هیوندای IONIQ 5 کمپین پایداری را با نمایش آینده، «پایین به زمین با زک افرون: پایین پایین» به پیش می‌برد.

سلب مسئولیت: شرکت هیوندای موتور معتقد است اطلاعات موجود در اینجا در زمان انتشار دقیق است. با این حال، شرکت ممکن است در صورت نیاز اطلاعات جدید یا به روز شده را آپلود کند و فرض می کند که مسئولیتی در قبال صحت اطلاعات تفسیر شده و استفاده شده توسط خواننده ندارد.

– پایان –

  • شاسی‌بلند تمام الکتریکی هیوندای موتور از اکتشاف محیط‌زیست استرالیایی بازیگر آمریکایی در فیلم «پایین به زمین با زک افرون: پایین‌تر» پشتیبانی می‌کند.
  • نقش اساسی IONIQ 5 در مستندهای الهام بخش برای ارائه پیام کمپین “گام های کوچک برای ایجاد یک تفاوت بزرگ بردارید”
  • این کمپین شامل یک فیلم ویروسی است که ویژگی‌های سازگار با محیط زیست IONIQ 5 و Roblox و چالش‌های حلقه‌های تعاملی اینستاگرام را برجسته می‌کند که کمک‌های مالی را به EARTHDAY.ORG هدایت می‌کند.

درباره شرکت هیوندای موتور
شرکت هیوندای موتور که در سال 1967 تأسیس شد، در بیش از 200 کشور جهان با بیش از 120000 کارمند برای مقابله با چالش‌های حرکتی در دنیای واقعی در سراسر جهان حضور دارد. هیوندای موتور بر اساس چشم انداز برند “پیشرفت برای بشریت” در حال تسریع تبدیل خود به ارائه دهنده راه حل های هوشمند تحرک است. این شرکت در فناوری‌های پیشرفته مانند روباتیک و تحرک هوایی پیشرفته (AAM) سرمایه‌گذاری می‌کند تا راه‌حل‌های تحرک انقلابی ایجاد کند، در حالی که به دنبال نوآوری باز برای معرفی خدمات حمل‌ونقل آینده است. هیوندای به دنبال آینده ای پایدار برای جهان، به تلاش های خود برای معرفی خودروهای بدون آلایندگی مجهز به فناوری های پیل سوختی هیدروژنی و EV ادامه خواهد داد.

«پایین به زمین» یک مستند آموزشی و الهام‌بخش است که به بررسی چگونگی زندگی جوامع و فرهنگ‌ها با عادات و شیوه‌های سالم و پایدار می‌پردازد. با زک افرون و مجری مشترک دارلین اولین، این برنامه شامل محتویاتی است که با کارشناسان و دانشمندان محلی که به آگاهی در مورد مسائل مختلف زیست محیطی جهانی کمک می کنند، گفتگوهای معناداری دارند. فصل 1 تا به امروز بیش از 50 میلیون بازدید داشته است.

مخاطب:

این دو چالش از آنجایی که زک افرون و مایکل سیمکین، تهیه‌کننده اجرایی نمایش، به‌عنوان اعضای مشاور جهانی در EARTHDAY.ORG شرکت می‌کنند، معنادارتر هستند.

علاوه بر این، چالش Roblox کمپین این پیام را تقویت می کند که هر اقدام پایدار می تواند به ایجاد یک جامعه دوستدار محیط زیست کمک کند. بازیکنان در Minigames و Quests با مضامین شیوه‌های پایدار در زندگی روزمره، از جمله پخت و پز بدون ضایعات، پلاژ کردن و بالا بردن چرخه، نوشیدن قهوه از فنجان‌های قابل استفاده مجدد، و نجات حیوانات در حال انقراض شرکت می‌کنند. در منطقه جنگلی زیست محیطی بازی، نتایج آن تمرینات روزانه به عنوان انرژی زندگی برای رشد یک “درخت جهانی” جمع آوری می شود. سپس هنگامی که این “درخت جهانی” به سطح خاصی رسید، پول بازی Roblox در واقع نقد شده و به EARTHDAY.ORG نیز اهدا می شود.

سئول، 11 نوامبر 2022 – شرکت هیوندای موتور اعلام کرده است که شاسی بلند تمام برقی IONIQ 5 آن را می توان در فصل جدید «Down to Earth with Zac Efron: Down Under» که امروز معرفی می شود، یک سفر جاده ای پایدار را به نمایش گذاشت. این نمایش همچنین مبنایی برای یک کمپین پایداری است که هدف آن انتقال پیام اصلی «گام‌های کوچک برای ایجاد یک تفاوت بزرگ» در چندین پلتفرم است.

برای شروع این کمپین، یک فیلم ویروسی که در 7 نوامبر منتشر شد، همزمان با نمایش صحنه‌های ادغام IONIQ 5 از «پایین به زمین»، با نمایش افرون و اولین از عملکرد V2L برای کارکردن وسایل کوچک و بازگرداندن کامل آن، شیوه‌های روزانه پایدار را ترویج می‌کند. صندلی های جلوی خوابیده

درباره EARTHDAY.ORG
ماموریت EARTHDAY.ORG تنوع بخشیدن، آموزش، و فعال کردن جنبش زیست محیطی در سراسر جهان است. پس از اولین روز زمین (1970)، EARTHDAY.ORG بزرگترین جذب کننده جنبش محیط زیستی در جهان است که با بیش از 150000 شریک در نزدیک به 192 کشور برای ایجاد دموکراسی زیست محیطی کار می کند. بیش از 1 میلیارد نفر در حال حاضر هر ساله در فعالیت های روز زمین شرکت می کنند و آن را به بزرگترین مراسم مدنی در جهان تبدیل می کند. اطلاعات بیشتر در: https://www.earthday.org.

توماس شیمرا، معاون اجرایی و رئیس، گفت: «از آنجایی که موضوع «پایین به زمین با زک افرون» با پیام پایداری IONIQ 5 مطابقت دارد، ما معتقدیم که سازگاری با محیط زیست EV به خوبی به صورت بومی و طبیعی نشان داده خواهد شد. بخش تجربه مشتری در شرکت هیوندای موتور. ما خوشحالیم که در این فرصت شراکتی سهیم هستیم و مشتاقیم این پیام را برسانیم که یک اقدام کوچک می تواند تفاوت بزرگی برای کره زمین ایجاد کند. این فقط نشان می دهد که نشان دادن مسئولیت زیست محیطی IONIQ 5 با برق رسانی متوقف نمی شود.

http://worldwide.hyundai.com یا http://globalpr.hyundai.com

در مستندهای الهام‌بخش افرون، که اکنون در فصل دوم آن قرار دارد، این بازیگر آمریکایی با متخصص سلامتی، دارین اولین، همکاری می‌کند تا مسیر را طی کند. محیط های متنوع استرالیا با کمک خودروی برقی برنده جایزه هیوندای. آن‌ها با هم جوامع و فرهنگ‌ها را در «سرزمین پایین» جستجو می‌کنند و به دنبال راه‌های سالم و پایدار برای زندگی هستند. IONIQ 5 نه تنها تحرک تمیزی را برای افرون و اولین فراهم می کند، بلکه از سفر آنها با ویژگی های مشتری محور پشتیبانی می کند، مانند فضای داخلی جادار و عملکرد V2L (خودرو به بار) که می تواند وسایل و دستگاه های کوچک و حتی سایر موارد را تامین کند. EVs

سپس، چالش اجتماعی اینستاگرام این کمپین با هدف ترویج مشارکت در یک ماموریت پایدار، مانند «نوشیدن از لیوان ظرف دو ساعت» یا «بسته‌بندی باقیمانده غذا در ظرف شش ساعت در ظرف چند منظوره» است. شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌طور تصادفی این مأموریت‌ها را با استفاده از فیلتر واقعیت افزوده «اسلات تصادفی» Instagram Reels اختصاص دهند و تمرین کنند. این چالش منجر به کمک مالی به نام شرکت کنندگان به EARTHDAY.ORG، سازمان غیرانتفاعی مسئول امور روز زمین خواهد شد.

اطلاعات بیشتر در مورد هیوندای موتور و محصولات آن را می توانید در آدرس زیر مشاهده کنید:

سان وو کیم
تیم روابط عمومی جهانی / شرکت هیوندای موتور
[email protected]
+82 2 3464 2921



منبع

نقش اصلی IONIQ 5 در این نمایشگاه همچنین بخشی از یک کمپین بازاریابی محصول بلندپروازانه است که با مشارکت تیم تولید نمایش انجام شده است که از محتوای «پایین به زمین» در چندین پلت فرم برای دستیابی به مخاطبان هدف Gen Z که پایداری برای آنها هسته اصلی است، استفاده می‌کند. ارزش.