هیوندای موتور Re:Style 2023 را با طراح جهانی جرمی اسکات معرفی کرد


  • کلکسیون لباس مدرن توسط جرمی اسکات ساخته شده با مواد دور ریخته شده از وسایل نقلیه الکتریکی هیوندای موتور
  • نمایشگاه هیوندای Re:Style برای اولین بار در کره از 23 مارس و همزمان با عرضه جهانی KONA Electric جدید برگزار می شود.
  • “نمایشگاه آرشیو Re:Style” نیز با همکاری مدل لورن واسر به نمایش گذاشته شد.

سئول، 21 مارس 2023 – شرکت هیوندای موتور «Re:Style 2023» را با طراح مشهور جرمی اسکات اعلام کرد.

«Re:Style» که اکنون در چهارمین سال فعالیت خود قرار دارد، یک پلتفرم مد جدید و سازگار با محیط زیست با طراحان مشهور بین‌المللی است تا زباله‌های خودرو را به اقلام مد تبدیل کند. مجموعه امسال کلیشه‌های طراحی پایدار را با مجموعه مد لباس توسط جرمی اسکات ساخته شده با مواد دور ریخته شده از وسایل نقلیه الکتریکی هیوندای موتور، همراه با پارچه‌های مرده شکسته است. مواد جدید مشتق شده از قطعاتی مانند چرخ ها، کمربندهای ایمنی، چراغ های عقب و برف پاک کن ها منحصر به فرد Re:Style را با نوآوری و شوخ طبعی که فقط جرمی اسکات می تواند ارائه دهد برجسته می کند.

«نمایشگاه هیوندای Re:Style» از 23 مارس به مدت سه هفته در AP Again در Seongsu-dong ارائه خواهد شد، پس از یک رویداد پیش نمایش گالا خصوصی اواخر امشب. به عنوان اولین نمایشگاه Re:Style که در کره برگزار می شود، افتتاحیه نیز در راستای عرضه جهانی KONA Electric کاملاً جدید است.

همچنین “نمایشگاه آرشیو Re:Style” که با همکاری سفیر و مدل Re:Style، لورن واسر، که بر محدودیت‌های فیزیکی خود پس از قطع عضو دو پا ناشی از سندرم شوک سمی غلبه کرد، به نمایش گذاشته می‌شود. واسر با نام مستعار “دختری با پاهای طلایی” در نمایشگاه های هفته مد نیویورک شرکت کرده و در تعدادی از کمپین های برندهای مد جهانی ظاهر شده است. واسر با داستان خود، سه سال گذشته مجموعه آرشیوی Re:Style را نشان می دهد و سفر Re:Style را با موضوع تنوع و نوآوری نشان می دهد.

فضای نمایشگاه با یک موتیف پیکسلی پارامتریک طراحی شده است که عنصری نماینده خط تولید خودروهای الکتریکی هیوندای موتور است. علاوه بر مجموعه و نمایشگاه های آرشیو، کتاب آرشیو و فیلم برند نیز برای تجربه حسی بیشتر به نمایش گذاشته می شود.

Sungwon Jee، معاون ارشد رئیس جمهور و مدیر ارشد بازاریابی جهانی در شرکت هیوندای موتور گفت: در راستای راه اندازی جهانی KONA Electric، شرکت هیوندای موتور تلاش های مختلفی برای ترکیب چشم انداز برقی سازی با محتوای فرهنگی انجام می دهد. ما امیدواریم که اولین افتتاحیه هیوندای ری: استایل در کره فرصتی برای برقراری ارتباط و به اشتراک گذاشتن دیدگاه برند در مورد پایداری و نوآوری با مشتریانمان فراهم کند.

«Re:Style» هیوندای موتور در سال 2019 در نیویورک با ماریا کورنیخو، که لباس‌هایی را از پارچه‌های ضایعاتی صندلی‌های ماشین خلق کرد، عرضه شد. در سال 2020، این پروژه به عنوان بستری برای همکاری با شش طراح در فروشگاه Selfridges لندن عمل کرد. اخیراً، در سال 2021، این شرکت با L’Eclaireur در پاریس و Boontheshop در سئول همکاری کرد تا تأثیر خود را بیشتر کند.

###

درباره شرکت هیوندای موتور
شرکت هیوندای موتور که در سال 1967 تأسیس شد، در بیش از 200 کشور جهان با بیش از 120000 کارمند برای مقابله با چالش‌های حرکتی در دنیای واقعی در سراسر جهان حضور دارد. هیوندای موتور بر اساس چشم انداز برند “پیشرفت برای بشریت” در حال تسریع تبدیل خود به ارائه دهنده راه حل های هوشمند تحرک است. این شرکت در فناوری‌های پیشرفته مانند روباتیک و تحرک هوایی پیشرفته (AAM) سرمایه‌گذاری می‌کند تا راه‌حل‌های تحرک انقلابی را ایجاد کند، در حالی که به دنبال نوآوری باز برای معرفی خدمات حمل‌ونقل آینده است. هیوندای به دنبال آینده ای پایدار برای جهان، به تلاش های خود برای معرفی خودروهای بدون آلایندگی مجهز به فناوری های پیل سوختی هیدروژنی و EV ادامه خواهد داد. اطلاعات بیشتر در مورد موتور هیوندای و محصولات آن را می توانید در آدرس زیر مشاهده کنید: http://worldwide.hyundai.com یا http://globalpr.hyundai.com.

مخاطب:

هی چون
تیم محتوای روابط عمومی جهانی / شرکت هیوندای موتور
[email protected]



منبع