- هیوندای موتور چشم انداز حرکتی آینده خود را از طریق ویدئویی نشان می دهد که ربات چهارپا Spot را نشان می دهد که در کنسرت BTS ظاهر غافلگیرکننده ای دارد و اعضا را تا صحنه در بوسان کره اسکورت می کند.
- در کنسرت BTS در بوسان، هیوندای موتور تی شرت کمپین خنثی کربنی خود با نام هدف قرن را که توسط BTS پوشیده بود در یک غرفه تبلیغاتی به نمایش گذاشت.
- این شرکت در حال تبلیغ پیشنهاد بوسان برای میزبانی نمایشگاه جهانی EXPO 2030 است.
سئول، 17 اکتبر 2022 – شرکت هیوندای موتور ویدیویی از برند خود را با حضور ربات چهارپا Boston Dynamics در نمایشگاه جهانی BTS BTS’s WORLD EXPO 2030 BUSAN KOREA CONCERT BTS
هیوندای موتور، اسپانسر رسمی کنسرت و 21خیابان نماد پاپ قرن BTS از فرصت استفاده کرد و از پیشنهاد بوسان برای میزبانی نمایشگاه جهانی 2030 حمایت کرد و چشم انداز رباتیک آینده هیوندای را با نمایش جلسه BTS با روبات های Boston Dynamics ارائه کرد.
ویدئوی 3 دقیقه ای 40 ثانیه ای که مخصوص این کنسرت تهیه شده است، شامل هفت Spots و ربات انسان نما اطلس است که با آهنگ های BTS می رقصد و همچنین سفر “ARMY (BTS Fandom)” Spot به کنسرت با کمک ربات خدماتی “Dal” -E و پلتفرم تحرک کوچک MobED. (لینک ویدیو 1، لینک ویدیو 2)
برای خوشحالی طرفداران حاضر، ARMY Spot نیز در کنسرت غافلگیرکننده ظاهر شد و اعضای BTS را تا صحنه اصلی همراهی کرد.
پخش همزمان در Weverse، این ویدئو همچنین فناوریهای حرکتی آینده هیوندای موتور را به مخاطبانی که نمیتوانستند در کنسرت شرکت کنند معرفی کرد و بوسان، دومین شهر بزرگ کره و بزرگترین شهر بندری را که برای میزبانی نمایشگاه جهانی EXPO 2030 رقابت میکند، تبلیغ کرد.
علاوه بر این، هیوندای موتور یک غرفه برند در محل برگزاری کنسرت راه اندازی کرد که در آن کمپین “هدف قرن” را که در آوریل برای جام جهانی فوتبال آینده 2022 آغاز شد، ارائه کرد. در داخل غرفه تیشرتهایی دیده میشد که اعضای BTS که بخشی از Team Century، گروهی از سفیران متحد در راستای هدف پایداری جهانی هستند، پوشیده بودند.
این شرکت کیسه های زیست محیطی با انگیزه پلتفرم تحرک هیوندای موتور MobED و BTS را به بازدیدکنندگانی که به عنوان حامیان کمپین هدف قرن ثبت نام کرده بودند، ارائه داد، که فعالیت های دوستدار محیط زیست را تشویق می کرد و تلاش های خود را برای بی طرفی کربن نشان می داد.
علاوه بر این، هیوندای موتور استودیو بوسان نمایشگاهی مرتبط با کمپین هدف قرن را از 6 اکتبر راه اندازی کرده است و به طور فعال در حال تبلیغ بوسان در داخل و خارج از کشور برای نمایشگاه جهانی 2030 است.
توماس شیمرا، مدیر ارشد بازاریابی جهانی و رئیس بخش تجربه مشتری در شرکت هیوندای موتور گفت: «هیوندای موتور و BTS از سال 2018 با یکدیگر همکاری کردهاند و هدف آخرین تلاش ما جلب حمایت داخلی و خارجی برای میزبانی نمایشگاه جهانی 2030 در بوسان است. ما به برقراری ارتباط با مشتریان در سراسر جهان در مورد چشم انداز حرکتی آینده هیوندای و ارتقای جایگاه بین المللی کره ادامه خواهیم داد تا نمایشگاه جهانی EXPO 2030 در بوسان برگزار شود.
در آگوست 2021، گروه موتور هیوندای اولین شرکت کرهای بود که یک کارگروه ویژه برای حمایت از پیشنهاد بوسان برای نمایشگاه جهانی 2030 با انجام فعالیتهایی برای جلب حمایت کشورهای عضو سازماندهنده رویداد، Bureau International des Expositions (BIE) ایجاد کرد.
در ماه جولای، این گروه از مقامات بلندپایه از 10 کشور بزرگ آمریکای لاتین به هیوندای موتور استودیو بوسان دعوت کرد تا از بوسان به عنوان مکانی برای نمایشگاه جهانی 2030 حمایت کنند و ویدئوهای تبلیغاتی رسمی را در غرفه های هیوندای و کیا در طول نمایشگاه بین المللی خودرو بوسان به نمایش گذاشت.
###
درباره شرکت هیوندای موتور
شرکت هیوندای موتور که در سال 1967 تأسیس شد، در بیش از 200 کشور جهان با بیش از 120000 کارمند برای مقابله با چالشهای حرکتی در دنیای واقعی در سراسر جهان حضور دارد. هیوندای موتور بر اساس چشم انداز برند “پیشرفت برای بشریت” در حال تسریع تبدیل خود به ارائه دهنده راه حل های هوشمند تحرک است. این شرکت در فناوریهای پیشرفته، مانند روباتیک و تحرک هوایی پیشرفته (AAM) سرمایهگذاری میکند تا راهحلهای تحرک انقلابی را ایجاد کند، در حالی که به دنبال نوآوری باز برای معرفی خدمات جابجایی آینده است. هیوندای به دنبال آینده ای پایدار برای جهان، به تلاش های خود برای معرفی خودروهای بدون آلایندگی مجهز به فناوری های پیل سوختی هیدروژنی و EV ادامه خواهد داد.
اطلاعات بیشتر در مورد موتور هیوندای و محصولات آن را می توانید در آدرس زیر مشاهده کنید: http://worldwide.hyundai.com یا http://globalpr.hyundai.com
سلب مسئولیت: شرکت هیوندای موتور معتقد است اطلاعات موجود در اینجا در زمان انتشار دقیق است. با این حال، شرکت ممکن است در صورت نیاز اطلاعات جدید یا به روز شده را آپلود کند و فرض می کند که مسئولیتی در قبال صحت اطلاعات تفسیر شده و استفاده شده توسط خواننده ندارد.
مخاطب:
هی چون
تیم روابط عمومی جهانی / شرکت هیوندای موتور
[email protected]