فیلمهای جدید توسط ویل اسپک و جاش گوردون، کارگردانان فیلم و تلویزیون نامزد اسکار کارگردانی شدهاند که بهخاطر کارشان در تبلیغات GEICO Cavemen شناخته شدهاند. این اثر توسط شرکت تولید برنده جایزه Furlined تولید شده است.
FOUNTAIN VALLEY، کالیفرنیا، 27 ژانویه 2023 – از آنجایی که سفر خودروی الکتریکی به تکامل خود ادامه میدهد، انجام این سوئیچ میتواند برای برخی از مصرفکنندگان طاقتفرسا باشد، اما هیوندای به همه چیز فکر کرده است تا انتقال خودروهای الکتریکی را به یک تغییر سبک زندگی تبدیل کند – و آنها این را در کمپین بازاریابی ملی برای همه افراد برجسته میکنند. جدید تمام الکتریکی IONIQ 6. موضوع کمپین، “وقت آن است که به برق بروید” در پخش و تبلیغات رسانه های اجتماعی با بازی کوین بیکن و دخترش سوسی بیکن زنده خواهد شد. اولین تبلیغ در جریان بازی های قهرمانی کنفرانس فوتبال حرفه ای در 29 ژانویه پخش می شود.
پس از بازی های قهرمانی، تبلیغات در سراسر پلتفرم های پخش و رسانه های دیجیتال تا ماه مارس، زمانی که خودرو به فروش می رسد، ادامه خواهد داشت. علاوه بر این، محتوای رسانههای اجتماعی متنی که ویژگیهای کلیدی IONIQ 6 از جمله زمان شارژ، Bluelink، کلید دیجیتال و غیره را برجسته میکند، در چندین پلتفرم از جمله YouTube، TikTok، Twitter، Facebook و Instagram گسترش خواهد یافت.
[2] برد تخمینی رانندگی 361 مایل برای IONIQ 6 SE Long Range RWD 2023 (اشاره به تبلیغات) و 270 مایل برای IONIQ 6 Limited AWD (نشان داده شده در تبلیغات)، بر اساس باتری کاملاً شارژ شده. محدوده های تخمینی برای دیگر تریم ها متفاوت است. برآوردهای مبتنی بر آزمایش داخلی با صدور گواهینامه EPA پیش بینی شده در انتظار. فقط برای مقاصد مقایسه. برد واقعی بر اساس تعدادی از عوامل، از جمله گزینه های خودرو، شرایط و عادات رانندگی، وضعیت وسیله نقلیه و باتری، دمای باتری و دمای بیرون متفاوت خواهد بود.
###
آنها کوین را به عنوان یک پذیرنده اولیه نشان می دهند که هیجان زده است تا تمام نوآوری ها و قابلیت های سواری جدید خود را به غریبه های بی ادعا نشان دهد. این تبلیغ 60 ثانیهای همچنین مستقیماً به نگرانیهای مصرفکنندگان در مورد زمانهای شارژ و برد رانندگی میپردازد و نشان میدهد که چگونه IONIQ 6 میتواند از 10٪ به 80٪ شارژ در کمتر از 18 دقیقه در یک شارژر فوق سریع 350 کیلوواتی و 800 ولت DC برسد.[1] و دارای برد رانندگی تا 361 مایل برای IONIQ 6 SE RWD است.[2]
آنجلا زپدا، مدیر عامل هیوندای موتور آمریکا، میگوید: «با معرفی IONIQ 6، هیوندای بار دیگر سبک زندگی وسایل نقلیه الکتریکی را در دسترستر و راحتتر از همیشه میکند. “اگر شما کسی هستید که در حصار برقی شدن هستید، امیدواریم این کمپین با بازی کوین و سوسی بیکن نشان دهد که چگونه پذیرندگان اولیه، در هر مرحله از زندگی خود، به راحتی می توانند تغییر کنند.”
زمان رفتن به برق است | تصویری از تبلیغات تلویزیونی هیوندای با حضور Sosie Bacon (سمت چپ) و Kevin Bacon (راست) در حال شارژ IONIQ 6.
هیوندای موتور آمریکا روشن است توییتر | یوتیوب | فیس بوک | اینستاگرام | لینکدین | TikTok
هیوندای موتور آمریکا هیوندای موتور آمریکا بر روی «پیشرفت برای بشریت» و راهحلهای هوشمند حرکت تمرکز دارد. هیوندای مجموعهای از خودروها، شاسیبلندها و خودروهای الکتریکی را به مصرفکنندگان آمریکایی ارائه میکند. 830 فروشنده ما در سال 2022 بیش از 724000 وسیله نقلیه در ایالات متحده فروختند و تقریباً نیمی از آنها در هیوندای موتور تولید آلاباما ساخته شدند. برای اطلاعات بیشتر به www.HyundaiNews.com مراجعه کنید.
کوین بیکن و دختر، سوسی بیکن، ستاره در آگهی جدید با IONIQ 6
پخش اسپات تلویزیون ملی در جریان مسابقات قهرمانی کنفرانس فوتبال در 29 ژانویه
در قسمتهای قهرمان 60 و 30 ثانیهای با عنوان «پدرت برقی میشود»، کوین و سوسی بیکن در حال رانندگی در IONIQ 6 تمام الکتریکی جدیدش هستند. این آگهیها چرخشی طنزآمیز بر رابطه پویای پدر و دختر نشان میدهند. که حتی پدر «پدر» او که از نظر تکنولوژی کمتر آگاه است، قبل از اکثر مصرفکنندگان به سمت وسایل نقلیه الکتریکی جهش کرده است.
کمپین بازاریابی IONIQ 6 با همکاری آژانس سابقه هیوندای، INNOCEAN USA ایجاد شد، در حالی که آژانس رسانه ای آن، Canvas، خریدهای رسانه ای را هماهنگ می کرد.
[1] تقریباً 18 دقیقه برای شارژ از 10٪ تا 80٪ در یک شارژر فوق سریع 350 کیلوواتی و 800 ولت DC. زمان واقعی شارژ بر اساس تعدادی از عوامل، از جمله میزان شارژ فعلی باتری، خروجی واحد شارژ، تنظیمات خودرو و باتری، دمای باتری و دمای بیرون متفاوت است.
“پدر شما برقی می شود” این یکشنبه در طول هر دو بازی قهرمانی کنفرانس فوتبال حرفه ای پخش خواهد شد. فیلم همراه 30 ثانیهای، «بزرگها»، همچنان سفر کوین و سوسی بیکن را دنبال میکند و در عین حال بر مزایای زیستمحیطی مثبت استفاده از برق برای نسلهای آینده تاکید میکند.