هیوندای موتور کمپین “هدف قرن” را برای تمرکز بر فراگیر شدن برای جام جهانی زنان 2023 گسترش می دهد.


  • کمپین جدید مبتنی بر فعالیت‌های معرفی شده در جام جهانی فوتبال قطر 2022™، پیام‌رسانی کمپین را به «زنان + فراگیری» گسترش می‌دهد.
  • طرح‌هایی شامل «تا کجا آمده‌ایم»، یک فیلم کمپین که تاریخچه فوتبال زنان و حمایت هیوندای موتور از این ورزش را مستند می‌کند، نمایشگاهی ویژه در موزه فیفا، فعالیت‌های مرتبط با هدف مشترک فوتبال برای زنان و دختران، جوانان. جشنواره و موارد دیگر


سئول، 18 جولای 2023
– شرکت هیوندای موتور امروز اعلام کرد که کمپین ارتباطی جهانی «هدف قرن» (GOTC) را با ابتکارات برندهای مختلف برای جام جهانی زنان فیفا استرالیا و نیوزلند 2023 راه‌اندازی می‌کند.

این خبر پس از اعلام اخیر شراکت مجدد هیوندای موتور با فیفا منتشر می شود که دامنه این شرکت را به عنوان یک شریک رسمی جابجایی تقویت می کند و شامل تحرک هوایی و روباتیک، هر دو بخش تجاری نوآورانه در آینده برای شرکت است.

کمپین جدید مبتنی بر فعالیت‌های GOTC است که در طول جام جهانی فوتبال قطر 2022 آغاز شد که نشان‌دهنده تعهد هیوندای موتور به تلاش‌های پایدار، نوآورانه و انسانی در سراسر جهان است. با گسترش کمپین GOTC، هیوندای موتور قصد دارد تاریخچه فوتبال زنان و دیدگاه شرکت را برای حمایت مالی از جام جهانی زنان از طریق یک پیام تجاری جدید و انسانی‌تر که شامل «زنان + فراگیر بودن» به عنوان مفاهیم کلیدی است، ترکیب کند.

Sungwon Jee، معاون ارشد و مدیر ارشد بازاریابی جهانی در شرکت هیوندای موتور گفت: امسال، کمپین هدف قرن هیوندای تلاش‌های قبلی خود را برای ایجاد جهانی پایدار با تمرکز بر فراگیری اجتماعی برای زنان گسترش می‌دهد. “این کمپین نه تنها با حمایت از جام جهانی زنان 2023، بلکه با تجلیل از میراث و تاریخ فوتبال زنان، زنانگی را در بر می گیرد.”

جی گفت: «با نگاهی به اینکه فوتبال زنان چقدر پیشرفت کرده است، هیوندای دیدگاه خوش بینانه ای نسبت به آینده دارد. هیوندای به‌عنوان یکی از حامیان قدیمی این بازی از سال 1999، در صدد است تا به ترویج فراگیری و برابری در سراسر جهان ورزش ادامه دهد.

به عنوان بخشی از کمپین جدید، هیوندای موتور یک ویدیوی کمپین جهانی منتشر کرد که پیام اصلی آن “تا کجا آمده ایم” به عنوان ادای احترام به تاریخ قابل توجه فوتبال زنان است. این یادبود پیشرفت قابل توجهی است که به دست آمده است و مشارکت پایدار بین هیوندای موتور و جام جهانی زنان را برجسته می کند، که طی 25 سال چشمگیر و شامل هفت تورنمنت از سال 1999. این فیلم برخی از افسانه ای ترین لحظات فوتبال زنان را از سال 1850 تا امروز به نمایش می گذارد.

هیوندای موتور از نمایشگاه ویژه‌ای تحت عنوان «Calling the Shots: Faces of Women’s Football» در موزه فیفا، در جریان جشنواره هواداران فیفا در پارک تومبالانگ، سیدنی، از 20 جولای تا 20 آگوست 2023 حمایت می‌کند. این نمایشگاه میراث را جشن می‌گیرد. بازیکنان، کادرفنی و هوادارانی که تاکنون در توسعه جام جهانی زنان نقش داشته اند. هیوندای موتور همچنین ساخت پایدار موزه را از طریق استفاده از مواد بازیافتی برجسته می کند.

هیوندای موتور برای افزایش آگاهی بیشتر از کمپین GOTC و انتشار پیام خود به طرفداران فوتبال، همکاری خود را با Common Goal برای حمایت از فعالیت های مرتبط با فوتبال زنان از سر می گیرد. این شرکت حامی برنامه «شتاب دهنده هدف جهانی 5» است که بر توسعه الگوهای زنان برای فوتبالیست های جوان و گسترش فرصت های حضور زنان در فوتبال تمرکز دارد.

هیوندای موتور همچنین اسپانسر فستیوال 23، یک جشنواره هشت روزه جوانان «فوتبال برای خوب» است که در هفته یک چهارم نهایی جام جهانی زنان 2023 در سیدنی برگزار می شود. از طریق این جشنواره، این شرکت تأثیر اجتماعی بازی را جشن می گیرد و دختران جوان را برای ترکیبی از کارگاه های آموزشی و برنامه های فرهنگی گرد هم می آورد.

با همکاری پلتفرم دیجیتال فیفا (FIFA+)، چندین برنامه بازی مانند “Trivia”، “Hyundai Goal of the Tournament” و “Hyundai Match Predictor” در طول مسابقات عملیاتی خواهند شد تا به انتشار پیام کمپین به طرفداران جهانی فوتبال کمک کنند. .

###

درباره شرکت هیوندای موتور
شرکت هیوندای موتور که در سال 1967 تأسیس شد، در بیش از 200 کشور جهان با بیش از 120000 کارمند برای مقابله با چالش‌های حرکتی در دنیای واقعی در سراسر جهان حضور دارد. هیوندای موتور بر اساس چشم انداز برند “پیشرفت برای بشریت” در حال تسریع تبدیل خود به ارائه دهنده راه حل های هوشمند تحرک است. این شرکت در فناوری‌های پیشرفته مانند روباتیک و تحرک هوایی پیشرفته (AAM) سرمایه‌گذاری می‌کند تا راه‌حل‌های تحرک انقلابی را ایجاد کند، در حالی که به دنبال نوآوری باز برای معرفی خدمات حمل‌ونقل آینده است. هیوندای به دنبال آینده ای پایدار برای جهان، به تلاش های خود برای معرفی خودروهای بدون آلایندگی مجهز به فناوری های پیل سوختی هیدروژنی و EV ادامه خواهد داد.

اطلاعات بیشتر در مورد موتور هیوندای و محصولات آن را می توانید در آدرس زیر مشاهده کنید: http://worldwide.hyundai.com یا http://globalpr.hyundai.com

مخاطب:

فیلیپ ژوردین
تیم روابط عمومی جهانی / گروه موتور هیوندای
[email protected]



منبع