کمپین “Tied with Tucson” توسط فرهنگ برندز تحت رهبری Eunique Jones Gibson، بنیانگذار و مدیر ارشد خلاقیت توسعه داده شد. پس از یک همکاری موفق در آخرین کمپین آنها، آژانس بار دیگر با کارگردان ناتی ادواردز و خانه تولید Invisible Collective همکاری کرد.
برندهای فرهنگ
فرهنگ برندز یک آژانس مستقل، اقلیت و متعلق به زنان است که برای تجلیل، انعکاس و نمایندگی آمریکایی های آفریقایی تبار در رسانه ها وجود دارد. ما که در سال 2017 توسط یونیک جونز گیبسون کهنه کار تبلیغاتی 15 ساله تأسیس شد، کمپین ها و محتوایی از نظر فرهنگی مرتبط و تأییدکننده ایجاد می کنیم که با اطمینان از اینکه مخاطبان آفریقایی آمریکایی احساس می کنند دیده می شوند، شنیده می شوند و ارزشمند هستند، الهام بخش می شود. در فرهنگ برندز، ما دائماً از طریق پلتفرمهای رسانهای تحت مالکیت و مدیریت خود و مارکهای مصرفکننده مانند برند برنده جوایز «بهخاطر آنها ما میتوانیم» درگیر گفتگوی دوطرفه با جامعه آفریقایی آمریکایی هستیم.®به خاطر آنها ما می توانیم جعبه (فقط برای بچه ها)، #CultureTags® و دهکده رویایی®. دفتر مرکزی Culture Brands درست خارج از پایتخت کشور در Hyattsville، MD است. www.culturebrands.co
رندی جونز
(586) 567-2639
[email protected]
منبع
مجموعه مدلهای N-Line، Hybrid و Plug-In Hybrid هیوندای توسان 2023 عملکرد بالایی دارد و در طراحی شیک و شیک بستهبندی شده است. نمایش پیشرانه های پیشرفته HEV و PHEV، همراه با موتور 2.5 لیتری N-Line و تریم اسپرت، این نقطه به طرز ماهرانه ای بر طراحی خاطره انگیز و حضور جسورانه خودرو تاکید می کند. این گزینه ها هستند با اتصال و سفارشی سازی بیشتر از همیشه تکمیل شده است و توسان 2023 را به شاسی بلندی با اندازه مناسب تبدیل می کند که هر سبک زندگی را تقویت می کند.
آنجلا زپدا، مدیر عامل هیوندای موتور آمریکا، میگوید: «یکی از «مهر تأیید» برای هر وسیله نقلیه جدید، واکنش خانواده و دوستان هنگام شرکت در یک رویداد بزرگ مانند یک گردهمایی خانوادگی یا روز شکرگزاری است. سه خواهر و برادر ما با توجه به چندین گزینه پیشرانه و تزئینات وسیله نقلیه متوجه میشوند که شباهتهای بسیار بیشتری نسبت به آنچه که در ابتدا تصور میکردند دارند، زیرا نه تنها در حال رقابت برای تبدیل شدن به محبوبیت در جمع خانوادههای امسال هستند، بلکه با توسان خود را به حرکت در میآورند. گزینه پیشرانه و تریم که با سبک زندگی مربوطه مطابقت دارد.
جونز گیبسون گفت: «این نقطه مظهر آهن تیز کننده آهن است، به خصوص وقتی صحبت از وسایل نقلیه می شود. این خلاقیت با توجه به سه زن مختلف و سه سبک زندگی متفاوت، از دید وسایل نقلیه مربوطه آنها، از هدف غیرقابل مذاکره ما برای تجلیل واقعی از آمریکایی های آفریقایی تبار در رسانه ها پشتیبانی می کند، در حالی که به عنوان آخرین بازتاب همکاری موفق ما با هیوندای عمل می کند.
کلیک اینجا برای مشاهده دارایی های کمپین.
ایرا گابریل
(657) 568-7471
[email protected]
اریک توماس، مدیر ارشد گروه، بازاریابی تجربی و چندفرهنگی هیوندای موتور آمریکا، گفت: «هیچ چیز مانند تلاش برای از بین بردن خواهر یا برادر دیگر در یک گردهمایی خانوادگی، رقابت بین خواهر و برادری را بیان نمی کند. «توسعهای ظریف از تم OKAY Hyundai ما، در این مثال، چیزهای کمی مهمتر از اینکه چه کسی را میآورید، چه چیزی میآورید و چگونه آن را میآورید، اهمیت دارد. در حالی که “رقابت” خانوادگی آنها واقعی است، زمانی که خواهر و برادر با وسایل نقلیه مربوطه خود بیرون می آیند، یک رابطه غیرقابل انکار است.”
موضوع بازاریابی OKAY Hyundai که برای تقویت ارتباط بین هیوندای و جامعه آمریکایی آفریقایی تبار از طریق تعبیه ارجاعات فرهنگی و تفاوت های ظریف در پیام های خلاقانه طراحی شده است، برای اولین بار در پاییز 2021 راه اندازی شد. با آوردن همین رویکرد، “Tied with Tucson” ارتباط را از طریق نمایش می دهد. رقابت دوستانه در جمع های خانوادگی نمایش داده می شود.
هیوندای موتور آمریکا
هیوندای موتور آمریکا بر روی «پیشرفت برای بشریت» و راهحلهای هوشمند حرکت تمرکز دارد. هیوندای مجموعهای از خودروها، شاسیبلندها و خودروهای الکتریکی را به مصرفکنندگان آمریکایی ارائه میکند. 820 فروشنده ما در سال 2021 بیش از 738000 وسیله نقلیه را در ایالات متحده فروختند و تقریباً نیمی از آنها در هیوندای موتور تولید آلاباما ساخته شدند. برای اطلاعات بیشتر به www.HyundaiNews.com مراجعه کنید
###
مخاطب: