هیوندای موتور ورود برند N به چین را با رونمایی از طرح جدید Elantra N در خودرو شانگهای 2023 اعلام کرد.

منطقه دوستدار محیط زیست، رقابت فناوری هیوندای موتور را به عنوان پیشرو در برقی‌سازی خودرو و تحرک پاک با خودروی الکتریکی پیل سوختی و سیستم پیل سوختی هیدروژنی بهینه‌سازی شده چین به نمایش می‌گذارد. همچنین پلتفرم اختصاصی IONIQ 6 و پلتفرم ماژولار جهانی برقی (E-GMP) گروه موتور هیوندای موتور برای خودروهای برقی باتری دار دارد.

پس از افشای طراحی جدید Elantra N، این شرکت برنامه های خود را برای راه اندازی مدل های برند N در چین با کمپین های بازاریابی تخصصی شرح داد و بر قصد خود برای سرعت بخشیدن به گسترش آن در بازار با عملکرد بالا چین با کیفیت، قابلیت ها و فناوری های خودروهای برند N تاکید کرد.

لی در معرفی طرح تجاری هیوندای موتور برای بازار چین، اضافه کرد که این شرکت به ساخت خط تولید خودروهای تمام الکتریکی خود ادامه خواهد داد. و مدل‌های برند N با کارایی بالا را معرفی کنید، با شرکت‌های برتر چینی همکاری کنید تا به سبز شدن بازار خودروهای تجاری داخلی کمک کنید، و در ایجاد اکوسیستم هیدروژنی برای کمک به دستیابی به هدف بی‌طرفی کربن در چین پیشگام شوید.

هیوندای موتور با رونمایی از طراحی بیرونی جدید النترا N رسما از عرضه کامل برند N در چین خبر داد.

وارتنبرگ گفت: “از طریق فعالیت های مختلف برندهای محلی در بازار چین، ما تلاش خواهیم کرد تا “N-Thusiasts” بسازیم که از تجربه برند ارائه شده توسط N لذت می برند و اشتیاق به عملکرد بالا دارند.”

در عقب، لامپ‌های ترکیبی بیضی شکل و چراغ‌های عقب تمیز جلوه ممتازی به خودرو بخشیده است.

هیوندای موتور همچنین خودروهای مفهومی «آزمایشگاه نورد» برند N، RN22e و N Vision 74 را معرفی کرد که دیدگاه الکتریکی این برند را بیشتر نشان می‌دهد و در عین حال ویژگی‌های عملکردی الهام‌گرفته از موتوراسپورت آن را به نمایش می‌گذارد – راسکل گوشه‌ای، قابلیت پیست مسابقه‌ای و ماشین اسپرت روزمره – برای افزایش درک بیشتر. رقابت و چشم انداز برند N.

وارتنبرگ می‌گوید: «با هر سه ویژگی اصلی رانندگی برند N، IONIQ 5 N آغاز عصر جدیدی از الکتریکی‌سازی با عملکرد بالا است و ما مطمئن هستیم که معیار جدیدی برای عملکرد بالا پایدار ایجاد خواهد کرد.»

هیوندای موتور مجموعه رقابتی خود را برای چین در غرفه 2160 متر مربعی خود در اتو شانگهای 2023 با موضوع “تغییر هیجان انگیز – آوردن لذت رانندگی پویا به زندگی روزمره از طریق تجربیات متفاوت مشتری” به نمایش می گذارد. کانسپت طراحی غرفه، “Illuminated Pixel Cloud”، فناوری و چشم انداز الکتریکی هیوندای را برجسته می کند.

  • النترا N جدید هیوندای موتور در نیمه دوم سال جاری در چین عرضه می شود
  • این شرکت انتظار دارد از طریق معرفی برند N با عملکرد بالا، رقابت خود را در چین تقویت کند
  • کمپین های بازاریابی بومی سازی شده مختلف که به مشتریان امکان می دهد فناوری های با کارایی بالا برند N را به طور مستقیم تجربه کنند
  • MUFASA، یک SUV جمع و جور که به طور خاص برای چین طراحی شده است، نیز اولین نمایش جهانی خود را در Auto Shanghai 2023 انجام می دهد. راه اندازی آن برای نیمه اول سال جاری برنامه ریزی شده است
  • غرفه این شرکت در مجموع 20 وسیله نقلیه شامل مدل های جدید، خودروهای با کارایی بالا و وسایل نقلیه سازگار با محیط زیست را نشان می دهد و تجربیات جذابی را برای وسایل نقلیه با کارایی بالا به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

هیوندای موتور با ورود به چین، بزرگترین بازار خودروهای با کارایی بالا در آسیا، قصد دارد ضمن ایجاد پایگاه هواداران محلی هیوندای و تقویت رقابت‌پذیری آن در بازار چین، رقابت‌پذیری محصول برند N و تجربیات متفاوت مشتریان را ارتقا دهد.

MUFASA همچنین به بهترین سیستم‌های دستیار راننده در کلاس برای ایمنی و راحتی بیشتر مجهز شده است، از جمله سیستم‌های کمکی جلوگیری از برخورد به جلو (FCA-JT)، کمک جلوگیری از برخورد در نقطه کور (BCA)، هوشمند مبتنی بر ناوبری. کروز کنترل (NSCC) و کمک رانندگی بزرگراه (HDA).



منبع

در کناره‌ها، نوارهای قرمز رنگ N در سرتاسر سپرهای جلو و عقب، از جمله قالب‌های رکاب جانبی، ظاهر متمایز یک خودروی با عملکرد بالا را کامل می‌کند. علاوه بر این، نشان مشکی آنودایز شده که هویت طراحی جدید برند N خواهد بود که با Elantra N جدید شروع می شود، تصویر اسپرت این مدل را برجسته می کند.

منطقه خودروی جدید، جایی که Elantra N و MUFASA جدید در معرض نمایش هستند، یک منطقه اختصاصی برای بازدیدکنندگان برای دیدن مدل‌های تولیدی مختلف (شامل نمونه‌های فقط چینی یا بهینه‌سازی شده برای چین)، مانند Shenda (با نشان سانتافه در برخی بازارها) است. )، Cousteau MPV، Tucson Hybrid، Sonata، Elantra و Palisade.

رونمایی از طرح جدید النترا N و ورود تمام عیار برند N به چین

به ویژه، این شرکت به طور فعال برنامه‌های تعامل مختلفی را اجرا خواهد کرد تا مشتریان بیشتری بتوانند لذت احساسی و فناوری‌های با عملکرد بالا را که برند N ارائه می‌کند، تجربه کنند.


شانگهای، 18 آوریل 2023
– شرکت هیوندای موتور به طور فعال در حال تقویت رقابت خود در بازار چین با به نمایش گذاشتن فناوری های پیشرفته برند N با کارایی بالا در اتو شانگهای 2023 است.

هیوندای موتور همچنین قصد دارد از امسال برنامه “تجربه رانندگی N” را در چین به صورت آزمایشی اجرا کند تا مشتریانی از مبتدی تا علاقه مندان به ورزش های موتوری بتوانند عملکرد رانندگی N را تجربه کنند.

این پیشرانه در یک تریم با موتور 2.0 لیتری بنزینی عرضه خواهد شد که حداکثر توان خروجی آن 160 اسب بخار و حداکثر گشتاور 193 نیوتن متر (19.68 کیلوگرم بر متر) است.

MUFASA دارای بسیاری از ویژگی‌ها و فناوری‌های پیشرفته است که با مفهوم «شاسی‌بلند خانه هوشمند متحرک» مطابقت دارد، از جمله ظرفیت صندوق عقب 450 لیتری در کلاس، صندلی‌های ردیف دوم تاشو 6:4 و ویژگی‌های دستگاه هوشمند، مانند اتصال هوشمند. سیستم و صفحه نمایش دوگانه 12.3 اینچی.

هیوندای موتور فاش کرد که قصد دارد مدل جدید N با کارایی بالا را در چین عرضه کند که با Elantra N جدید در نیمه دوم سال جاری آغاز خواهد شد. این شرکت مدل الکتریکی IONIQ 5 N با کارایی بالا را در ماه جولای امسال نیز بر اساس اولین مدل برقی برند N معرفی خواهد کرد و برای عرضه در سال آینده برنامه ریزی شده است.

اطلاعات بیشتر در مورد موتور هیوندای و محصولات آن را می توانید در آدرس زیر مشاهده کنید: http://worldwide.hyundai.com یا http://globalpr.hyundai.com

لی با اشاره به برنامه‌های جاه‌طلبانه این شرکت گفت: «با معرفی برند N با کارایی بالا، هیوندای می‌خواهد تجربه رانندگی متفاوتی را با کیفیت و فناوری‌های برجسته‌مان به مشتریان چینی ارائه دهد.

این فضای عظیم در مجموع شامل 20 وسیله نقلیه است که در سه منطقه تعیین شده نمایش داده شده اند: منطقه جدید خودرو، منطقه N با عملکرد بالا و منطقه خودرو دوستدار محیط زیست.

بدنه ظریف و عناصر طراحی پیچیده MUFASA بر اساس هویت طراحی هیوندای یعنی «اسپورت حسی» و به طور خاص برای بازار چین طراحی شده است. این مدل کاملاً جدید در نیمه اول سال جاری در چین عرضه خواهد شد.

ابعاد این SUV جمع و جور 4475 میلی متر طول، 1850 میلی متر عرض، 1665 میلی متر ارتفاع و 2680 میلی متر فاصله بین دو محور است.

در جلوی آن، جلوپنجره رادیاتور با طرح پارامتری و چراغ‌های جلو عمودی MUFASA تصویری احساسی و خلاقانه ایجاد می‌کند، در حالی که سپر افقی ظاهری لوکس و پویا ایجاد می‌کند.

###

اولین نمایش جهانی MUFASA، شاسی بلندهای جمع و جور که به طور خاص برای چین طراحی شده اند

علاوه بر این، این شرکت در نظر دارد با میزبانی رقابت هیوندای N e-Sports Racing Challenge، رقابت موتوراسپورت دیجیتال، و راه‌اندازی کانال‌های ارتباط آنلاین مشتری، تجربیات جدیدی برای مشتری ایجاد کند.

غرفه هیوندای وسعت و عمق خط تولید خودرو و رقابت برند خود را به نمایش می گذارد

کمک به احیای فرهنگ عملکرد بالا در بازار چین

از سال آینده، هیوندای موتور نقاط تماس مختلفی را برای مشتریان ایجاد خواهد کرد تا فرهنگ رانندگی با عملکرد بالا را با برگزاری «مسابقه مسابقه تک‌ساز» در چین، مسابقه‌ای که شرکت‌کنندگان در آن با همان مدل و مشخصات خودرو به رقابت می‌پردازند، ایجاد کند.

هیوندای موتور همچنین با مجموعه‌ای از ویژگی‌های راحتی پیشرفته، مانند سیستم تصفیه هوا PM 2.5 که می‌تواند گرد و غبار ریز را فیلتر کند تا هوای خودرو را تازه و تمیز نگه دارد، کلید بلوتوث، سیستم شارژ بی‌سیم گوشی‌های هوشمند و درب عقب برقی، رقابت MUFASA را به حداکثر رساند.

علاوه بر این، این شرکت قصد دارد در مسابقات قهرمانی خودروهای تور چین TCR 2023 که در ماه مه برگزار می شود شرکت کند تا با برگزاری رویدادهایی همراه با رویداد تجربه مشتری “Track Day” پایگاه طرفداران برند N را در چین ایجاد کند.

منطقه N با کارایی بالا، «آزمایشگاه‌های رولینگ» RN22e و N Vision 74 و همچنین وسایل نقلیه موتوراسپورت، مانند خودروی جدید Elantra N Cup، Elantra N TCR جدید، i20 N Rally1 هیبریدی، و Tucson N Line بهینه‌سازی شده توسط چین را به نمایش می‌گذارد. Lafesta N Line.

قسمت جانبی یک شبح حسی با برآمدگی های کوتاه جلو و عقب، فاصله بین دو محور بلند و مرکز ثقل کم را نشان می دهد، در حالی که عناصر طراحی سه بعدی با خطوط دینامیکی مستقیم توجه را به سبک منحصر به فرد MUFASA جلب می کند.

هیوندای موتور هر ماه از ماه مه تا سپتامبر رویدادی را در شهرهای بزرگ چین مانند شانگهای و پکن برگزار می‌کند که در آن مشتریان می‌توانند خودروهای برند N با عملکرد بالا را در پیست برانند و کیفیت محصول عالی و کیفیت عالی خود را تجربه کنند. شخصیت “سرگرم کننده برای رانندگی”.

هیوک جون لی، معاون اجرایی گروه موتور هیوندای چین (HMGC)، در سخنان خوشامدگویی خود در کنفرانس مطبوعاتی این شرکت گفت: «هیوندای از طریق تبدیل فعال خود به ارائه‌دهنده راه‌حل‌های تحرک هوشمند، جهشی جدید در چین انجام می‌دهد.

هیوندای موفاسا، یک SUV جمع و جور که به طور خاص برای بازار چین طراحی شده است، امروز در نمایشگاه خودرو شانگهای 2023 به نمایش درآمد.

النترا N جدید که طراحی بیرونی آن برای اولین بار در جهان امروز رونمایی شد، یک سدان با عملکرد بالا بر اساس مدل استاندارد جدید النترا فیس لیفت شده است که در ماه مارس در کره عرضه شد. این خودرو با طراحی ماشین پایه و قابلیت رانندگی پویا با الهام از پیشرفت های تکنولوژیکی هیوندای موتور اسپورت مشخص می شود.

هونا سئو
تیم محتوای روابط عمومی جهانی / شرکت هیوندای موتور
[email protected]
9852 2628 2 +82

MUFASA با مفهوم «شاسی‌بلند خانه هوشمند متحرک» توسعه داده شد که تجربه‌ای متمایز از موبایل را با طراحی شیک و نوآورانه، امکانات پیشرفته و بهترین فضای کلاس برای ایجاد تجربه‌ای راحت و راحت مانند خانه ارائه می‌دهد.

امروز، این شرکت از طراحی بیرونی Elantra N جدید (با نشان آوانته N در کره) در اتو شانگهای 2023 رونمایی کرد که نشان دهنده ورود گسترده برند N به بازار چین است. این نمایشگاه تجاری (که رسماً به عنوان نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو شانگهای شناخته می شود) در مرکز نمایشگاه ها و همایش های ملی در شانگهای چین در حال برگزاری است و از 18 تا 27 آوریل برگزار می شود.

مخاطب:

تیل وارتنبرگ، معاون رئیس و رئیس بخش N brand & Motorsports با ابراز اطمینان از ورود برند N گفت: «الانترا N جدید، یکی از محبوب‌ترین مدل‌های برند N در سراسر جهان، یک تغییر دهنده بازی در بازار چین خواهد بود. وارد بازار چین با عملکرد بالا

درباره شرکت هیوندای موتور
شرکت هیوندای موتور که در سال 1967 تأسیس شد، در بیش از 200 کشور جهان با بیش از 120000 کارمند برای مقابله با چالش‌های حرکتی در دنیای واقعی در سراسر جهان حضور دارد. هیوندای موتور بر اساس چشم انداز برند “پیشرفت برای بشریت” در حال تسریع تبدیل خود به ارائه دهنده راه حل های هوشمند تحرک است. این شرکت در فناوری‌های پیشرفته مانند روباتیک و تحرک هوایی پیشرفته (AAM) سرمایه‌گذاری می‌کند تا راه‌حل‌های تحرک انقلابی را ایجاد کند، در حالی که به دنبال نوآوری باز برای معرفی خدمات حمل‌ونقل آینده است. هیوندای به دنبال آینده ای پایدار برای جهان، به تلاش های خود برای معرفی خودروهای بدون آلایندگی مجهز به فناوری های پیل سوختی هیدروژنی و EV ادامه خواهد داد.

هیوندای موتور با شروع نمایش خود در خودرو شانگهای 2023، قصد دارد به تلاش های بازاریابی بومی سازی شده مختلف برای ترویج برند N و کمک به احیای فرهنگ عملکرد بالا در بازار چین ادامه دهد.

در عقب، سپر مشکی بزرگ شده و جزئیات دم قایق اضافه شده است تا ضمن بهبود آیرودینامیک، تصویر اسپرت خودرو را برجسته کند.

جلوی Elantra N جدید با تریم مشکی بزرگ شده و تزئینات رنگ بیرونی در مقایسه با مدل پایه پایین‌تر است و جزئیات طراحی سپر جسورانه‌تر ظاهری پویا و تهاجمی به آن بخشیده است که عملکرد بالایی را به نمایش می‌گذارد.

هیوندای موتور همچنین MUFASA را معرفی کرد، یک SUV جمع و جور که به طور خاص برای چین طراحی شده است، که نشان دهنده تعهد قوی این شرکت به بازگشت مجدد در بزرگترین بازار خودروی جهان است.