برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد «هدف قرن»، «قرن تیم» یا برنامه پایداری هیوندای، لطفاً به https://www.hyundai.com/worldwide/en/worldcup/goal-of-the-century مراجعه کنید.
مخاطب:
سان وو کیم
تیم روابط عمومی جهانی / شرکت هیوندای موتور
[email protected]
+82 2 3464 2921
منبع
هیوندای همچنین رسما از “بزرگترین هدف” توسط هنرمند معاصر ایتالیایی، لورنزو کوین، رونمایی کرد. هیوندای دست به دست هم داد تا این اثر هنری به یاد ماندنی را با الهام از رویای مشترک هواداران فوتبال مبنی بر جهانی متحد برای پایداری خلق کند. خود لورنزو کوئین، اونسو کیم و یورگن گریسبک، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران خیریه جهانی فوتبال “هدف مشترک” و همچنین اعضای تیم قرن، از جمله عضو تیم ملی دانمارک و جراح نادیا ندیم، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال عمان، علی ال. هابسی، پارک جیسونگ و ربات چهارپا SPOT شرکت Boston Dynamics رونمایی رسمی این مجسمه را به طور کامل جشن گرفتند.
علاوه بر این، یک ویدیوی کمپین برای نشان دادن فینال “گل قرن” به عنوان یک تبلیغ بین مسابقات زنده جام جهانی 2022 پخش خواهد شد. این ویدئو که توسط کاپیتان تیم قرن، استیون جرارد روایت میشود، پیام امیدوارکنندهای را ارائه میدهد که وقتی به عنوان یک تیم به سمت یک هدف متحد میشویم، میتوانیم با هم به جهانی پایدار دست یابیم. همراه با مجموعه خودروهای تمام الکتریکی هیوندای IONIQ، این ویدئو همچنین شامل اعضای تیم قرن BTS و SPOT می شود تا موجی عالی از “هدف قرن” ایجاد کند.
کوین “بزرگترین هدف” را با توری فولادی بازیافتی با بیش از 70000 نقطه جوش به طور پایدار ایجاد کرد. در هسته این مجسمه یک کره فولادی بازیافتی قرار دارد که در لایه های زنده شاخ و برگ پوشیده شده است. قرار گرفتن کره زمین با نشستن درست روی خط هدف، نشان دهنده تعهد هیوندای به بزرگترین “هدف” خود یعنی متحد کردن جهان برای ساختن آینده ای پایدار است. برای نشان دادن این دیدگاه، اعضای تیم قرن و همچنین آنسو کیم و یورگن گریسبک با هم آثار هنری را با افزودن لایهای از شاخ و برگ به کره زمین تکمیل کردند.
دوحه / سئول، 16 نوامبر 2022 – شرکت خودروسازی هیوندای امروز موزه فیفا را افتتاح کرد که توسط هیوندای در جشنواره هواداران فیفا ارائه شده استTM در دوحه، قطر به عنوان بخشی از جام جهانی فوتبال 2022TM کمپین “هدف قرن”. نمایشگاه ویژه ای که در موزه فیفا با موضوع “گل ها تاریخ می آفرینند” افتتاح می شود و بهترین لحظات و گل ها را در تاریخ جام جهانی FIFA به یاد می آورد.
در مراسم افتتاحیه، جایزه برنده جام جهانی 2022 فقط برای بخش تماشای ویژه در دسترس بود، در حالی که جام Jules Rimet™، جایزه اصلی جام جهانی بین سالهای 1930 و 1970، اکنون برای بخش تماشای عادی نمایش داده میشود. در تمام مدت نمایشگاه بازدیدکنندگان همچنین میتوانند نمایش نمادین «رنگین کمان پیراهنها» را با پیراهنهای تمام 32 تیم ملی واجد شرایط و همچنین ویترینهای منحصربهفردی که از سال 1930 به هر جام جهانی FIFA اختصاص داده شده است، از جمله اشیاء اصلی و داستانهای آنها را مشاهده کنند. از دیگر نکات برجسته می توان به نمایش فیلم 8 دقیقه ای «فینال» اشاره کرد. در این نمایشگاه، هیوندای پیراهنهای کمپین امضا شده تیم قرن را به همراه علائمی از تفسیر هر یک از اعضا از بزرگترین “هدف” خود به نمایش میگذارد. هیوندای موتور از آن به عنوان فرصتی برای تشویق بازدیدکنندگان به پیوستن به عنوان حامی تیم قرن استفاده می کند و چشم انداز و ماموریت ابتکار “هدف قرن” را به اشتراک می گذارد.
مارکو فازونه، مدیر عامل، گفت: «ما بسیار خوشحالیم و بسیار هیجانزده هستیم که از طرفداران فوتبال از سراسر جهان در نمایشگاه خود در دوحه در طول جام جهانی 2022 استقبال میکنیم تا بتوانیم با هم ارتباط برقرار کنیم، درگیر باشیم و جادوی فوتبال را به اشتراک بگذاریم». موزه فیفا با تشکر از هیوندای، ما یک بار دیگر میراث و فرهنگ فوتبال را همراه با جهان برای سومین بار در چهار سال گذشته در کشور میزبان در طول یک تورنمنت بزرگ جام جهانی جشن میگیریم. این یک نقطه عطف بزرگ دیگر برای موزه فیفا خواهد بود و ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا درهای خود را به عنوان بخشی از جشنواره هواداران فیفا باز کنیم.”
این مجسمه شبیه یک قاب غول پیکر است که توسط دو دست که روی یکدیگر گرفته اند مجسم شده است و نمادی از ماموریت ابتکار عمل “هدف قرن” برای ایجاد “دنیای متحد برای پایداری” است. این مجسمه عظیم با ابعاد 7.7 متر ارتفاع و 18.25 متر عرض، تقریباً سه برابر تیرک های دروازه فوتبال است.
کوین گفت: «ممکن است هنوز به جایی که باید باشیم، نرسیده ایم، اما با تعهد به تغییر، یک قدم به رسیدن به بزرگترین هدف جهان یعنی ایجاد تفاوت با هم نزدیک تر می شویم. “مهمترین چیز در دستیابی به جهانی متحد برای پایداری، هماهنگی با محیط و هر چیزی است که ما را احاطه کرده است. بشر برای دستیابی به یک هدف پایداری باید دست در دست هم کار کند و این روایت با معنای این مجسمه مطابقت دارد.
هیوندای موزه فیفا را با استفاده از تکنیک ساخت زمین rammed ساخته است، که اجازه میدهد نمای بیرونی ساختمان بدون ایجاد زباله پس از تجزیه به طبیعت بازگردد. هیوندای برای ساخت و ساز و نمایشگاه با گروه مشاوره معماری “گریمشاو” مستقر در بریتانیا و آژانس طراحی “یونی پلان” مستقر در آلمان همکاری کرد. فضای داخلی با مواد قابل بازیافت تکمیل شد و تعهد ابتکار «هدف قرن» به پایداری را برجسته کرد. نمای بیرونی همچنین ترکیبی از تیرک های دروازه زمین فوتبال را در یک واحد تجسم می دهد که همبستگی و اتحاد را به سمت “هدف قرن” منتقل می کند.
درباره شرکت هیوندای موتور
شرکت هیوندای موتور که در سال 1967 تأسیس شد، در بیش از 200 کشور جهان با بیش از 120000 کارمند برای مقابله با چالشهای حرکتی در دنیای واقعی در سراسر جهان حضور دارد. هیوندای موتور بر اساس چشم انداز برند “پیشرفت برای بشریت” در حال تسریع تبدیل خود به ارائه دهنده راه حل های هوشمند تحرک است. این شرکت در فناوریهای پیشرفته مانند روباتیک و تحرک هوایی پیشرفته (AAM) سرمایهگذاری میکند تا راهحلهای تحرک انقلابی را ایجاد کند، در حالی که به دنبال نوآوری باز برای معرفی خدمات حملونقل آینده است. هیوندای به دنبال آینده ای پایدار برای جهان، به تلاش های خود برای معرفی خودروهای بدون آلایندگی مجهز به فناوری های پیل سوختی هیدروژنی و EV ادامه خواهد داد.
سلب مسئولیت: شرکت هیوندای موتور معتقد است اطلاعات موجود در اینجا در زمان انتشار دقیق است. با این حال، شرکت ممکن است در صورت نیاز اطلاعات جدید یا به روز شده را آپلود کند و فرض می کند که مسئولیتی در قبال صحت اطلاعات تفسیر شده و استفاده شده توسط خواننده ندارد.
– پایان –
هیوندای کمپین جام جهانی هدف قرن (GOTC) را با شعار “دنیای متحد برای پایداری” در آوریل با “قرن تیم” راه اندازی کرد، گروهی از سفیران که پروژه های مختلف زیست محیطی و پایداری اجتماعی را در طول سال 2022 ترویج خواهند کرد. این شرکت فعالیت های مختلفی از جمله برگزاری رویداد “هیوندای هدف قرن” و انتشار آهنگ کمپین جام جهانی “هنوز به آینده (هیوندای نسخه)” را با BTS انجام داده است. هیوندای همچنین 616 وسیله نقلیه ناوگان را در طول جام جهانی 2022 ارائه خواهد کردTM. از این ناوگان، 446 وسیله نقلیه مسافربری وجود خواهد داشت که بیش از نیمی از آنها (226 دستگاه) مدل های هیبریدی الکتریکی (HEV) و الکتریکی باتری (BEV) هستند.
جام جهانی 2022 هم برای هیوندای و هم برای کوین مهم بودTMکشور میزبان در خلق این مجسمه نقش دارد. این مجسمه توسط ماهیگیران محلی قطری با استفاده از تکنیک های سنتی صنایع دستی بافته شده است و هدف را با یک توری بازیافتی بر پایه کتانی تکمیل می کند. این فرآیند فناوریهای مجسمهسازی قدیمی و جدید را با هم متحد میکند و به عنوان استعاره عالی برای پرورش جهانی متحد برای پایداری عمل میکند.
- موزه فیفا ارائه شده توسط هیوندای بخشی از جام جهانی 2022 این شرکت استTM کمپین “هدف قرن”.
- هدف “هدف قرن” تشویق هواداران فوتبال در سراسر جهان برای حرکت به سمت دستیابی به بزرگترین هدف “جهانی متحد برای پایداری” است.
- این شرکت همچنین رسماً مجسمه فولاد بازیافتی رکورددار «بزرگترین هدف» اثر هنرمند معاصر و عضو تیم قرن لورنزو کوئین را به طور رسمی معرفی کرد.
«پایداری هدف دیگری است که هیوندای و فیفا با هم در نظر می گیرند. آنسو کیم، معاون اجرایی هیوندای موتور هند، منطقه استراتژیک خاورمیانه و آفریقا، گفت: از طریق قدرت اتحاد فوتبال، ما معتقدیم که دنیای ما میتواند با موضوع پایداری گرد هم بیاید تا تغییراتی را برای فردایی بهتر ایجاد کنیم.
به مناسبت این مناسبت، اونسو کیم، معاون اجرایی هیوندای موتور هند، منطقه استراتژیک خاورمیانه و آفریقا، و جیسونگ پارک، عضو تیم قرن و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کره، به همراه مدیر عامل موزه فیفا به افتتاحیه موزه پیوستند. مارکو فازونه و همچنین سه سفیر رسمی موزه فیفا: جیانلوکا زامبروتا برنده جام جهانی فوتبال 2006 ایتالیا، دیگو فورلند برنده توپ طلای جام جهانی فوتبال 2010 اروگوئه و پاسکال زوبربولر اسطوره دروازه بان سوئیس.
اطلاعات بیشتر در مورد هیوندای موتور و محصولات آن را می توانید در آدرس زیر مشاهده کنید:
http://worldwide.hyundai.com یا http://globalpr.hyundai.com