هیوندای و لوپز نگریت کمک میکنند افسانههای خودروهای الکتریکی را در کمپین اسپانیایی جدید برای IONIQ 5 و 6 از بین ببرند.
خانه تولید کانادا و کارگردان Miguel Campaña در آتلانتا، جورجیا با همکاری مدیر خلاقیت لوپز نگرته، فرناندو اوسونا و مدیر خلاق اجرایی الکس گارسیا فیلمبرداری کردند. این کمپین، با هدف مخاطبان اسپانیایی تبار، در 2 مه 2023 راه اندازی می شود و شامل یک تبلیغ تلویزیونی :30، ویدئوی آنلاین :15، و محتوای رسانه های دیجیتال و رسانه های اجتماعی است که تا پایان سال 2023 در بازار عرضه خواهد شد. ارتباطات لوپز نگرته و هیوندای آژانس رسانه ای Canvas در برنامه ریزی و خرید رسانه همکاری کرد.
مشتری: هیوندای موتور آمریکا
برند: هیوندای IONIQ 5 و 6
آژانس: Lopez Negrete Communications
مدیر ارشد خلاقیت: فرناندو اوسونا
مدیر خلاقیت اجرایی: الکس گارسیا
مدیر خلاقیت: دیوید پادیرنا
دستیار مدیر خلاق: لوئیگوی رودریگز
کارگردان خلاق دیجیتال: آرتورو کولون
Sr. Copywriter: Pablo Vasquez
کارگردان هنری: Eleonora Garelova و Olga Medrano
مدیر حساب گروه اجرایی: Simon El Hage
مدیر حساب گروه: ملیسا نورتون
مدیر حساب کاربری: ژیزل سدنیو
مدیر حساب کاربری: ماریا خوزه مانریک کولو
مدیر تولید پخش: کلودیو میلچوسکی
شرکت سازنده: کانادا
تهیه کننده اجرایی: مارتا آرگولوس
کارگردان: میگل کامپانا
پست تولید: ZapBoomBang Studios
تدوینگر: فیلیپ فنتون
“قصه های احتیاطی” هیوندای | نمایش تبلیغات تلویزیونی هیوندای با کمپین Lopez Negrete Communications IONIQ 5 و 6، 16-17 مارس 2023.
هیوندای موتور آمریکا
هیوندای موتور آمریکا بر روی «پیشرفت برای بشریت» و راهحلهای هوشمند حرکت تمرکز دارد. هیوندای مجموعهای از خودروها، شاسیبلندها و خودروهای الکتریکی را به مصرفکنندگان آمریکایی ارائه میکند. 830 فروشنده ما در سال 2022 بیش از 724000 وسیله نقلیه در ایالات متحده فروختند و تقریباً نیمی از آنها در هیوندای موتور تولید آلاباما ساخته شدند. برای اطلاعات بیشتر به www.HyundaiNews.com مراجعه کنید.
الکس لوپز نگرته، مدیرعامل و رئیس Lopez Negrete Communications گفت: “کمپین جدید مخاطبان اسپانیایی ما را تشویق می کند تا تصورات غلط قدیمی و رایج را زیر سوال ببرند و به چالش بکشند و با اطمینان از هیجان نسل بعدی خودروها با هیوندای IONIQ 6 تمام الکتریکی استقبال کنند.” . او افزود: «طراحی، فناوری و راهحلهای سبک زندگی هیوندای به انتقال راننده از تردید به هیجان کمک میکند، و این پیام به صورت فرهنگی در این مجموعه از محتوا در همه کانالها پخش میشود».
اعتبار کمپین:
اسپات تلویزیونی کمپین IONIQ 5 و 6 هیوندای “قصه های احتیاطی”.
###
هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام | لینکدین | TikTok
Lopez Negrete Communications
Lopez Negrete Communications بهعنوان بزرگترین آژانس خدمات کامل مستقل، تحت مالکیت و اداره اسپانیاییها در ایالات متحده است که در ارائه خدمات بازاریابی به شرکتهایی که مایل به دسترسی و تعامل با بخش بزرگ و تأثیرگذار مصرفکننده اسپانیایی اسپانیایی هستند، تخصص دارد. این آژانس که در سال 1985 توسط الکس و کتی لوپز نگرته تأسیس شد، رهبری فکری و طیف کاملی از خدمات بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات از جمله برنامه ریزی استراتژیک، استراتژی برند، خلاقیت و تولید، تحقیق و بینش مصرف کننده، برنامه ریزی و خرید رسانه، دیجیتال را ارائه می دهد. / خدمات بازاریابی اجتماعی/موبایل، روابط عمومی و تبلیغات.
آنجلا زپدا، مدیر عامل هیوندای موتور آمریکا، میگوید: «برای تسهیل بیشتر پذیرش خودروهای الکتریکی در میان مخاطبان اسپانیایی، هیوندای افسانههای خودروهای الکتریکی را به شیوهای مرتبط به چالش میکشد که از نظر احساسی با خریداران احتمالی طنینانداز میشود و سفر برقیسازی را در دسترس، راحت و قابل اعتماد میکند.» خانوادهها و افراد هر روز به وسایل نقلیه خود تکیه میکنند و با برنده جایزه IONIQ 6، فناوری را ارائه میدهیم که با سبک زندگی پرمشغله هماهنگ میشود و در عین حال تجربه رانندگی مطمئن و هیجانانگیزی را گرد هم میآورد.
FOUNTAIN VALLEY، کالیفرنیا، 2 مه 2023 – هیوندای موتور آمریکا و آژانس بازاریابی اسپانیایی ایالات متحده، Lopez Negrete Communications، کمپین جدیدی به زبان اسپانیایی برای IONIQ 5 و 6 معرفی می کنند که به افشای افسانه های خودروهای الکتریکی کمک می کند. کمپین، ویخوس کوئنتوس (قصه های احتیاطی)، تصورات غلط رایج در مورد دسترسی، برد، عملکرد و نگهداری وسایل نقلیه الکتریکی را با داستان های قدیمی خانوادگی مرتبط و حساس به چالش می کشد.