هیوندای موتور میزبان کارگاه جهانی تعمیر و نگهداری خودروهای الکتریکی “EV Tech Lab” است.


  • ‘EV Tech Lab’ برای پرورش متخصصان خدمات جهانی تعمیر و نگهداری خودروهای الکتریکی از طریق آموزش و تمرین تخصصی طراحی شده است
  • کارگاه شامل دوره‌های تعاملی در آموزش تعمیر خودروهای برقی سطح بالا، مطالعات در مورد موارد تعمیر و نگهداری معمولی، یادگیری روندهای فناوری و بازدیدهای پایه در محل بود.
  • بیست و پنج متخصص کلیدی تعمیر و نگهداری خودروهای الکتریکی از اروپا، ایالات متحده و آسیا در این کارگاه آموزشی 9 روزه شرکت کردند.

سئول، 8 ژوئیه 2022 – شرکت خودروسازی هیوندای امروز اعلام کرد که یک «آزمایشگاه فناوری EV»، یک کارگاه جهانی متخصص در تعمیر و نگهداری خودروهای الکتریکی (EV) برگزار کرده است تا توانایی‌های حرفه‌ای خود را در عصر EV افزایش دهد.

این کارگاه برای کمک به ایجاد هیوندای موتور به عنوان یک شرکت برتر خودروهای برقی با قرار دادن متخصصان جهانی تعمیر و نگهداری خودروهای برقی از طریق آموزش های نظری و عملی طراحی شد. این آموزش بر تعمیر خودروهای برقی متمرکز بود، با دوره‌هایی که بر موارد تعمیر و نگهداری معمولی و تعمیرات سطح بالا متمرکز بودند.

سونگ نام کیم، معاون رئیس جمهور و رئیس بخش خدمات و کانال جهانی در شرکت موتور هیوندای گفت: “این کارگاه به هیوندای موتور کمک می کند تا به عنوان یک برند برتر جهانی در فناوری تعمیر و نگهداری خودروهای برقی پیشرو باشد.” ما به تلاش خود برای ارائه خدمات تعمیر و نگهداری حرفه ای و پیشرفته برای خودروهای الکتریکی به مشتریان جهانی خود ادامه خواهیم داد.

هیوندای موتور این کارگاه را از 28 ژوئن تا 6 ژوئیه با حضور 25 متخصص کلیدی جهانی تعمیر و نگهداری خودروهای برقی از اروپا، ایالات متحده و آسیا برگزار کرد. کارشناسان خدمات برجسته در هیوندای موتور، از جمله مکانیک های ماهر از کره، آموزش را رهبری کردند.

دوره های تعاملی این کارگاه شامل “آموزش فناوری EV” بر اساس موارد واقعی میدانی و موارد تعمیر منطقه ای مشترک، “مطالعه فناوری EV” در مورد موارد مرتبط با کیفیت و سخنرانی در مورد روندهای EV، و “تجربه فناوری EV” با سفرهای میدانی به خودروهای برقی مرتبط بود. سایت‌هایی، از جمله کارخانه اولسان هیوندای موتور، هیوندای موتور استودیو گویانگ، جنسیس سوجی، و پایگاه‌های خدمات تخصصی خودروهای برقی مانند ایستگاه خودروهای الکتریکی هیوندای گانگدونگ.

همانطور که مصرف کنندگان بیشتری خودروهای برقی را انتخاب می کنند، انتظار می رود اهمیت خدمات و زیرساخت های نگهداری سیستماتیک افزایش یابد. هیوندای موتور بر ادامه آموزش کارشناسان تعمیر و نگهداری متمرکز است. برای این منظور، این شرکت قصد دارد با تقویت قابلیت های تجزیه و تحلیل داده های تعمیر و نگهداری خودروهای برقی خود در بخش های خدمات جهانی، خدمات پیشگیرانه به مشتریان ارائه دهد.

– پایان –

درباره شرکت هیوندای موتور
شرکت هیوندای موتور که در سال 1967 تأسیس شد، در بیش از 200 کشور جهان با بیش از 120000 کارمند برای مقابله با چالش‌های حرکتی در دنیای واقعی در سراسر جهان حضور دارد.

هیوندای موتور بر اساس چشم انداز برند “پیشرفت برای بشریت” در حال تسریع تبدیل خود به ارائه دهنده راه حل های هوشمند تحرک است.

این شرکت در فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند روباتیک و تحرک هوایی شهری (UAM) سرمایه‌گذاری می‌کند تا راه‌حل‌های تحرک انقلابی ایجاد کند، در حالی که به دنبال نوآوری باز برای معرفی خدمات حمل‌ونقل آینده است.

هیوندای به دنبال آینده‌ای پایدار برای جهان، به تلاش‌های خود برای معرفی خودروهای بدون آلایندگی مجهز به فناوری‌های پیل سوختی هیدروژنی و EV ادامه خواهد داد.

اطلاعات بیشتر در مورد هیوندای موتور و محصولات آن را می توانید در آدرس زیر مشاهده کنید:

http://worldwide.hyundai.com یا http://globalpr.hyundai.com



منبع