###
آژانس رکوردهای اسپانیایی و محتوای فیفا
گروه بازاریابی چندفرهنگی هیوندای همراه با آژانس اسپانیایی آمریکایی تازه منتخب آن، Lopez Negrete Communications، راه اندازی شد. اشتیاق به فوتبال، از خانواده ها شروع می شود، با محتوای اصلی و فرهنگی که به چهار برنده اسپانیایی تبار برای شرکت در جام جهانی 2022 قطر جایزه می دهد. برندگان منتخب تجربه و سفر یک عمر خود را در طول رویداد زنده و جهانی که در بین اسپانیاییهای آمریکایی امتیاز بالایی دارد، به اشتراک خواهند گذاشت.
تعهدات بشردوستانه
هیوندای 25000 دلار به برنامه موفقیت کالج TELACU اهدا کرد تا تعداد دانشآموزان نسل اول اسپانیایی تبار و لاتین تبار از جوامع محروم که در رشتههای STEM و کسبوکار تحصیل میکنند، افزایش یابد.
FOUNTAIN VALLEY، کالیفرنیا، 18 اکتبر 2022 – در جشن ماه میراث اسپانیایی، هیوندای با افتخار جوامع اسپانیایی و لاتین تبار را با برنامه ای چندوجهی که شامل حمایت ها و حمایت های بشردوستانه و مبتنی بر جامعه است، تجلیل کرد. ماه میراث اسپانیایی هر سال از 15 سپتامبر تا 15 اکتبر جشن گرفته میشود. در طول ماه، هیوندای در فعالیتهای مختلفی شرکت کرده و یا از آنها حمایت میکند که تعهد مستمر را نشان میدهد، از جمله:
- کمک های هیوندای امید برای توانمندسازی نسل های آینده از طریق آموزش
- پشتیبانی جامعه از گروه منابع کارکنان هیوندای (ERG)، آمیگوس یونیدوس
- مشارکت با موزه آمریکای لاتین در لانگ بیچ (MOLAA)
- شرکت در کنفرانس رهبری موسسه هیسپانیک اسپانیایی کنگره (CHCI).
- آژانس بازاریابی اسپانیایی هیوندای، لوپز نگرته ارتباطات، کمپین فیفا
منبع
برای دومین سال متوالی، اعضای هیوندای آمیگوس یونیدوس ERG داوطلبانه وقت خود را صرف کردند و به سازمان جامعه محور پروژه جوانان پروژه OCBF در سانتا آنا کمک مالی کردند تا جوانان در معرض خطر را در مدرسه، سالم و عاری از مواد مخدر از طریق آموزش و مشاوره حفظ کنند. ، مربیگری و تحکیم خانواده.
هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام | لینکدین
رهبری فکری
گیل کاستیلو از هیوندای موتور آمریکای شمالی، مدیر ارشد گروه، استراتژی محصول و انطباق با مقررات، در کنفرانس رهبری موسسه هیوندای اسپانیایی کنگره (CHCI) با عنوان «ساخت کشور انعطاف پذیر در برابر آب و هوا: جوامع سبز آمریکایی و تجارت» در واشنگتن دی سی شرکت کرد تا در مورد برقی شدن هیوندای بحث کند. و اهداف بی طرفی کربن
هیوندای هوپ به بنیاد آلتامد کمک کرد تا از برنامهها و منابعی که خدمات بهداشت روانی را به جوامع محروم ارائه میکنند، حمایت کند.
هیوندای موتور آمریکا
هیوندای موتور آمریکا بر روی «پیشرفت برای بشریت» و راهحلهای هوشمند حرکت تمرکز دارد. هیوندای مجموعهای از خودروها، شاسیبلندها و خودروهای الکتریکی را به مصرفکنندگان آمریکایی ارائه میکند. 820 فروشنده ما در سال 2021 بیش از 738000 وسیله نقلیه را در ایالات متحده فروختند و تقریباً نیمی از آنها در هیوندای موتور تولید آلاباما ساخته شدند. برای اطلاعات بیشتر به www.HyundaiNews.com مراجعه کنید.
(از چپ به راست) براندون رامیرز، مدیر مسئولیت اجتماعی شرکتی، هیوندای موتور آمریکا، ساندرا پیزانو، PsyD، مدیر بهداشت رفتاری، آلتامد، فانی اولیویرا، مدیر توسعه بنیاد آلتامد، در لس آنجلس، کالیفرنیا در اکتبر 14, 2022. (عکس/هیوندای)
- برنامه چند قسمتی به میراث اسپانیایی و لاتین، سنت های فرهنگی و کمک به جامعه ادای احترام کرد
خوزه مونوز، رئیس و مدیر عامل هیوندای موتور آمریکای شمالی، گفت: «اسپانیاییها و آمریکای لاتینتبارها مدتهاست که نقشی اساسی در غنیسازی فرهنگ و اقتصاد ما ایفا کردهاند و بهعنوان نیروی محرکه کلیدی صنعت خودرو عمل میکنند. “تنوع آمریکا همیشه یکی از بزرگترین نقاط قوت ما به عنوان یک ملت بوده است و ما مفتخریم که میراث غنی و متنوع جامعه اسپانیایی تبار، دستاوردها و مشارکتهایی را که کشور ما را بهتر و قویتر کرده است، حمایت و مورد توجه قرار دهیم.”
موزه آمریکای لاتین در لانگ بیچ (MOLAA) حمایت مالی
هیوندای 14000 دلار به موزه هنر آمریکای لاتین (MOLAA) هنر جوانان و برنامه های میراث اسپانیایی اهدا کرد و از جشن و نمایشگاه انجمن دیا د لس موئرتوس حمایت مالی می کند. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً از جشنواره MOLAA Day of the Dead 2022 دیدن کنید.
گیل کاستیلو، مدیر ارشد گروه، استراتژی محصول و انطباق با مقررات، هیوندای موتور آمریکای شمالی در حال سخنرانی در کنفرانس رهبری CHCI در واشنگتن دی سی در 14 سپتامبر 2022. (عکس/هیوندای)
اعضای گروه منابع کارکنان هیوندای، آمیگوس یونیدوس، به همراه مارتا مادرید، معاون مدیر پروژه جوانان پروژه OCBF در سانتا آنا، کالیفرنیا، 16 ژوئن 2022. (عکس/هیوندای)
آمیگوس یونیدوس کار اجتماعی
هیوندای و گروه منابع کارکنان آن (ERG)، آمیگوس یونیدوس، میزبان پنجمین برنامه مجازی تجربه شغلی سالانه هیوندای برای دانشآموزان سال اول و دوم کالج بودند تا در مورد فرصتهای شغلی خودرو بیاموزند.
اعضای گروه منابع کارکنان هیوندای، آمیگوس یونیدوس، به همراه لوردس راموس، دکترا، رئیس و مدیرعامل، MOLAA، آلیسون هنی، دکترا، معاون آموزشی و برنامه های عمومی، MOLAA، در لانگ بیچ، کالیفرنیا، 10 اکتبر 2022. ( عکس/هیوندای)