کمپین بازاریابی هیوندای “انتخاب خودت را انتخاب کن” از IONIQ 6 و IONIQ 5 کاملاً جدید و تمام الکتریکی رونمایی کرد، در حالی که دارای داستان عشق سیاه است.

موضوع بازاریابی OKAY Hyundai که برای تقویت ارتباط بین هیوندای و جامعه آفریقایی آمریکایی از طریق تعبیه ارجاعات فرهنگی و تفاوت های ظریف در پیام های خلاقانه طراحی شده است، برای اولین بار در پاییز 2021 راه اندازی شد. با آوردن همان رویکرد، “انتخاب خودت”، که هوشمندانه به آن اشاره می کند. چالش ویروسی «کاغذ را انتخاب کنید» TikTok، به یک زوج واقعی ضربه می زند تا راحتی، دسترسی و لذت برق را تجربه کنند.

FOUNTAIN VALLEY، CA – 4 مه 2023 – هیوندای موتور آمریکا و آژانس بازاریابی آفریقایی آمریکایی‌اش، فرهنگ برندز، کمپین چندفرهنگی جدید خود را با مدل‌های خودروی تمام الکتریکی، IONIQ 5 و IONIQ 6 راه‌اندازی کردند. جدیدترین اضافه شده به سری محبوب OKAY هیوندای، کمپین جدید، با عنوان “انتخاب خودت”، طراحی احساسی خودرو، تطبیق پذیری و تجربیات شخصی سازی شده الکتریکی را نشان می دهد.

###


هیوندای در کمپین بازاریابی “انتخاب خودت” عشق سیاه را در عمل به تصویر می کشد | تصویربرداری از آگهی تلویزیونی هیوندای با برندهای فرهنگ برای IONIQ 5 و 6، از 6 تا 11 مارس 2023.

هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام | لینکدین | TikTok





منبع

مشتری: هیوندای موتور آمریکا
برند: هیوندای IONIQ 5 و 6
نمایندگی: برندهای فرهنگ
مدیر ارشد خلاقیت: یونیک جونز گیبسون
کارگردان هنری: ناتالی مک گاروی
دستیار کارگردان خلاق: روم گرین
دستیار کارگردان خلاق: گوستاوو اوریارته
مدیر حساب کاربری: بریت رایت
شرکت سازنده: Eleanor Films
تهیه کننده اجرایی: جسیکا توسکانو
کارگردان فیلم های دیجیتال: روهان بلر-منگات
پست پروداکشن: تحریریه اتحادیه پست
ویراستار: Einar Thorsteinsson
مدیر عامل: لوئیس گونزالس

کمپین “انتخاب خودت” توسط برندهای فرهنگ و تحت رهبری یونیک جونز گیبسون، بنیانگذار و مدیر ارشد خلاقیت ایجاد شد. هر دو نقطه، تطبیق پذیری وسایل نقلیه الکتریکی هیوندای را نشان می دهند و به بینندگان فرصتی می دهند تا سبک زندگی را که هر وسیله نقلیه باز می کند، تجربه کنند. در آن نقطه، آژانس با کارگردان برنده شش جایزه شیرهای کن، روهان بلر-منگات، که به خاطر داستان سرایی غنی و جلوه های بصری احساسی اش شهرت دارد، همکاری کرد.

کمپین IONIQ 5 و IONIQ 6 2023 شامل اجرای ویدیویی، دیجیتالی و اینفلوئنسر است و از انواع پلتفرم‌های رسانه‌ای برای تقویت پیام‌رسانی و ویژگی‌های وسیله نقلیه مانند کیفیت ساخت، برق‌سازی و فناوری نوآورانه آن استفاده می‌کند. نسخه های 15، 30 و 60 ثانیه ای اسپات برای کانال های پخش و دیجیتال موجود است.

اریک توماس، مدیر بازاریابی تجربی، گفت: «در حالی که ما به کاوش خود برای نوآوری و فراتر از انتظارات مشتری در یک بازار رو به رشد سریع خودروهای برقی ادامه می‌دهیم، می‌خواهیم فرهنگی ایجاد کنیم که در آن با افراد بر اساس شرایط خودشان و به روش‌های مرتبط ارتباط برقرار کنیم.» هیوندای موتور آمریکا. “در جدیدترین بسط ما از تم Okay Hyundai، هدف ما این است که بیننده هیوندای را مانند زوج واقعی ما پیشرو، پیچیده و کارآمد ببیند.”

برندهای فرهنگ
فرهنگ برندز یک آژانس مستقل، اقلیت و متعلق به زنان است که برای تجلیل، انعکاس و نمایندگی آمریکایی های آفریقایی تبار در رسانه ها وجود دارد. ما در سال 2017 توسط یونیک جونز گیبسون کهنه کار تبلیغاتی 15 ساله تأسیس شد، کمپین ها و محتوایی از نظر فرهنگی مرتبط و تأییدکننده ایجاد می کنیم که با اطمینان از اینکه مخاطبان آفریقایی آمریکایی احساس می کنند دیده می شوند، شنیده می شوند و ارزش دارند، الهام می گیرند. در فرهنگ برندز، ما دائماً از طریق پلتفرم‌های رسانه‌ای تحت مالکیت و مدیریت خود و مارک‌های مصرف‌کننده مانند برندهای برنده جوایز به‌خاطر آن‌ها، ما می‌توانیم، به‌خاطر آن‌ها می‌توانیم، درگیر گفتگوی دوطرفه با جامعه آفریقایی آمریکایی هستیم. برای کودکان)، #CultureTags® و Dream Village®. دفتر مرکزی Culture Brands درست خارج از پایتخت کشور در Hyattsville، MD است. www.culturebrands.co

آنجلا زپدا، مدیر عامل هیوندای موتور آمریکا، می‌گوید: «شکوفایی در دنیایی که از فناوری بهره می‌برد، داستان سرایی شخصی، احساسی و معتبر را به ابزاری مهم‌تر برای برقراری ارتباط با مشتریان به روشی واقعی تبدیل می‌کند. کمپین «خودت را انتخاب کن» با چشم‌انداز هوشمند حرکتی هیوندای تجربه‌ای متفاوت را از طریق برق‌رسانی به ارمغان می‌آورد، نشان می‌دهد که چگونه IONIQ 5 و IONIQ 6 متناسب با شب‌های ملاقات زوج‌ها و سبک زندگی ما هستند.»

اعتبار کمپین

“ما تصمیم گرفتیم با یک زوج واقعی کار کنیم تا مشخص کنیم که چگونه وسایل نقلیه IONIQ به طور واقعی زیبایی را در سبک زندگی متنوع مشتریانمان تحسین می کنند.” یونیک جونز گیبسون گفت. “این نقاط نشان می دهد که چگونه وسایل نقلیه به طور یکپارچه در یک داستان عاشقانه مدرن به شیوه ای پایدار و سازگار جا می گیرند، که سرمایه ای به اندازه عشق واقعی است.”

هیوندای موتور آمریکا
هیوندای موتور آمریکا بر روی «پیشرفت برای بشریت» و راه‌حل‌های هوشمند حرکت تمرکز دارد. هیوندای مجموعه‌ای از خودروها، شاسی‌بلندها و خودروهای الکتریکی را به مصرف‌کنندگان آمریکایی ارائه می‌کند. 830 فروشنده ما در سال 2022 بیش از 724000 وسیله نقلیه در ایالات متحده فروختند و تقریباً نیمی از آنها در هیوندای موتور تولید آلاباما ساخته شدند. برای اطلاعات بیشتر به www.HyundaiNews.com مراجعه کنید.

آگهی تعاملی آمریکایی آفریقایی تبار هیوندای “خودت را انتخاب کن”.