هیوندای، از جمله MobED، PnD L7 و PnD Mobility، در رده مفهومی حرفه ای مورد تقدیر قرار گرفتند. همه این دستگاه ها منعکس کننده ماموریت شرکت برای گسترش دسترسی انسان و به چالش کشیدن ایده های رایج در مورد تحرک هستند.

جایزه طراحی iF یکی از سه جایزه اصلی بین‌المللی طراحی، همراه با جایزه Red Dot از آلمان و جایزه بین‌المللی تعالی طراحی (IDEA) از ایالات متحده است که برندگان را در 9 رشته از جمله محصول، ارتباطات، بسته‌بندی، طراحی خدمات، معماری تجلیل می‌کند. ، معماری داخلی، تجربه کاربری (UX)، رابط کاربری (UI) و مفاهیم حرفه ای، در 80 دسته. همه برندگان جوایز در www.ifdesign.com نشان داده شده و در برنامه طراحی iF منتشر شده است.

###

همچنین در رده کانسپت حرفه ای، هیئت داوران راه حل حرکتی رباتیک «Roun» رانندگی خودکار هیوندای موتور را که برای ارائه تجربه حرکتی بهتر برای انواع مسافران، به ویژه آنهایی که نیازهای ویژه دارند، طراحی شده است، به رسمیت شناخت.

iF International Forum Design GmbH، یکی از موسسات طراحی مستقل پیشرو در جهان، این مسابقه را در هانوفر در سال 1954 تأسیس کرد. iF Design Award Night 2023، مراسم جوایز، قرار است در 15 می در Friedrichstadt-Palast، برلین برگزار شود.

در بیانیه ای، هیئت داوران جایزه طراحی iF، IONIQ 6 را به دلیل «زیبایی ظاهری تازه و منحصر به فرد با نقوش ظریفی که به فضای داخلی آرام و آرامش بخش منتقل می شود، ستایش کرد. هویت کلی طراحی آن بر اساس تعهدات عمیق به راحتی، سبک، کارایی و مسئولیت زیست محیطی است.

هونا سئو
تیم محتوای روابط عمومی جهانی / شرکت هیوندای موتور
[email protected]
3391 3464 2 82 +

در بخش رابط کاربری، هیئت منصفه از سیستم اطلاعات سرگرمی «Seon» «Seon» به نام کابین ناوبری خودروی متصل جدید هیوندای موتور استفاده کرد که برای اولین بار در Grandeur کاملاً جدید اعمال شد. طراحی نسل بعدی سیستم دارای خط افق و اجزای گرافیکی ساده و مسطح است که با رابط کاربری کلی خودرو هماهنگ است و طراحی گرافیکی متمایز هیوندای را ایجاد می کند.

درباره شرکت هیوندای موتور
شرکت هیوندای موتور که در سال 1967 تأسیس شد، در بیش از 200 کشور جهان با بیش از 120000 کارمند برای مقابله با چالش‌های حرکتی در دنیای واقعی در سراسر جهان حضور دارد. هیوندای موتور بر اساس چشم انداز برند “پیشرفت برای بشریت” در حال تسریع تبدیل خود به ارائه دهنده راه حل های هوشمند تحرک است. این شرکت در فناوری‌های پیشرفته مانند روباتیک و تحرک هوایی پیشرفته (AAM) سرمایه‌گذاری می‌کند تا راه‌حل‌های تحرک انقلابی را ایجاد کند، در حالی که به دنبال نوآوری باز برای معرفی خدمات حمل‌ونقل آینده است. هیوندای به دنبال آینده ای پایدار برای جهان، به تلاش های خود برای معرفی خودروهای بدون آلایندگی مجهز به فناوری های پیل سوختی هیدروژنی و EV ادامه خواهد داد.


سئول، 26 آوریل 2023
– شرکت هیوندای موتور، واحد بازاریابی آن و گروه موتور هیوندای مجموعاً 19 جایزه از جمله افتخار طلا را در جایزه طراحی انجمن بین‌المللی (iF) در سال 2023 در محصولات، مفهوم حرفه‌ای، معماری داخلی، ارتباطات، تجربه کاربری برنده شدند. دسته های (UX) و رابط کاربری (UI).