اطلاعات بیشتر در مورد هیوندای موتور و محصولات آن را می توانید در آدرس زیر مشاهده کنید:
http://worldwide.hyundai.com یا http://globalpr.hyundai.com
مخاطب:
فیلیپ ژوردین
تیم محتوای روابط عمومی جهانی / شرکت هیوندای موتور
[email protected]
+82 020 3464 4485
منبع
– پایان –
این فیلم همچنین دارای چندین مفهوم حرکتی آینده هیوندای موتور برای احیای شهرها است، از جمله تحرک هوایی پیشرفته (AAM)، شکل جدیدی از تحرک با استفاده از فضای هوایی برای کاهش زمان حمل و نقل. وسایل نقلیه هدفمند (PBV)، یک وسیله حمل و نقل شهری سازگار با محیط زیست برای تطبیق با سبک های زندگی متنوع؛ و هاب، فضایی برای انتقال تحرک و فعالیت های اجتماعی. این فیلم همچنین دارای یک رباتاکسی خودران خیالی است که بر اساس هیوندای پونی، اولین مدل اختصاصی هیوندای موتور ساخته شده است. همه در زمینه “Nueva York”، شهری در Spider-Verse در سال 2099 نشان داده شده اند.
سئول/دره چشمه، کالیفرنیا، 16 مه 2023 – شرکت هیوندای موتور و سونی پیکچرز در تابستان امسال دوباره در «مرد عنکبوتی: در سراسر دنیای عنکبوتی» به نیروها می پیوندند. این انیمیشن دارای نسخه پروازی از مدل مفهومی Prophecy EV شرکت و چشم انداز حرکتی آینده آن است. یک کمپین بازاریابی جهانی هماهنگ، خودروهای تمام برقی تحسین شده هیوندای IONIQ را مورد توجه قرار می دهد.
Sungwon Jee، معاون ارشد و مدیر ارشد بازاریابی جهانی در شرکت هیوندای موتور، گفت: “از طریق مشارکت خود، هدف ما ارائه چشم انداز حرکتی آینده با محتوای سرگرمی است که نسل های جوان دوست دارند.” این کمپین مورد استقبال مشتریان قرار خواهد گرفت و ما امیدواریم که حرکت مثبتی برای برند هیوندای ایجاد کنیم.
- انیمیشن جدید نسخه پرنده EV مفهومی Prophecy هیوندای موتور، سلف مدل تمام الکتریکی IONIQ 6، همراه با نمونه هایی از چشم انداز حرکتی آینده این شرکت را به نمایش می گذارد.
- تیم به یک کمپین بازاریابی جهانی چند بعدی، با تبلیغات تلویزیونی متحرک، محتوای رسانه های اجتماعی، ویدیوهای پشت صحنه و نمایشگاه آفلاین گسترش می یابد.
- اکنون در سومین قسط خود، این مشارکت IP سونی پیکچرز را با فناوریهای پیشرو هیوندای موتور و طرحهای نوآورانه بصری جفت میکند.
در این فیلم جدید که از ماه ژوئن در سینماهای سراسر جهان اکران میشود، مخاطبان «پیشگویی پرواز» را خواهند دید، نسخهای از خودروی مفهومی دنیای واقعی که الهامبخش طراحی IONIQ 6 است، «استریم لاینر الکتریکی» که اخیرا برنده سه جایزه جهانی شده است. افتخارات خودروی سال و جایزه طراحی “طلا” iF.
هیوندای موتور و سونی پیکچرز نیز در حال همکاری در یک کمپین بازاریابی جهانی چند بعدی هستند که بین ماه می و جولای اجرا می شود. این کمپین شامل یک تبلیغ تلویزیونی متحرک است که شامل Spider-Man، IONIQ 6 و IONIQ 5 می شود و از آهنگ جدیدی که توسط Metro Boomin تهیه شده است، استفاده می کند. علاوه بر این، محتوای رسانههای اجتماعی با مضمون Spider-Verse، یک فیلم پشت صحنه در مورد مفاهیم حرکتی آینده هیوندای که سابقه همکاری هیوندای و سونی در روند تولید فیلم را در بر میگیرد و یک نمایشگاه تبلیغاتی آفلاین وجود دارد.
این همکاری ناشی از یک مشارکت تبلیغاتی جهانی است که هیوندای موتور در سال 2020 با سونی پیکچرز امضا کرد تا چشم انداز تحرک انسان محور این شرکت را از طریق محصول و نوآوری های فناوری به نمایش بگذارد. قسمت های قبلی شامل «مرد عنکبوتی: راهی برای خانه نیست» (2021) با خودروی الکتریکی اختصاصی IONIQ 5 و توسان SUV، و «Uncharted» (2022) با SUV مفهومی Tucson Beast و خودروهای تولیدی مختلف بود. «مرد عنکبوتی: در عرض آیه عنکبوتی» دنبالهای بر اسکار است.®برنده فیلم انیمیشن «مرد عنکبوتی: به سوی آیه عنکبوتی» (2018).
درباره شرکت هیوندای موتور
شرکت هیوندای موتور که در سال 1967 تأسیس شد، در بیش از 200 کشور جهان با بیش از 120000 کارمند برای مقابله با چالشهای حرکتی در دنیای واقعی در سراسر جهان حضور دارد. هیوندای موتور بر اساس چشم انداز برند “پیشرفت برای بشریت” در حال تسریع تبدیل خود به ارائه دهنده راه حل های هوشمند تحرک است. این شرکت در فناوریهای پیشرفته مانند روباتیک و تحرک هوایی پیشرفته (AAM) سرمایهگذاری میکند تا راهحلهای تحرک انقلابی را ایجاد کند، در حالی که به دنبال نوآوری باز برای معرفی خدمات حملونقل آینده است. هیوندای به دنبال آینده ای پایدار برای جهان، به تلاش های خود برای معرفی خودروهای بدون آلایندگی مجهز به فناوری های پیل سوختی هیدروژنی و EV ادامه خواهد داد.
در طول رابطه طولانی مدت ما با هیوندای، تیم آنها به ایجاد کمپین های چشمگیر ادامه می دهد که ماهیت برند را به تصویر می کشد. هیوندای با استفاده از موسیقی متن فیلم، یک کمپین بازاریابی شیک و پیشرفته ایجاد کرده است که محصولات نوآورانه خود را کاملاً با یکی از نمادینترین شخصیتهای ابرقهرمانی هماهنگ میکند.» سرگرمی، سونی پیکچرز سرگرمی.