«مایلهایی که ما را تعریف میکنند» جزئیات مهمی را در مسیر پیشرفت هیوندای برای بشریت نشان میدهد.
کن، فرانسه 20 ژوئن 2023 – هیوندای و تراست، استودیوی محتوای خلاق برنده جایزه و مسئول تولید راهحلهای برند برای شرکای تبلیغاتی وال استریت ژورنال، بارون و مارکت واچ، امروز یک کمپین سفارشی «مایلهایی که ما را تعریف میکنند» اعلام کردند که تعهد هیوندای به امور اجتماعی را زنده میکند. مسئولیت، با تاکید بر ارتباط عمیق انسانی در قلب برند خود. لزلی اودوم جونیور، بازیگر و خواننده برنده جایزه تونی و گرمی، مجری این کمپین است و در طول مجموعه فیلمهای مستند کوتاه و روایتهای جذاب، نقش اصلی را خواهد داشت.
هدف “Miles That Define Us” با بیان جزئیات تعهد هیوندای برای سرمایه گذاری در خدمات حمل و نقل و فناوری پیشگامانه، الهام بخشیدن به مصرف کنندگان و رهبران تجاری است و نشان می دهد که چگونه ارزش های اصلی می توانند تأثیر مثبتی بر افراد در سطح شخصی داشته باشند.
اولین فیلم در ژورنال هاوس وال استریت ژورنال در طول جشنواره بین المللی خلاقیت شیرهای کن 2023 نمایش داده می شود و آینده تحرک را به نمایش می گذارد. این داستان الهامبخش افراد واقعی است که با چالشهای حرکتی مدرن روبرو هستند و نشان میدهد که چگونه فناوریهای بصری هیوندای به مشکلات جهانی رسیدگی میکنند. راهحلهای هیوندای از رانندگی خودکار گرفته تا تحرک هوایی پیشرفته، مسئولیتهای زیستمحیطی را در اولویت قرار میدهند و کیفیت زندگی افراد بیشماری را افزایش میدهند.
ما مفتخریم که با داو جونز و تراست در این کمپین همکاری می کنیم. آنجلا زپدا، مدیر ارشد بازاریابی هیوندای موتور آمریکا، گفت: این بر نوآوریهای جابجایی قدرتی که میتواند در پیشرفت بشریت ایجاد کند، تأکید میکند. هیوندای با اولویت دادن به بشریت و تمرکز بر این اصل، آینده روشن تری را برای نسل های آینده رقم می زند.
جاش استینچکامب، مدیر ارشد درآمد جهانی داو جونز و وال استریت ژورنال گفت: «مایل هایی که ما را تعریف می کنند» گواهی بر نقش ضروری اخبار و اطلاعات قابل اعتماد در هدایت رهبران و تصمیم گیرندگان جهانی است. “موضوعات بررسی شده و افرادی که در هر داستان نشان داده شده اند، الهام بخش، پرشور و قابل ارتباط هستند – بازتابی از فرهنگ و تصمیم گیری هیوندای.”
همراه با فیلم، نمایشگاهی همه جانبه در Journal House است، که در دسترس عموم نیز هست، که توسط The Trust با همکاری Active Theory، یک آژانس خلاق تجربیات دیجیتال که برای ایجاد فعالسازیهای بینظیر برای برندهای معتبر شناخته شده است، ایجاد شده است. این نمایشگاه، برگرفته از تجربه واقعیت مختلط مجله The Field که برنده جایزه شده است، یک ماجراجویی داستان سرایی 360 درجه چندحسی را ارائه می دهد و نشان می دهد که چگونه نوآوری های محصول هیوندای زندگی امروز و آینده را بهبود می بخشد. این تجربه با صداگذاری تکان دهنده و گرافیک های دقیق ساخته شده، نشان می دهد که چگونه The Trust فناوری های پیشرفته را تطبیق می دهد تا مفاهیم سرگرم کننده و آموزنده داستان سرایی را در واقعیت مجازی زنده کند و در این فرآیند برای مخاطبان جهانی بیشتر در دسترس باشد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد “مایل هایی که ما را تعریف می کنند” و اینکه چگونه هیوندای تغییرات مثبت را برای نسل های آینده تقویت می کند، اینجا را کلیک کنید.
مایل هایی که ما را تعریف می کنند” توسط The Trust، بخش تجاری داو جونز تولید می شود. اتاق خبر وال استریت ژورنال در تولید این محتوا دخالتی نداشت.
درباره داو جونز
داو جونز یک ارائهدهنده جهانی اخبار و اطلاعات تجاری است که محتوا را در قالبهای مختلف، از جمله رویدادهای چاپی، دیجیتال، موبایل و زنده به مصرفکنندگان و سازمانها در سراسر جهان ارائه میکند. داو جونز بیش از 130 سال است که محتوای با کیفیت بیرقیب تولید کرده است و امروزه یکی از بزرگترین فعالیتهای جمعآوری اخبار جهان را در سطح جهان دارد. این مرکز انتشارات و محصولات برجسته از جمله وال استریت ژورنال، بزرگترین روزنامه آمریکا با تیراژ پرداختی است. Barron’s، MarketWatch، Mansion Global، Financial News، Investor’s Business Daily، Factiva، Dow Jones Risk & Compliance، Dow Jones Newswires، OPIS و Chemical Market Analytics. داو جونز بخشی از News Corp (Nasdaq: NWS, NWSA؛ ASX: NWS, NWSLV) است.
هیوندای موتور آمریکا
هیوندای موتور آمریکا بر روی «پیشرفت برای بشریت» و راهحلهای هوشمند تحرک تمرکز دارد. هیوندای به مصرفکنندگان آمریکایی مجموعهای از خودروها، شاسیبلندها و خودروهای برقی مجهز به فناوری ارائه میدهد. 830 فروشنده ما در سال 2022 بیش از 724000 وسیله نقلیه را در ایالات متحده فروختند و تقریباً نیمی از آنها در هیوندای موتور ساخت آلاباما ساخته شدند. برای اطلاعات بیشتر به www.HyundaiNews.com مراجعه کنید.
هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام | لینکدین | TikTok
###
مخاطب
ایرا گابریل
هیوندای موتور آمریکا
[email protected]
جسیکا مارا
داو جونز
[email protected]